Auteur |
Bericht |
leander
Brabant - Westland
|
Poll: Porsche vs. Nissan Skyline meeting?
Dames en heren,
Middels deze poll wil ik even peilen voor een meeting met de Aziatische Nissan Skyline.
Oké Leander.. hoe kom je nu ineens hierbij? Tja..ik ben jullie een uitleg verschuldigd. Als volgt;
Gisteren belde een maatje mij met het bericht dat hij een verrassing had. Een uur later kwam hij aanschuiven met een Nissan Skyline GTR. WOW wat een wagen, hele andere "sport" maar wel kicken zeg. Zeldzame racewagen waar er niet veel van zijn in Nederland.
On top of that, reden we gisteren zomaar naar een Skyline meeting in Rotterdam. Was erg gezellig, er kwam ook nog even een 996TT kijken. (Deze had btw een rammel in de uitlaat).
Ik het kader van; Porsche vs. Corvette & Porsche vs. Ferrari meeting ook maar eens goed om te peilen of er ook interesse is voor een Porsche vs. Nissan Skyline meeting.
Hoor graag jullie meningen.
Grtjs Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
Laatst bijgewerkt door leander op 28 sep 2010 0:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 sep 2010 20:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Poll: Porsche vs. Nissan Skyline meeting?
Skyline, da's toch de ultieme Fast & Furious mobiel? Helemaal hot in die scene?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2010 21:27 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Beetje te naar mijn smaak Maar volgens mij wel boedsnel
|
27 sep 2010 21:30 |
|
|
wiredgenius
|
Ku"japanse-rommel"ch ... :mrgreen Wat houdt de "vs." in deze dan in? Omdat er geen vs bestaat tussen een P of een Japanse Skyline auto met toeters, bellen en lichtjes... "Porsche - there is no substitute" lijkt me duidelijk toch
|
27 sep 2010 21:53 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Samen straatracen en burnouts doen?
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
27 sep 2010 22:02 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
En daarvóór en daarna met z'n allen naar de Mac?
|
27 sep 2010 22:03 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
En hoezo ben ik jou uitleg verschuldigd?
_________________________________________ oud is beter
|
27 sep 2010 22:05 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
27 sep 2010 22:07 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 sep 2010 22:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik hou een klein! beetje van "over the top", maar er zijn altijd mensen die mij daar ruím in overtreffen...
|
27 sep 2010 22:32 |
|
|
smoontje
|
Super dikke car een kennis van me heeft een r33 heb een paar met hem mee gereden ,wat een beleving auto heeft p/m 500pk Gaat echt vooruit allen de remmen zijn naar een paar keer stevig ankeren als een spons ,is er mee bezig om het spul aan te passen. Zal is aan hem vragen of hij iets voelt voor een meeting
|
27 sep 2010 23:52 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Een echte Skyline is natuurlijk helemaal top, ik ben voor (heb al gestemd ). Zo'n auto is gewoon über-cult!!!
|
27 sep 2010 23:57 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
ik heb niks met skylines; Nissan heeft nooit (tot de laatste op een vliegdekschip lijkende Jap na dan) de europese markt serieus genomen.
Leuk voor de Porscherijders die graag willen driften!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 sep 2010 0:00 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Wat een vooroordelen over de Skyline, dacht dat de meeste mensen wel wisten dat er altijd al een strijd heerst tussen Porsche en de GTR, een meeting vind ik dan ook wel redelijk normaal?
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
28 sep 2010 0:11 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Bedankt voor alle reacties. Nee we gaan niet sideways bochten door tijdens deze meeting (ti's geen Porsche vs Ferrari meeting bij Meerkerk, kom nou ) Gewoon meeten en genieten dat we allemaal met een boel zeldzame sportauto's bij elkaar zijn. En... Voor een enkeling die wil meten > go your gang. Dus mijn vraag, keertje meeting houden? Wanneer zou dan geschikt zijn? Voorjaar?
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
28 sep 2010 0:38 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik weet niet hoe je daar bij komt. Ik weet dat de GTR liefhebbers graag hun auto met Porsche vergelijken, maar andersom gaan de schouders omhoog en weer omlaag...
|
28 sep 2010 1:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik dacht ook toen ik dit las: "Ik leer toch elke dag weer wat nieuws..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 sep 2010 6:20 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
leuk!!!!! ik zeg doen ik kom wel kijken!!!
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
28 sep 2010 7:44 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Die strijd is er weldegelijk, om de beste ringtijd...
|
28 sep 2010 9:45 |
|
|
Bassen
|
Juist! en die bedoelde ik ook, zie onderstaande artikel als voorbeeld: Bron:porsche-blog.nl
|
28 sep 2010 15:00 |
|
|
md
|
Nordschleife: 7 minuut 18 Nu zijn er meer details bekend, want Porsche heeft bijvoorbeeld officieel laten weten dat de auto de Nordschleife van de Nürburgring in 7 minuut en 18 seconden kan afleggen. Dat is niet alleen te danken aan de sterkere motor, maar ook aan het 70 kilogram lagere gewicht van de auto en het speciale onderstel. bron; http://www.carros.nl/autonieuws/porsche-911-gt2-rs-kost-dik-drie-ton/
|
28 sep 2010 17:59 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
He Leander, werkt die maat van je bij Ahoy toevallig?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
28 sep 2010 20:52 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik vind alles leuk en aardig, maar er is niemand die met een GT-R uit de showroom ook maar in de buurt komt van die 7:26. Sport Auto kwam tot 7:38 (+ ong. 8 seconden omdat SA geen volle ronde rijdt), dus 7:46. En dat is de beste tijd die is gehaald met de GT-R uit de showroom. Bij Porsche is sneller: GT2RS, GT2, Carrera GT, GT3RS, GT3 en ook de Turbo en Turbo S zullen meest waarschijnlijk sneller zijn mits met PDK (standaard op de Turbo S), maar die zijn nog niet langsgekomen bij Sport Auto (vreemd genoeg). Kortom: nissan houdt iets in stand wat er niet is. En de niet oplettende lezer (en blogger kennelijk) slikt zoiets.
|
28 sep 2010 21:00 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Kan best hoor. Als je maar zorgt dat je aan de veilige kant staat.
_________________________________________ mijn snapshots
|
28 sep 2010 21:05 |
|
|
Bassen
|
Blijkbaar had ik beter moeten weten, neemt niet weg dat porsche wel degelijk de strijd aangaat en of jij het beter weet dan de rest laat ik maar in het midden (zelf heb ik er niet genoeg verstand van om met je in discussie te gaan, heeft verder ook niet met de meeting te maken)
|
28 sep 2010 21:53 |
|
|