Was een superavond..... vooral door de stad was even grappig.... mensen hadden nog nooit zoveel Porsches achter elkaar gezien (en vooral gehoord) geloof ik
Olaf en Mike Bedankt
Gr,
_________________________________________ Drive it like you stole it
Het was weer een zeer aangename avond Niet eens tig keer verkeerd gereden Henrik , dus je had zo achter ons aan kunnen rijden met ons bolletje pijltje blaadje.....vele malen leuker dan de TomTom die ik volop zag schijnen in veel P's.
Gelukkig eens een keer wat vrouwen gezien, ook al zitten er weinig achter het stuur.
We hebben de deur op slot gedaan bij mister Mac en zijn weer veilig thuis.
Marijn, ik hoop dat de boete niet te hoog is, als die over een paar weken bij ons beiden op de mat ligt. Alhoewel het ook mee kan vallen, want bij "de piepjes" heb ik keurig 120 gereden de heen weg, dus jij ook.
Heren Metsel en Specie, dank
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
Ook weer heelhuids aangekomen in het verre oosten,het was weer geweldig
Heren bedankt voor de vernieuwd route.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Hebben hele leuke avond gehad ! Route was uitstekend aangegeven . De organisatie krijgt van ons een dikke . Mijn bijrijder is ook besmet geraakt met het geweldige Porsche virus. Ben er volgend jaar weer bij. Hele leuke gesprekken gehad en goede tips gehad. Nogmaals top !
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
15 sep 2012 7:25
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
Marijn, ik hoop dat de boete niet te hoog is, als die over een paar weken bij ons beiden op de mat ligt. Alhoewel het ook mee kan vallen, want bij "de piepjes" heb ik keurig 120 gereden de heen weg, dus jij ook.
We wachten maar rustig af, sig! Leuk om samen opgereden te hebben!
Ziet er weer top uit. Helaas moest ouwe poep werken, het hele weekend overigens. Hoop er volgende keer wel bij te kunnen zijn
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Was wel de eerste keer dat ik meegemaakt heb dat we zo in de belangstelling van de politie stonden! Er heeft nog een hele tijd een `onopvallende`met een clubje waar ik in zat mee gereden, grijze golf (R32?) met grote velgen.. hoop dat ie verder nergens `werk`van gaat maken haha
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
Ik had Jambers naast me als bijrijder . Quote van mijn vriendje Mark tegen mij in de auto alias Jambers : Overdaggg( zachte g) werkt hij in den buurt super maar in den avond pakt hij den Pors en is hij den koning der tunnels......geen mens weet ervan, dat maakt die man uit de buurt super zo bijzonder..... Uiteraard alles op zijn Vlaams gezegd:). Lag onder het stuur van het lachen. Was een geweldige avond !
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum