ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Re: Carrera Pangermanica II zondag 3 april 2011
Die film staat gelukkig al op dvd, was net te laat met stoppen. Was idd heel mooi blauw, voor de kenners Gorges du Verdon.
05 apr 2011 14:56
Emiel964C4
964 C4 rood
Brabant
Beter laat dan geen reactie geven.
Kwam zondag thuis na een aangename rit met niet een nieuw record maar toch 266 op de klok, was het toch een gezellig treffen.
op het moment dat ik thuis op de oprit stopte kwam er vanuit het rechter achter spatbord heel veel rook, dat was aardig schrikken (en dat is zach uitgedrukt). Na een klein heel erg rustig rondje gereden te hebben om het boeltje te laten koelen nog eens goed gekeken, bleek het een olie lekkage te zijn die het zwarte goud op de einddemper dorpte. Maandag morgen maar gelijk weer naar Schmidt Oss, bleek het gelukkig allen maar een kleine pakking vd olie leiding te zijn.
ben blij dat dit niet op topsnelheid is gaan lekken!!
Auto is nu alweer klaar voor de lenterity a.s. zondag!
@Mischa en @mark, Is het niet tijd voor een Carrera PanGermanica III?
14 nov 2011 11:54
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Ik wilde er niet zelf over beginnen, maar inderdaad
Echter, het lijkt me nu inmiddels vrij laat in het jaar dus de kans op fatsoenlijk weer is ... who knows
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
15 nov 2011 0:26
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik heb het wel eens gedaan in deze tijd van het jaar. Veel dwarrelende blaadjes, wind en deels nat wegdek. Niet optimaal.
15 nov 2011 11:56
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
dan kwispelen ze lekker en wordt je dus ook niet zo gauw ingehaald
_________________________________________ Picasa album
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum