Auteur |
Bericht |
wiredgenius
|
OpenCoffee & Porsche | 4 juni 2011 | Locatie volgt asap!
OpenCoffee & Porsche 2011 | 7 mei 2011 | Van Der Valk RidderkerkNa een afwezigheid van 4 maanden, pakken we HET OpenCoffee & Porsche event van PorscheInsiders.org weer op ... Op 7 mei 2011 is de tweede editie van OpenCoffee & Porsche van 2011 // en kun je haar weer eens blinkend vergelijken met andere OpenCoffee & Porsche bezoekers OpenCoffee & Porsche Rotterdam: Elke eerste zaterdag van de maand, vanaf 10:00 uur komen diverse Porsche rijders, bewonderaars en ondernemers een uurtje (of twee) bij elkaar om een praatje te maken, kennis te maken, kennis te delen, te netwerken en ja, koffie te drinken (voor eigen rekening). Geen programma's, officiële presentaties, naambadges en voorzitters. Gewoon een uurtje relaxt aan je weekend beginnen. Stap binnen en kom verder.... OpenCoffee & Porsche Rotterdam // 7 mei 2011 // Van Der Valk RidderkerkOpenCoffee & Porsche's Rotterdam: Elke maand op een zaterdag vanaf 10:00 uur komen diverse Porsche rijders, bewonderaars en ondernemers een uurtje (of twee) bij elkaar om een praatje te maken, kennis te maken, kennis te delen, te netwerken en ja, koffie te drinken (voor eigen rekening). Geen programma's, officiële presentaties, naambadges en voorzitters. Gewoon een uurtje relaxt aan je werkdag beginnen. Stap binnen en kom verder.... Wat moet ik doen om erbij te zijn?Wil jij ook komen? Dat is heel simpel ... Je stapt in je P en rijd richting Van Der Valk Hotel te Ridderkerk ... That's it. Over de locatie Van der ValkVan der Valk Hotel Ridderkerk is één van de nieuwste ontwikkelingen van Van der Valk Hotels en Restaurants, gelegen aan één van de grootste verkeersknooppunten van Nederland op een steenworp afstand van wereldstad Rotterdam. Van der Valk Hotel Ridderkerk is in meerdere opzichten een nieuwe ontwikkeling. De meest opvallende en verrassende vernieuwing is wellicht de vorm van het gebouw, maar ook in het gebouw zijn veel nieuwe ideeën verwerkt. Bij het ontwerpen van Van der Valk Hotel Ridderkerk is uitgegaan van drie basisgedachten: gastvrijheid, duurzaamheid en efficiency. Deze drie kernwoorden komen tot uiting in een product met een maximale beleving voor onze gasten en een minimale belasting van de omgeving en het milieu. U vindt Van der Valk Hotel Ridderkerk onder de rook van Rotterdam aan de A15, afrit 20. Een ideale uitvalsbasis voor uw bezoek aan het centrum van Rotterdam, Ahoy of de Europoort. Mocht je mij nodig hebben, dan ben ik te bereiken op telefoonnummer: 06-23592568 (LET OP!! NIEUW NUMMER)
Laatst bijgewerkt door wiredgenius op 07 mei 2011 13:43, in totaal 29 keer bewerkt.
|
11 okt 2009 14:41 |
|
|
wiredgenius
|
Re: De allereerste OpenCoffee & Porsche's!
Alle deelnemers krijgen de mogelijkheid om gratis:
- 911, 993 Workshop manual te downloaden - De unieke aflevering van "Wheeler Dealers" over de Porsche 911 te downloaden
Dit is direct na je aanmelding gratis op PorscheInsiders te downloaden...
|
11 okt 2009 14:54 |
|
|
wiredgenius
|
De locatie is inmiddels ook bevestigd door een zeer enthousiaste Brasserie eigenaar: Ik hoop van harte dat er meer PF'ers bij kunnen zijn! Zonder jullie en Porsche's kan dit geen succes worden... Als jullie suggesties hebben of dit liever op een andere dag zien plaatsvinden, reageer dan even dit topic. Ik zal morgen ook nog wat Porsche garages/dealers benaderen of die aanwezig willen zijn. Iedereen is welkom, dus heb je wat te 'presenteren' laat het me dan zeker even weten.
|
11 okt 2009 15:49 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
maar en maak jouw gegevens aan me bekend. Inderdaad
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 okt 2009 16:59 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Vrijheid blijheid begrijp ik? Niets moet, maar je moet wel eerst "member" van Porsche Insider worden. Doordat mensen wat kunnen krijgen na aanmelding, én door nieuwsgierigheid zul je ongetwijfeld een heel aantal mensen binnenkrijgen en dat lijkt me een slimme aanpak om iets van de grond te krijgen. Of iets blijvend is, zal alleen de tijd weten, ook 't PorscheForum is jaren terug klein begonnen. Ik denk dat ik genoeg heb aan 't PF, maar wens je natuurlijk veel succes.
|
11 okt 2009 17:01 |
|
|
wiredgenius
|
Goed punt Jurgen, was niet de bedoeling... Vandaar dat ik kijk of ik het een open event kan maken en dat je ook middels LinkedIn kunt aanmelden. Is inderdaad vervelend dat je eerst lid moet worden, maar dat is de regel binnen Ning om gebruik te kunnen maken van de evenementen applicatie. OpenCoffee & Porsche's is niet een "Porsche Insiders Only Event" en hoop dan ook echt dat er meer komen. Voor diegene die niet lid willen worden van Porsche Insiders, stuur me dan een email als je wilt komen: ginogoossens [at] gmail [punt] com. Net nog gesproken met de eigenaar en we kunnen hoogstwaarschijnlijk alle Porsche naast elkaar zetten pal voor de Brasserie!! Elke maand iets leuks om naar uit te zien toch
|
11 okt 2009 17:33 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 okt 2009 17:34 |
|
|
RB911
11-je
|
Leuk initiatief. Maar waarom niet in het weekend? Bijvoorbeeld eerste zaterdag van de maand, tijd is prima.
Gezien de drukte rond Rhoon op door de weekse dagen rond deze tijd wordt ik niet enthausiast.
Maar zo af en toe zal de eerste ook wel in het weekend vallen.........
|
11 okt 2009 17:59 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Vind het wel grappig allemaal. Op zich een sympathiek idee, zo'n ontmoeting, maarre... Totaal niet vrijblijvend, je moet sowieso aanmelden. Via het PF mensen lid laten worden van een andere Porschesite (!). Op een doordeweekse dag wil ik werken i.p.v. in de file op A29, A16 of A15 voor een kop koffie. Neuh, om een klantenkring op te bouwen zou ik het anders aanpakken. En dat er meer mensen welkom zijn dan de huidige 11 leden van Porsche Insider begrijp ik helemaal.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
Laatst bijgewerkt door Nicolò op 11 okt 2009 18:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 okt 2009 18:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mijn opmerking is ook niet vervelend bedoeld, maar wel iets wat ik zelf niet zo prettig vind. Als de sfeer goed is bij Insiders groeit 't vanzelf, daar heb je geen verplichte members voor nodig. Gino heeft hierover vooraf netjes gecommuniceerd met ons, en omdat wij, zoals jullie weten, geen enkel winstmerk hebben als PorscheForum, hoeven we ook geen "markt" af te schermen. Het forum is niet voor niets zo groot geworden, maar dat wil niet zeggen dat andere fora geen bestaansrecht hebben.
|
11 okt 2009 18:16 |
|
|
Nicolò
|
Dat vind ik een goede zaak, dat er over gecommuniceerd is.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
11 okt 2009 18:29 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
leuk plan, is bij mij 200 meter om de hoek! Helaas zit ik dan in het buitenland anders had ik er zeker bij geweest.
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
11 okt 2009 18:46 |
|
|
wiredgenius
|
@RB911 Klinkt goed en is zeker te overwegen om het op een zaterdag te doen... Van 09:00 tot 11:00 en dan 1 x per maand op dezelfde locatie. Meer mensen die dit een goed idee vinden en op zaterdag willen komen naar OpenCoffee & Porsche's? Is wel leuk, op zaterdag is het wat drukken met publiek en dan staan de Porsche's mooi te showen op die locatie... En je betaald geen € 15,- @Jos, Leuk dan kun je een maand later wel komen! Dan wonen wij zo'n 200 meter bij elkaar vandaan... @Jurgen, Thanks! Ben bezig om de aanmeldingen op een andere manier toegankelijk te maken. Een e-mail sturen kan ook altijd!
|
11 okt 2009 18:53 |
|
|
RB911
11-je
|
Als de eerste op zaterdag valt, of het standaard op zaterdag is kom ik zeker de koffie proeven.
|
11 okt 2009 18:58 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, Porsche is een hobby en in Rotterdam kom ik alleen maar als het écht moet. Ik ga op een werkdag echt niet zorgen dat ik om 8.30u in Rotterdam ben. Dus ik wens iedereen een hoop plezier en relaties, maar mij zul je elders moeten ontmoeten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 okt 2009 18:59 |
|
|
wiredgenius
|
Het zou zomaar kunnen dat we het verplaatsen naar zaterdag. Zou leuk zijn om je eens te mogen begroeten op een OpenCoffee & Porsche's meeting!
|
11 okt 2009 19:21 |
|
|
RB911
11-je
|
1 november valt op Zondag, de eeerste zaterdag op 7 november. Wat wordt het? http://www.brasserieportland.nl
Laatst bijgewerkt door RB911 op 11 okt 2009 20:06, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 okt 2009 19:57 |
|
|
wiredgenius
|
Laten we het dan houden op de eerste zaterdag van iedere maand. De eerste OpenCoffee & Porsche's zal dan plaatsvinden op Zaterdag 7 november!! Wie komt er nog meer..!? Maken we er 1 x per maand op zaterdag een gezellige boel van!
|
11 okt 2009 20:04 |
|
|
Nicolò
|
Re: De allereerste OpenCoffee & Porsche's! - 7 November
Ja, gezellige boel wordt dat op zaterdagmorgen om 8.30 uur.
|
11 okt 2009 20:08 |
|
|
wiredgenius
|
Inderdaad . Maak er toch maar 09:00 - 11:00 van. Kunnen we altijd nog besluiten een ontbijtkoek mee pakken bij de Brasserie . Gezellig wordt het sowieso! Thanks voor de foto's @RB911
|
11 okt 2009 20:15 |
|
|
wiredgenius
|
Heb deze meeting inmiddels ook even op LinkedIn toegevoegd. Middels deze link kun je jezelf met je LinkedIn account aanmelden voor OpenCoffee & Porsche's. Voor diegene die geen LinkedIn account hebben en moeite hebben om lid te worden van Porsche Insiders, die kunnen mij een berichtje sturen, een e-mail of het onderstaande lijstje zelf aanvullen als je wilt komen: Tot nu toe: 1. WiredGenius (911/993, 1993) 2. RB911 (997S) 3. JosBoxter (kan niet 7 november?) 4.
|
11 okt 2009 20:33 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Heeft iemand hier al de moeite en tijd genomen om de servicevoorwaarden en het privacybeleid van PorscheInsiders (lees Ning) te lezen en begrijpen? Word ik niet erg vrolijk van @ Gino, heb je ook een nederlandse vertaling? p.s. Hierbij alvast een soort alternatief voor Infofilter: http://www.networkadvertising.org/managing/opt_out.asp
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 okt 2009 20:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
het proeft een beetje naar vissen in een kweekvijver my2cts
|
11 okt 2009 20:56 |
|
|
wiredgenius
|
@Racebeus Ik waardeer je onderzoek enorm en dat is ook de reden dat ik met PorscheInsiders een premium account heb, zonder Behavioral Targeting advertising... Op sites als Facebook en Hyves is het overigens niet anders en ik waardeer een ieder zijn privacy en zal er nooit en te nimmer misbruik van maken... Maar goed, het gaat hier om OpenCoffee & Porsche's en dit is ZEKER NIET bedoeld als leden werving voor Porsche Insiders. Ik heb diverse aanmeld opties aangedragen (PB, E-Mail, LinkedIn en PorscheInsiders), dus hoop ook dat je dit topic echt ontopic wilt houden en overige bevindingen in een PB'tje of e-mail naar me stuurt. Bedankt!
|
11 okt 2009 21:11 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Altijd beet!!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
11 okt 2009 21:21 |
|
|