onder voorbehoud dat ik dan nog (of weer) een P heb....
09 okt 2009 12:54
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Re: Autobahnrasen 1 november 2009
Even een vraagje.... ik zou best mee willen maar dan gaat mijn vrouwtje ook mee! Maar is het idee dat er alleen 200+ wordt gereden? want dat mag ik niet van haar, als zij erbij is! Ze houdt er niet van
Ik zie op het filmpje dat sommige 250+ gaan Wellicht zou ik dan alleen moeten.. maar dat is ook weer wat
_________________________________________ Het leven gaat door..
09 okt 2009 18:13
gassen
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
Gewoon lekker alleen of met een maat komen. Toeren naar het startpunt, koffie drinken en dan een uurtje knallen met z'n allen. Wat eten en drinken en weer terug toeren.
_________________________________________ Het is er een van 911
09 okt 2009 19:11
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
@Dimitri-Turbo: je kunt ook met 200- achteraan bengelen.... kom je gewoon wat later binnen na afloop.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
09 okt 2009 19:25
arenarood
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Dimitri-Turbo schreef:
Even een vraagje.... ik zou best mee willen maar dan gaat mijn vrouwtje ook mee! Maar is het idee dat er alleen 200+ wordt gereden? want dat mag ik niet van haar, als zij erbij is! Ze houdt er niet van
Gewoon net als Patrese doen,niks aantrekken van dat gegil
Leuk weer, ben wel benieuwd wat de GTS kan.......... Onder voorbehoud ga ik mee, meld me aan als ik het zeker weet.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
09 okt 2009 19:56
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Idee om je jouw bij het grootste beest in de auto te zetten en te zeggen dat hij altijd erg rustig rijdt? filmpje...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
09 okt 2009 20:00
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Ben er zeker weer bij!! Kun je niet missen als we Duitsland in gaan
_________________________________________ "There is no substitude"
09 okt 2009 21:57
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Yep, ik kan echt niet dat weekend. Andere verplichtingen die ik dit keer niet kan verzetten. Volgende keer dan maar, gaat dan ook de eerste keer worden. Tot nu toe alleen in mijn eentje wezen rasen, lijkt me super om dat eens met een groep te doen.
Succes allemaal.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
10 okt 2009 0:24
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
wiredgenius schreef:
Filmpje van 2008? Linkje iemand?
Lui
... is de eerste hit als je @ U-tube zoekt met Autobahnrasen
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
11 okt 2009 16:51
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Dimitri-Turbo schreef:
Maar is het idee dat er alleen 200+ wordt gereden?
Je rijdt zo hard als je zelf wilt. Ik heb vorig jaar 15 minuten op een p-plaats staan wachten onderweg en was nog als één van de eersten bij de eindlocatie. Gewoon een beetje voorin wegrijden en je hebt ook nog eens het genot dat de hele bende je één voor één inhaalt in Germania.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
11 okt 2009 17:01
robertgt2
nou het PB is verstuurd hopelijk alles goed gegaan
vorig jaar mee geweest met de 993turbo , dit jaar als het weer hopelijk droog is met de 996GT2.
11 okt 2009 17:20
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Radbout je hebt mij overtuigd ik ga mee, heb Lydia al PB gestuurd.... nu alleen nog even kijken wie mijn co-rijder wordt! Vrouwtje even naar filmpje laten kijken maar die vind het maar nix...
dan ga ik wel lekker
_________________________________________ Het leven gaat door..
11 okt 2009 17:40
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Net getrouwd toch, Dimitri? Msch even overslaan?
_________________________________________ oud is beter
mmmm, dat klinkt toch weer als een heel leuk event....
Ben alleen bang dat mijn speedster rep hier niet de meest geschikte auto is
Is het een heel groot probleem als er een Volvo tussen rijdt???
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum