Auteur |
Bericht |
eSCther
356 BT5 1960
|
 Re: 23 Augustus 2009 - Jubi-6 - A Clean Start
Wij hoefden niet zo vroeg uit bed 
|
23 aug 2009 8:08 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Vannacht om 0:00 uur Veel plezier allemaal vandaag!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 aug 2009 8:48 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Allemaal veel plezier vandaag. Ik kan er helaas niet bij zijn vanwege andere verplichtingen. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
23 aug 2009 9:15 |
|
 |
CorSleutel
Ex Carrea 3.2, 996 Carrera 4Bergen op Zoom
|
Hoi,
Iedereen een super geweldige dag toegeweest. Dit jaar heb ik andere verplichtingen. Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn. Ik ben weer benieuwd naar de foto's....
Groetjes
CorS
|
23 aug 2009 11:43 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Zo, weer terug maar dat komt omdat wij na de (overigens uitstékende lunch!) weg zijn gegaan en 't 2e deel van de rit helaas hebben moeten missen omdat ik wat pijn had Het eerste deel was erg mooi, met leuke landweggetjes met erg weinig drempels en rustig verkeer. Het roadboek klopte bij ons perfect qua kilometers en Harald en ik weten zeker dat we de eerste vragen goed hadden... Ben geen cabrioman, maar we hebben de RUF bij Harald laten staan en zijn in zijn 964 cabrio gegaan...en mán, wat is dat lekker met dit weer  , en wat loopt die 964 mooi ; daar krijg je spijt van als je 'm verkoopt. Complimenten aan Pascal, Esther en de anderen die het verzorgd hebben, en van mij uit dank aan Harald, dat hij voor mij een halve dag heeft moeten missen en dit bij voorbaat al graag deed, súper! Het was een leuke, geslaagde dag met heerlijk weer bovendien. 
|
23 aug 2009 15:37 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Pascal, Esther en de anderen die het verzorgd hebben dank voor de enorm leuke dag ( ook namens de mini-navigator) perfecte routes door een mooi landschap en perfect weer .
|
23 aug 2009 18:00 |
|
 |
dennis zijlmans
Ex (Porsche 911 964 Carrera2 '90)Breda
|
 jubirit
Een fantastische dag gehad, bedankt allemaal! mooie route, lekker weer, eten & drinken; maar bovenal prachtige bolide's!!!
groet dennis zijlmans
_________________________________________ Nee,....Hij is niet van m'n vader.... - Work Hard, Play Hard!
|
23 aug 2009 18:14 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Top dat jullie er allemaal waren, zoals ik al zei, zonder inschrijvers geen rit, dus allemaal ontzettend bedankt! Nog even de sponsoren bedanken, want die maken het ook allemaal mogelijk natuurlijk! Berloth Design - Reclame belettering / Grafisch Ontwerp / Web Design Inforing - Softwarediensten voor organisaties in de publieke dienstverlening MP CarCare - Het professionele poetsprogramma (Swissvax Center Breda) NovaRage - internet applicaties op maat, digitale nieuwsbrieven, flexibel zoekmachinevriendelijk en platformonafhankelijk CMS PEC Catering - Party Exceptional Catering - Vernieuwend, creatief en stijlvol (Rotterdam) Porsche Centrum Eindhoven - Het officiele Porsche centrum van het zuiden, en een prachtige eindlocatie! (Oirschot) Renntech Service - Porsche service voor iedereen! De forum technieker bij uitstek. (Steenwijk) Targa Florio - Verkoop van gebruikte Porsche Occasions (Hilversum) En last but not least: Etenstijd - Kwaliteit buffet restaurant, man man, wat een keuze  Terzijde, alle foto's mogen in het album, EN als er nog mensen zijn met leuke/mooie foto's bij de start bij MP CarCare of het einde Porsche Centrum Eindhoven, kunnen jullie die dan naar mij mailen ( jubirit6@porscheforum.nl)
|
23 aug 2009 18:21 |
|
 |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Pascal en Esther hartelijk dank het was echt een topdag. Heel goed georganiseerd; mooie rit, lekker eten, top weertje en ik heb heerlijk kunnen genieten van het sturen met de Spyder!!
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
23 aug 2009 18:30 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
 Pascal, Esther en de rest vd organisatie bedankt voor de leuke dag. Het weer kon ook niet beter (goed geregeld  ) Forummer Rob Herfst van PEC catering, bedankt voor de Prosecco. Dit viel thuis ook erg in de smaak. 
|
23 aug 2009 18:40 |
|
 |
leander
Brabant - Westland
|
Hoe had ik dit nu kunnen missen !! Oh oh wat stom. Naja volgende keer beter. Uhhh.... foto's? 
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
23 aug 2009 18:42 |
|
 |
Rein
993 Cabrio
ex 964 C2 Cabriolet
ex 911 scGoirle, N-Brabant
|
Pascal, Esther, Was weer een superdag wat hebben we weer genoten en op de valreep nog in de prijs gevallen ook. Thx Op naar Jubi-7
_________________________________________ Formerly known as rtaenkyle
|
23 aug 2009 18:58 |
|
 |
Lydia
|
Kom net thuis, heb vandaag wat kilometertjes op de teller gezet. Ik ben gelijk maar de waskabine ingegaan om al die vliegen van de auto te spuiten. Vanmorgen om 7.30 uur vertrokken met 13 graden, maar wel kappie open en kacheltje aan. En de hele dag open gereden, maar dan kacheltje uit en airco aan  De laatste 20 km op de A9 redelijk rustig, dus met een lekker muziekje op ietsje te hard naar huis gereden. Nagenietend van een súper dag! Bij lunch denk ik aan broodjes en soep en oké ... misschien een kroket. Maar dit was geweldig. Er waren zelfs hete boontjes! De aarbeien met chocolade slagroom kon ik niet weerstaan! Kortom: het was een topdag; fantastisch weer en prachtige route! Esther, Pascal en sponors: hartelijk dank! 
|
23 aug 2009 19:11 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Harald en ik hebben de laatste kilometers tot aan de lunch achter jou gezeten... mán, wat een prachtige klappen komen daar uit bij gas lossen.. 
|
23 aug 2009 19:12 |
|
 |
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Laatst bijgewerkt door Paulie op 23 aug 2009 19:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 aug 2009 19:22 |
|
 |
Kars
997 Targa 4SHamburg
|
Eerste PF-activiteit meegemaakt. Heel erg leuk, veel auto's, enthousiaste mensen en een fantastische organisatie!! Leuke route over veel pitoresque brabantse weggetjes, veeeeeel fietsers (die niet altijd rekening houden met het mooie en typische Porschegeluid achter zich), en een heerlijke lunch! En dan ook nog even een prijs meegepakt!!
PaSCal en Esther: dank jullie wel voor een heel leuke dag!
Kars & Michiel
_________________________________________ Happy wife: happy life!!
|
23 aug 2009 19:25 |
|
 |
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
@ De organisatie & alle betrokkenen  alles was super geregeld! Topdag! Tot de volgende! 
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
23 aug 2009 19:40 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ik ben net weer 10 min. thuis, netjes afgezet, SUPER LEUKE DAG GEHAD!!!!!!!!! Bedankt iedereen!!! 
_________________________________________ DENK HELDER
|
23 aug 2009 20:01 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
PaSCal en Esther, ook van hier dank voor de voortreffelijke organisatie.  Fijne ontvangst, leuke route, en een top-lunchlocatie ! Alles liep gesmeerd tot na die uitbundige uitstekende lunch, waar Pascal ons de wijze raad gaf niet te vroeg te vertrekken en zo mogelijk onderweg nog even een terrasje op te zoeken om te voorkomen dat we te vroeg aan de finish zouden staan. Zo gezegd, zo gedaan. Man wat een genot, met Jaap en Ivette en enkele andere PFers lekker met een glaasje in het zonnetje uitgebreid zitten zwaaien naar al die P's die voorbij kwamen... Dat waren er minstens 50, 60.... Toen een hele tijd niks meer... Wij stapten dus keurig net na afloop van de prijsuitreiking het P-Centrum binnen.  Organisatie :  Topdag geweest !
|
23 aug 2009 20:08 |
|
 |
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Zo, alweer even thuis. De jubi net weer gepoetst klaar voor een volgende rit.
Pascal het was weer een super mooie rit, bedankt voor alle organisatie.
_________________________________________ Het is er een van 911
|
23 aug 2009 20:28 |
|
 |
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Trouwens Dicer ik ben benieuwd naar je go pro cam filmpjes...
_________________________________________ Het is er een van 911
|
23 aug 2009 20:29 |
|
 |
Ger2.7
|
Ha die Pascal en Esther.
Inderdaad , zoals vandaag al vaker gezegd , het was een top dag , met super weer en een voortreffelijk georganiseerde tocht.
Wat een Porsche plezier !!
Van mij mag de zevende editie er ook komen.
Groet.
Ger.
|
23 aug 2009 20:33 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
PaSCal en Esther en anderen, ook van hier dank voor de voortreffelijke organisatie.  Het was echt waanzinnig lekker in de cabrio, Wat een weertje! wat een rit! Mijn huid moet er nog wel even een paar dagen aan wennen geloof ik, mijn aanstaande zegt dat ik op een kreeft lijk,.... maar leuk was het!
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
23 aug 2009 20:43 |
|
 |
Harry 911
964 C2 1991
|
Pascal, Esther + organisatie, bedankt voor een erg geslaagde dag! Een mooie rit, een prima lunch bij Etenstijd en weer wat leuke nieuwe en bekende pf'' ers gesproken 
|
23 aug 2009 20:54 |
|
 |
Sid
911 3.2 Targa 1985Uden
|
Pascal en Esther,
Het was super, bedankt.
|
23 aug 2009 20:55 |