Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:12

Antwoord op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
De Vijverberg Trofee 2009 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: De Vijverberg Trofee 2009
:mrgreen: Net weer terug. Niet veel bekende Porsches/forummers op de baan, wel ff geklept met Yellowbird (2x). En Stijn was ook weer niet bij de auto's weg te slaan. :wink:

En morgen weer naar Assen. :ba:

25 jun 2009 18:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ja, het was weer een fijn middagje circuit! :lol:
De tweede keer deze week dat we er met de kanarie waren.
Leuk dat je kwam kijken Stephan! Volgende keer iets langer vrij nemen, dan kun je ook rijden! :mrgreen:

25 jun 2009 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
@ Yellowbird: ik heb je nog zien rijden. Ik ben na mijn speeltijd nog even blijven kijken... niet zo heel veel mensen gesproken... wél veel gereden. Het was iets te warm, maar het ging lekker.

In de eerste 1,5 uur van mijn sessie heb ik 173km pure circuitkilometers gemaakt.
Beste rondje (en nieuw persoonlijk record) van 2:14,5 op versleten semi-slicks met een (achteraf) iets te hoge spanning...

Stijn en een vriend van hem hebben nog een aantal rondjes mee gereden.
Ging het een beetje, ondanks het feit dat het geen Porsche is, maar een 20 jaar oude! BMW

Tegen het eind van mijn tijd heeft Jorn ook hij heeft nog een aantal rondjes meegekeken of ik een beetje netjes reed...

Nog een tweetal 997 GT3 RSsen gezien... man man, dat blijft toch zo mooi!

26 jun 2009 9:39
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Paul Broere schreef:

Ging het een beetje, ondanks het feit dat het geen Porsche is, maar een 20 jaar oude! BMW

En of het ging....gaat hard. Vooral de Masters (?!) en bocht 7 en bocht 8!\

Ook nog de Saker van de baan af zien gaan, in de Audi S-bocht. :shock:

26 jun 2009 9:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Rustig middagje op het circuit. Weinig spectaculaire auto's, geen crashes, weinig spins. Halverwege de middag nog even met een Lotus Exige de baan opgeweest en in het laatste rondje even gespint. Voor het restaurant nog de wagen van Bassen gespot maar Bassen zelf niet gespot.

Aantal plaatjes:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

06 jul 2009 20:21
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Klopt, was ook aanwezig. Ik was bij de honda civic (ja dat rode beest :wink:) Misschien was het wel leuk geweest elkaar even te ontmoeten, nu moet dat maar later deze maand.

06 jul 2009 21:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Het was tot vanochtend niet zeker of ik zou komen. Zat afgelopen weekend ook weer in Frankrijk voor werk dus de vermoeidheid zat er best in.

Aantal plaatjes:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

07 jul 2009 1:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Mooie plaatjes Jeroen!

07 jul 2009 16:56
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Groningen
Thanks.

08 jul 2009 12:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Afbeelding
Afbeelding

14 jul 2009 1:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Leiden
Had je misschien ook foto's van de skyline die voor het restaurant stond? Ik ken de eigenaar daarvan en hij zou graag nog wat foto's er van willen, week later is de wagen namelijk total loss gereden :?

17 jul 2009 22:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Volgende week maandag, 17 augustus, is er weer de Vijverberg Trofee in Assen (niet genoemd in het eerst geplaatste bericht).
Wij zullen er zijn!
Zijn er nog meer forummers die komen rijden?

10 aug 2009 22:09
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Vind Assen te ver weg i.c.m. het rijden op het (leuke!) circuit zelf.

Maar denk wel dat ik a.s. donderdag op Zandvoort ben :P

10 aug 2009 22:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Ik heb me wel ingeschreven voor Assen. Vriend van mij komt ook met zijn turbo.

11 aug 2009 19:00
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Zie net op de website dat Zandvoort overmorgen is volgeboekt :(

Zijn er regelmatig afvallers dat iemand weet, dat ik dus op de gok kan gaan :?:

11 aug 2009 20:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Leiden
Zal zelf niet mee rijden op Assen maar ik kom natuurlijk wel even kijken, misschien dat ik met jullie mee kan rijden :wink:

12 aug 2009 14:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
ben er denk ik ook wel even .
als het droog is natuurlijk :D

12 aug 2009 16:32
Profiel
PorscheForum Rakker
924 Carrera GT + 944 RS
Yellowbird schreef:
Volgende week maandag, 17 augustus, is er weer de Vijverberg Trofee in Assen (niet genoemd in het eerst geplaatste bericht).
Wij zullen er zijn!

Leuk Bas, toch maar wel naar Assen.
Zie je maandag

12 aug 2009 16:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
HansGT schreef:
Yellowbird schreef:
Wij zullen er zijn!

Leuk Bas, toch maar wel naar Assen.
Zie je maandag

Hmm, dan kom ik misschien ook wel even langs. :)

16 aug 2009 18:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Leiden
Wordt nog druk met al die forumers, iedereen die komt, tot morgen :wink:

16 aug 2009 18:18
Profiel Facebook 
Even mijn ervaring van donderdag j.l. op Zandvoort: dat was niet mijn ding :!: :x

Er waren heel veel echte race karretjes met kooi, bestuurders in complete race outfit, kortom een andere leage dan waar ik in rijd.
Geen punt dat ik ze wil laten passeren - tijdens acceleratie op het rechte stuk hadden die Seat's, Suzuki's, BMWtjes, echt geen kans :wink:
Maar als ze je dan op het clipping point aan de binnenkant passeren, en elders deur aan deur uitremmen, ja dat hoeft niet voor mij. Stom hè :(

Was een dikke afknapper, nog geen 10 rondjes gereden.
Kan me dit ook niet herinneren van een vorige keer dat ik mee reed op Assen.

16 aug 2009 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
Heel herkenbaar het verhaal van Paul. Heb ook wel eens vijverbergtrofee gedaan, voor mij zijn hier ook teveel race-amateurs van de zomeravondcompetitie die wat dingen aan het uittesten zijn.

Mijn ervaringen met de HARC zijn beter, deze hebben verschillende klasses, straatauto's, straatsauto's met kooi en slicks, licentie- en niet-licentiehouders. Hier wordt met meer respect voor materiaal gereden en goed ingedeeld naar snelheid. Ook is de discipline hier prima, goede briefing, mogelijkheden tot instructie door allemaal liefhebbers.

Tijdens de Porschedagen op Spa het ook pcies zoals Paul beschrijft het ervaren, in de bocht er binnen prikken zodat je op het vuil terecht komt. Ik had op circuitdagen geleerd dat inhalen de verantwoordelijkheid van de snellere is, de langzamere auto mag op de ideale lijn blijven.

Laatst nog op Zandvoort geweest met Schmidt Oss, georganiseerd door Dillon Koster. De organisatie vond ik ook niet zo bijster, dhr Koster vertelt leuke verhaaltjes over met hoeveel wielen hij wel niet de baan over kan (les 20 haha, maar niet heus), ipv dat hij goede instructie geeft over rij-eigenschappen van een Porsche. Heb er tijdens de rondjes achter de instructeur 2 deelnemers gezien die spinden. Deze deelnemers verkeren nu nog in de veronderstelling dat ze veel te hard gingen, ipv dat ze duidelijk werd gemaakt dat gas loslaten in een bocht met een 911 mischien niet zo verstandig is.

Ik kies iig mijn evenementen uit wanneer ik eens het circuit op ga, ben veel te trots en te zuinig op mijn auto. Mijn ervaring is tot nu toe positief met HARC en met de door Porsche georganiseerde dagen.

16 aug 2009 20:19
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
Heel herkenbaar het verhaal van Paul. Heb ook wel eens vijverbergtrofee gedaan, voor mij zijn hier ook teveel race-amateurs van de zomeravondcompetitie die wat dingen aan het uittesten zijn.

Mijn ervaringen met de HARC zijn beter, deze hebben verschillende klasses, straatauto's, straatsauto's met kooi en slicks, licentie- en niet-licentiehouders. Hier wordt met meer respect voor materiaal gereden en goed ingedeeld naar snelheid. Ook is de discipline hier prima, goede briefing, mogelijkheden tot instructie door allemaal liefhebbers.

Tijdens de Porschedagen op Spa het ook pcies zoals Paul beschrijft het ervaren, in de bocht er binnen prikken zodat je op het vuil terecht komt. Ik had op circuitdagen geleerd dat inhalen de verantwoordelijkheid van de snellere is, de langzamere auto mag op de ideale lijn blijven.

Laatst nog op Zandvoort geweest met Schmidt Oss, georganiseerd door Dillon Koster. De organisatie vond ik ook niet zo bijster, dhr Koster vertelt leuke verhaaltjes over met hoeveel wielen hij wel niet de baan over kan (les 20 haha, maar niet heus), ipv dat hij goede instructie geeft over rij-eigenschappen van een Porsche. Heb er tijdens de rondjes achter de instructeur 2 deelnemers gezien die spinden. Deze deelnemers verkeren nu nog in de veronderstelling dat ze veel te hard gingen, ipv dat ze duidelijk werd gemaakt dat gas loslaten in een bocht met een 911 mischien niet zo verstandig is.

Ik kies iig mijn evenementen uit wanneer ik eens het circuit op ga, ben veel te trots en te zuinig op mijn auto. Mijn ervaring is tot nu toe positief met HARC en met de door Porsche georganiseerde dagen.

16 aug 2009 20:20
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Leuk om nog is een keertje te doen, misschien dat de Ludolfs uit IJsselmuiden ook gaan?

01 okt 2009 21:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Iemand van jullie wel eens een Tracktime - dag gereden ? hoe zijn die ervaringen ?

Groet, Frank

01 okt 2009 22:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 140 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende