Genoten van iedere minuut Isabelle en Olaf.....geen woorden voor
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
27 jun 2010 18:22
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Re: Tunnel Challenge - Brussel - La Targa Passaggio ™
En vast wat bewegend materiaal, MET GELUID :
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
27 jun 2010 18:35
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Wat een heerlijke dag, echt genoten...
Dank aan Olaf & Isabelle! A'dam was top en deze editie weer net iets specialer... Kortom, een geweldige dag, lekker gereden en afsluitend de lunch achter in het park bij het Hilton...
Enige min puntje vandaag was het voetbal... We hebben geprobeerd om voor 4-en thuis te komen, wat er voor Antwerpen nog op leek, maar na de "ring" begon het vast te lopen, 16:20 thuis. En dan uiteindelijk moeten constateren dat Dld toch verdient doorgaat
WillemB schreef:
Edit @Radboud, wij hadden het ook lekker warm (heb helemaal geen airco in de 964 ) We waren je op de treug reis in Brussel na de 1e tunnel al kwijt Ommetje gemaakt
Ja na de eerste Tunnel waren ook wij Rabboud kwijt, tot Antwerpen behoorlijk doorgereden maar niet meer gezien!
@Sigrid, nog bedankt met de "uitrij hulp"
_________________________________________ ......
27 jun 2010 18:51
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Nice Pics hebben jullie gemaakt
27 jun 2010 19:08
Sigrid
964 C2
Dank, vond wel dat ik erg veel een zekere 993 voor m'n lens kreeg
Daarom mag Willem de tunneltjes ook rijden, anders komen er nooit foto's Ik heb lekker 400 km gas gegeven, behalve dan inderdaad dat stuk wat Pieter al aangaf.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
27 jun 2010 19:21
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Ziezo, we zijn ook weer thuis. Olaf, bedankt voor de leuke dag. We hebben nieuwe stukjes Brussel ontdekt en lekker genoten van de tunnels en de mooie locatie om af te sluiten. Wel puffen in de auto, hot hot hot !
Muchas gracias
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Prachtige fotos en filmpjes van een zalige dag! Super organisatie ook Mijn filmpjes en enkele fototjes volgen nog wel En altijd leuk ook om nieuwe "onbekende" mensen te leren kennen
_________________________________________ Greetz,
SidewindR.
27 jun 2010 19:43
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Iemand gisteren een NL paspoort tegen gekomen (vermoedelijk in de p-garage verloren, het Hilton heeft echter niets gevonden)
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
28 jun 2010 23:43
Sigrid
964 C2
Da's minder leuk.
29 jun 2010 6:37
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
D'as idd minder, niet tussen de stoel gevallen
Ik kon die van mij zaterdagmiddag ook niet vinden op z'n vaste plek . Ik vond hem tussen de stoel en de dorpel, waarschijnlijk lag ie daar al vanaf de Italie rit
Anders gauw aangifte doen en een nieuwe halen.
29 jun 2010 7:32
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Check! Inderdaad weer terug gevonden... goed zoeken helpt (Karin, bedankt )
29 jun 2010 7:44
horn
PF #57
"Schaaaaaaaaaaaat, waar is mijn paspoort..." herkenbaar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
29 jun 2010 12:39
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
29 jun 2010 17:07
Thomas986
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
Leuke foto's !
Jammer dat we er niet konden bij zijn in ons eigen Belgenlandje dan nog
Rdam editie was ook zeer leuk trouwens
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
29 jun 2010 17:33
Jeremy.nl
1984 Porsche 944
This was my first time participating in a Tunnel Challenge, and it really left me with a taste for more! (And I should probably get my km counter fixed for the next roadbook... I took a wrong turning because of that, and 2 others followed me ) Thanks to Olaf and the other organizers for their efforts!
Tot volgende keer!
_________________________________________ It's only a sport if you use a ball.
It's a real sport if you use two.
29 jun 2010 18:49
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Jeremy.nl schreef:
and 2 others followed me
I know
29 jun 2010 23:18
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Hulde Olaf!!! Aan de foto's te zien had ik dit niet mogen missen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum