gaat er nog iemand van hier buiten de (nl) R gruppe naar de Rennsport Reunion IV in de USA toe
YEP! 13 Oktober weg en 18 Oktober weer terug. Vrijdag en zaterdag naar Rennsport Reunion IV en zondag naar Carmel voor de Porsche Racecar Classic. Erg veel zin in
_________________________________________ If you're not confused you're not paying attention
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: Rennsport Reunion IV
hey jeroen dan gaan we over en paar jaar maar samen en keertje dan kunje me gelijk ff voorstellen aan die gekken daarzo
ik denk er meer mij kennen dan ik hun
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
09 sep 2011 19:38
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Semjon schreef:
drknauf schreef:
gaat er nog iemand van hier buiten de (nl) R gruppe naar de Rennsport Reunion IV in de USA toe
YEP! 13 Oktober weg en 18 Oktober weer terug. Vrijdag en zaterdag naar Rennsport Reunion IV en zondag naar Carmel voor de Porsche Racecar Classic. Erg veel zin in
Dan kijk ik uit naar de foto's
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
15 okt 2011 17:48
LoP911
993 Carrera 4
Krimpen aan den IJssel
Ik ben geweest Jullie hebben lang niets van me gehoord, maar dat komt omdat ik nu in San Francisco woon - niet zover van Laguna Seca! Even kijken of ik nog weet hoe je foto's upload:
Krimpen aan den IJssel en San Francisco, bijna hetzelfde
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
16 okt 2011 9:30
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bassen schreef:
Mooi fillumpje... Ik wil daar ook heen!
@LoP911
_________________________________________ ......
16 okt 2011 9:43
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Ik zie op de foto's de 991 ook vooraan staan(1 in geel en 1 rode), heeft iemand van hier die ook in het echie kunnen bewonderen?
Hans
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
16 okt 2011 12:52
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Niet te geloven om een 917 of 935 of 904 of... (welke dan ook maar ) op volle snelheid voorbij te zijn en vooral horen komen.
Was echt een geweldig evenement. Ook het Porsche Race Car Classic van zondag was super. Hier stonden diverse race auto's opgesteld op de Carmel Golf club.
Ook heel veel coureurs e.d. gezien. Gijs van Lennep, Ben Pon en Dr. Porsche waren aanwezig.
Iets meer dan 4000 foto's dus die zal ik even uitzoeken
Ook de 991 in het echie gezien en die mogen ze bij mij wel voor de deur zetten. Erg mooie auto en het schuifdak valt reuze mee in het echt.
Kortom; TOP!!!!! Had ik niet willen missen
_________________________________________ If you're not confused you're not paying attention
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum