Auteur |
Bericht |
P987GT2
Boxster S 2007
|
High Tea and Porsche - laatste zondag van de maand - Limburg
Aangezien er weinig activiteiten met/over Porsches in Limburg zijn, is dit misschien een idee. Op elke laatste zondag van de maand is er een uitgebreide High Tea (niet alleen thee) in Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch (Midden Limburg) in de buurt van Roermond. Ze hebben een mooie binnenplaats waar de Porsches mooi zouden staan. Is hier animo voor? Graag reacties.. http://www.daelenbroeck.nl
|
12 okt 2009 0:13 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Re: High Tea and Porsche - laatste zondag van de maand - Limburg
Barst het daar niet van de bruiloften en partijen dan?
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
12 okt 2009 0:37 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 okt 2009 0:39 |
|
|
eds-porsche
Boxster 2002 2.7Helden
|
Ja leuk, en dan ook even duitsland in?
Mvg
Ed
|
12 okt 2009 6:51 |
|
|
msk
993
|
Eerste keer op 25 okt.?
_________________________________________ Usus magister est optimus
|
12 okt 2009 8:35 |
|
|
wiredgenius
|
Goed idee! Ik woon dan wel niet in Limburg, maar ben net zoiets bezig in Rotterdam: http://porscheinsiders.ning.com/events/ ... -rotterdamEen idee om het ook "OpenCoffee & Porsche's" te noemen en aanmoedigen dat andere PF'ers er ook mee starten in hun regio? My2Cents's
|
12 okt 2009 10:22 |
|
|
997carrera2
997 Carrera 2 2006Schinnen
|
Leuk voorstel
|
12 okt 2009 10:24 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Komt de "Limburg Chapter" toch nog een keer van de grond
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
12 okt 2009 10:45 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Limbo-LAND ligt dat niet buiten Nederland? Goed idee alleen te ver weg voor mij... en hier in de regio midden nederland is er altijd wel iets te doen!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 okt 2009 17:41 |
|
|
P987GT2
Boxster S 2007
|
Ik heb zojuist met kasteel Daelenboreck alles doorgesproken. We zijn welkom op de binnenplaats van het kasteel, de laatste zondag van de maand dus op 25 oktober, vanaf 14:00 uur Het adres is: Landgoed Kasteel Daelenbroeck Kasteellaan 2 6075 EZ Herkenbosch Tel. +31 (0)475 53 24 65 Fax +31 (0)475 53 60 30 info@daelenbroeck.nl High tea Iedere laatste zondag van de maand serveren wij High Tea. U wordt verwacht vanaf 14.15 uur en de kosten bedragen € 21,50 per persoon.
Inclusief: * Kirr-royal * Sandwiches en scones met marmelade en clotted cream * Buffet met gebaksoorten, engelse kazen, brood en salades. Ruime keuze uit de theekistGraag zelf bellen/mailen met het kasteel tbv reservering High Tea. Lijkt me een leuke gelegenheid! Misschien nadien effe snel Duitsland in.. Hierbij de lijst van inschrijvingen: - P987GT2 - - - - - - -
|
12 okt 2009 17:48 |
|
|
997carrera2
997 Carrera 2 2006Schinnen
|
Deze 25 ste gaat niet lukken, gaan naar Thomas op het miljoenenlijntje.......
|
12 okt 2009 20:01 |
|
|
P987GT2
Boxster S 2007
|
Limburg is duidelijk nog niet toe aan een "Limburg Chapter"
|
25 okt 2009 17:49 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Enne dat meld je nu? twijfelde nog impulsief te gaan kijken....
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
25 okt 2009 17:56 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Leuk idee, leuke locatie ook. Kan deze maand niet maar nov. moet lukken.
Succes.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
25 okt 2009 22:47 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Ik lees het nu pas . Het initiatief is goed , maar ik zou opteren voor een ,,normalere,, lokatie. De opzet is toch gewoon bij elkaar komen ,kletsen over porsches en andere belangrijke zaken onder het genot van een drankje. Dus gewoon een open lokatie prikken zoals een brasserie of terras(in de zomer), en niet iets waar je vooraf moet reserveren en een vastgestelde prijs heeft. Je moet naar mijn idee zelf kunnen beslissen wat en hoeveel je drinkt en of je wel of niet iets eet
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
26 okt 2009 2:05 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Volgende keer iets meer tamtam eraan besteden. Ik zie het topic nú pas.... had gisteren best een stukje willen rijden en de lokatie lijkt me ook top. En voor dat high-tea gebeuren loopt mijn vrouw dan weer warm. Dus een goed idee maar wel even wat meer ruchtbaarheid aan geven de volgende ronde
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
26 okt 2009 11:01 |
|
|
toettoet
964 C2sittard
|
Mij lijkt het ook een leuk idee. Kan inderdaad ook wellicht op een andere locatie waar je zelf kunt weten of je wilt eten. Het gaat tenslotte om het porschetreffen. Als de volgende laatste zondag van de maand iets wordt georganiseerd ben ik van de partij
_________________________________________ toettoet
|
28 okt 2009 10:44 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
28 okt 2009 10:49 |
|
|