Auteur |
Bericht |
Niekk
Sluiskil (zeeland)
|
Re: Cars en Coffee 28 juni bij CCR in Hulst
Aah dank u wel Al enig Id welke auto's er allemaal komen ? Wij zullen er in ieder geval zeker zijn dus ik zie jullie allemaal zondag wel groet, niek
|
25 jun 2009 22:20 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Moet me verontschuldigen Wim en Timo. Ik heb nog de nodige verplichtingen, nee, mooie momenten in het ziekenhuis. In ieder geval, veel schik allen!
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
26 jun 2009 1:07 |
|
|
abtler
|
Re: auto's en koffie in Terneuzen.
.. vreemd! Maar laat ik daar maar niet verder op ingaan.
|
26 jun 2009 8:41 |
|
|
cabrio wim
|
Wat is hier vreemd aan. Terneuzen kon nog geen definitief antwoord geven, wisten het zelf ook nog niet, ja of nee. En bij Natasja kreeg ik de mail, en zou mij na de ingesproken boodschap zo snel mogelijk terug bellen, maar inderdaad niks van gehoord, dus dat is het enige vreemde volgens mij.
|
26 jun 2009 8:51 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Auto's en koffie 28 juni bij CCR in Hulst
Tot op heden weinig animo van Nederlandse en Belgische forum. Dus heb het al eerder geschreven, met minder als 20 auto's fini, en gaat het niet door. Zal vanavond wel in de privé box kijken of daar nog geïnteresseerden zijn.
|
26 jun 2009 18:00 |
|
|
cabrio wim
|
Bij deze afgeblazen, ga voor 6 auto's die definitief ingeschreven hebben, en de op goed geluk komende passanten niks regelen. Jammer maar is niet anders, dus morgen allemaal lekker uitslapen.
|
27 jun 2009 13:31 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
27 jun 2009 14:55 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Hoe zit het nou met C&C? Ben even het spoor bijster en kan op het Nederlandse C&C forum ook niet echt antwoorden vinden.... bestaat het nog of
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 jul 2009 22:40 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
18 jul 2009 13:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, alles zo lezende de afgelopen maanden is dat hele gedoe op z'n gat gevallen en is er niet veel meer te be leven. En anders de zoekfunktie gebruiken, kom je alle verhalen wel weer tegen Heb verder geen interesse in het C&C, dus weet alleen de afloop.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
20 jul 2009 23:19 |
|
|
LOWrider_NL
Volvo V40Zuilichem
|
_________________________________________ Focus Automotive Art www.automotiveart.nl
|
14 aug 2009 0:28 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Misschien ook even, met het goedvinden van de mods, een nieuw topic aanmaken en het topic sluiten. Volgens mij zijn er veel PF'ers die hierin geïnteresseerd zijn, gelet op de vele Porsches bij die events.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
14 aug 2009 7:54 |
|
|
LOWrider_NL
Volvo V40Zuilichem
|
Ik durfde het niet goed aangezien er nog geen concrete datum is vast gesteld. Maar het zou wel goed zijn voor discussie!
_________________________________________ Focus Automotive Art www.automotiveart.nl
|
14 aug 2009 11:59 |
|
|