Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 0:34

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
PFT Hunt 17 .... De PFT is opgegraven door Harley .... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Gefeliciteerd, en leuk verhaal erbij... Ludlum zou jaloers worden!

Maar belangrijker, misschien heb je nu weer tijd om de upload eens te proberen, want ik wacht met smart op de downloadbare versie van 100_P&Me :wink:

03 feb 2007 20:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Gefeliciteerd Stephan. Eerlijk gezegd, ik zat helemaal de eerste versie van je verhaal :) geweldig.

03 feb 2007 21:20
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
:thumleft: Gefeliciteerd Stephan.

Maar wat een service van Olaf om hem bijna tot de deur te brengen :roll: :wink:

03 feb 2007 21:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Harley schreef:
Vanochtend (zaterdag) om een uur of 9 in de auto gestapt samen met totmbo. We hadden meegenomen: fototoestel, schepje, handschoenen, laptop met daarop de fotohints gedownload, voor de zekerheid.

TOTMBO hier zou mij onmiddelijk en totaal ontoerekeningsvatbaar laten verklaren, ipv hieraan mee te doen.... :roll:
Wat moet ze vreselijk veel van je houden... :D :D

03 feb 2007 22:52
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Jammer van het tweede verhaal :wink:

Welk tweede verhaal .... :?: duurde 'n kwartiertje voor ik weer in m'n stoel zat na het lezen van het eerste relaas :D

Harley, als je er ook zo'n onvergetelijke PFT Hunt van weet te maken - knijp ik wel 'n oogje dicht wat de tijdslimiet betreft ...

Heb eerder nog getwijfeld over het plaatsen van de o zo duidelijke foto's van de bergplaats ... :wink:

04 feb 2007 0:07
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Harley, van harte met de vonst. Ik vind ook dat je het bij de eerste versie van het verhaal had moeten laten. Ik heb me gek gelachen :lol: :wink:

Ik wacht met spanning hunt 18 af. :wink:

04 feb 2007 0:16
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Leuk dat dit zich zo ontwikkeld heeft. Viel er vrijdagmiddag in en zat even te twijfelen om hem te gaan zoeken (is ong 20 min van mijn huis). Maar toen ik me bedacht dat 3x de wisseltrofee scoren betekent dat je hem mag houden :lol: greep totmbo in. Mocht niet meer naar Amersfoort. Toen vanochtend bleek dat hij gevonden was, mocht ik gelukkig weer die kant op om bij HenkC2C even een bakkie te gaan doen... Harley, congrats! En niet stieken in Californie op het strand dat kreng verstoppen hè? :cheesy:

04 feb 2007 0:26
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
horn schreef:
En niet stieken in Californie op het strand dat kreng verstoppen hè? :cheesy:

Nou...... :idea:

Afbeelding

:mrgreen:

04 feb 2007 0:35
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
horn schreef:
Maar toen ik me bedacht dat 3x de wisseltrofee scoren betekent dat je hem mag houden :lol: greep totmbo in. Mocht niet meer naar Amersfoort. Toen vanochtend bleek dat hij gevonden was, mocht ik gelukkig weer die kant op om bij HenkC2C even een bakkie te gaan doen

Als ie wel gevonden wordt is dat dankzij TOTMBO
Als ie niet gevonden wordt is dat dankzij TOTMBO

Ze hebben nogal wat te vertellen :roll: :wink:

04 feb 2007 10:52
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
LeOH schreef:

..... heten niet voor niets TOTMBO :wink:

Even in het kort het relaas achter deze PFT ...

Aangezien ik de vorige PFT Hunt oploste op de sterfdag van FP had ik al het idee om iets in die trend te gaan doen .... heb dus van te voren niet bepaald waar ik de PF ging verstoppen - maar ben op zoek gegaan naar 'n stad (in NL) die iets met Porsche te maken heeft - dat Leusden om de hoek bij Amersfoort ligt heeft ook nog even door m'n hoofd gespeeld.

Geboorteplaats van FP is inderdaad Maffersdorf - en qua afbeeldingen is daar niet zoveel over te vinden .... behalve dat wapen :wink:

Maffersdorf lag eigenlijk in 'n gedeelte Oostenrijk-Hongarije ... maar met al die oorlogen is er nogal eens wat veranderd met het indelen van de wereld-kaart :roll:

Vratislavice nad Nisou is de originele Tsjechische naam voor Maffersdorf ... echter staat er in de lijst Duits-Tsjechische namen ook 'n vermelding Liberec (voorheen ook Reichersberg geheten) ...

Snappen jullie het nog :?: :shock:

Aangezien de meeste documentatie over FP (ja - die wijsneus met die snor) schrijft over Liberec voorzag ik eigenlijk geen problemen ...

Liberec is dus inderdaad 'n zusterstad van Amersfoort ..

Thuis op de kaart even gekeken wat 'n mooie hoek van Amersfoort zou kunnen zijn om de PFT te verstoppen ....

.... helaas bleek ter plekke dat deze plaatsen niet echt geschikt waren - te veel huizen in de omgeving - wat het zoeken niet leuker maakt ...

Eigenlijk de moed 'n beetje opgegeven en besloten om het geheel nog eens te overdenken - aangezien het nog vroeg was besloten naar de Dierentuin te rijden (tja ... TOTMBO he' :twisted: ) ....

Onderweg naar de dierentuin reden we langs de inmiddels bekende watertoren - vond dit wel 'n markant punt - dus even 'n U'tje op de weg gedraaid en een rondje door Klein Zwitserland gelopen ....

Leuk, maar waar ga je 'm dan verstoppen :?:

Afbeelding

... net als bij de eerste PFT, onder 'n bruggetje - wel leuk, alleen hier stond geen water - en kon elke passant makkelijk onder de brug doorlopen :(

Afbeelding

Tja ... de totempaal - wel leuk, maar erg in trek bij andere KS-gangers mss :oops:

Afbeelding

Gezien de richtlijnen/spelregels ook maar niet in deze mast :twisted:

Afbeelding

Uiteindelijk weer bij het vertrekpunt aangekomen ...

Afbeelding

.... begraven op 52. 08' 33N & 5. 21' 57E 8)

Dit topic mag van mij gesloten worden - neem aan dat Harley tzt 'n nieuw topic gaat openen :idea:

04 feb 2007 13:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
LeOH schreef:
horn schreef:
Maar toen ik me bedacht dat 3x de wisseltrofee scoren betekent dat je hem mag houden :lol: greep totmbo in. Mocht niet meer naar Amersfoort. Toen vanochtend bleek dat hij gevonden was, mocht ik gelukkig weer die kant op om bij HenkC2C even een bakkie te gaan doen

Ik begrijp wie TOTMBO is maar help me eens met de afkorting :?

04 feb 2007 13:37
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Roel 964 C2 schreef:
LeOH schreef:
horn schreef:

Dat willen er meer weten :wink:

04 feb 2007 13:41
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Roel 964 C2 schreef:

Google geeft als eerste drie hits het Porsche Forum :arrow: daar de zoekfunctie al eens gebruikt :?:

TOTMBO = SWMBO :twisted:

04 feb 2007 13:41
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Olaf, leuk om de achtergrond van de PFT hunt 17 te horen. :thumright:

04 feb 2007 13:44
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Olaf schreef:
Dit topic mag van mij gesloten worden - neem aan dat Harley tzt 'n nieuw topic gaat openen :idea:

Uw wens ..... ;)

:salut:

04 feb 2007 13:46
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5