Auteur |
Bericht |
Qv
misschien
|
Jaja, Ordnung muss sein!
_________________________________________ Fun is not a straight line.
|
17 apr 2008 22:20 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Re: Nordschleife
ik was er...met de Alpina...het was inderdaad druk, maar nog te doen...heb je ni gezien overigens, misschien was je al weg want ben pas rond de middag toegekomen.
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
21 apr 2008 11:52 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
30 april ben ik er ook met wat vrienden te vinden. Helaas niet om zelf te rijden (auto van ouders) maar wel om eens lekker sfeer te snuiven, en uiteraard om wat leuke foto's te maken.
Ik zal proberen om zoveel mogelijk Nederlanders op de foto te zetten. Wellicht leuk om hier dan weer je eigen Ring-wagen te zien
_________________________________________ http://www.keesbunk.nl
My flickr
|
21 apr 2008 19:38 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Ik zal er de 30e april, en 1,2 en 3 mei ook. 4 dagen lang dus. Zijn er ook mensen van PF die de Scuderia Hanseat gaan rijden eigenlijk???
|
21 apr 2008 20:16 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
_________________________________________ http://www.keesbunk.nl
My flickr
|
23 apr 2008 19:52 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Let op: de Ring is 30 april GESLOTEN!!!
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
24 apr 2008 17:47 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Data van de 1ste helft van 2009 (verhuisd naar begin van dit topic)
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Laatst bijgewerkt door Gert op 18 jan 2009 1:21, in totaal 2 keer bewerkt.
|
15 jan 2009 21:32 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Hoi Gert,
dat zijn genoeg dagen. Zitten vast wel een paar mogelijkheden tussen.
|
15 jan 2009 21:51 |
|
|
Gert
|
Heej Ron!
Eerste week maart alle dagen door de week open...
|
15 jan 2009 22:06 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
He Gert,
heb 3 of 4 maart alvast in mijn agenda geblokkeerd. Als het mooi weer, moeten we dan maar weer eens gaan.
|
15 jan 2009 22:55 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ringpension bij Arie dan maar . . . . . .
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
15 jan 2009 23:19 |
|
|
Gert
|
Goed idee!
|
15 jan 2009 23:47 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
ik heb in principe 31 januari gepland staan te gaan als het weer het toelaat (beetje regen mag)
Vorig jaar te weinig gereden, wil dit seizoen vroeg maar rustig beginnen, beetje mijn aantal rondjes opschroeven en de baan leren kennen (heb nu "slechts" enkele tientallen rondjes)
Verder zal ik dit seizoen vaker naar de Nürburgring gaan met mijn vorige jaa ropgebouwde BMW e30 325i circuitauto...
Ik houd dit topic in de gaten.
Wat is die sneeuw daar trouwens hardnekkig! Er ligt nog steeds... dit weeknd zou die open zijn, totdat ze dat gisteren weer verschoven naar 24-25 januari (niet dat ik er graag wil rijden met op onverwachte sneeuw-resten op de baan...)
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
16 jan 2009 16:58 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Grappig dat er 2 topics "Nordschleife" zijn, beiden in het topic Meetings&Evenementen
Wellicht handiger om dit samen te voegen? Ik was al wat postings kwijt maar die stonden dus in de andere
|
17 jan 2009 19:32 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
We kunnen topics niet samenvoegen. Ik kan er wel eentje sluiten in 't kader van de overzichtelijkheid.
Zal me er even in verdiepen...
|
17 jan 2009 19:34 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dit is nu het enige Nordschleifetopic ; het andere is gesloten met een link naar deze zodat mensen het altijd kunnen vinden.
|
17 jan 2009 19:42 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Ik dacht dat er vast een moderator zou zijn die er werk van ging maken
|
18 jan 2009 0:57 |
|
|
Gert
|
Vreemd dat ik vorig jaar zowel in januari als in februari een Nordschleife topic gestart heb, vond al wat weinig info van het afgelopen jaar terug in deze. Eentje lijkt me ook meer dan voldoende.
|
18 jan 2009 1:07 |
|
|
Arie356
|
Maar als er sneeuw ligt is het ook erg leuk rijden op de Nordschleife
http://www.youtube.com/watch?v=i1CagjF3uxY
Hier het hele verhaal zoals we op nurburgring.nl geplaatst hadden.
Aangezien het voor ons niet ver is en "gewoon buiten spelen" wat ging vervelen hebben we maar een paar rondjes gereden op de Nordschleife. Heerlijk besneeuwd en véél leuker dan op een parkeerplaats.
Na een poosje spelen bij de “Fahrerlager” toch maar even gezocht naar een leuke ingang tot de Nordschleife. Het leuke van sneeuw is dat je erg makkelijk sporen kunt volgen. Diverse sporen kwamen uit op de “Baustelle” maar toen we wat smallere sporen ontdekten waren onze verwachtingen hoog, waren dit sporen van een Quad of zelfs geen gewone Quad maar een “Zakspeed Quad”?? Voorzichtig en stil zijn we verder gereden, niet te veel geluid makend om de mogelijke "Zakspeed Quad" niet af te schrikken. Nadat we een halfopenstaand hek passeerden en slingerend tussen wat obstakels doorreden hadden we het gevoel dat we hem op de hielen zaten. Aangezien de “Zakspeed Quads” zich in dit jaargetijde regelmatig laten zien had ik mijn filmcamera al bij de hand, een “Zakspeed Quad” die zich snel voortbeweegt in de sneeuw fotograferen van achter de “Leiplanke” is al vaker gebeurd maar terwijl de achtervolging is ingezet van achteren filmen is zeldzaam en zelfs bijna onmogelijk. Uiteindelijk aangekomen op de Nordschleife na toch zeker wel 3 ronden helaas geen “Zakspeed Quad” kunnen traceren.
Het filmmateriaal was dus ondanks onze inspanningen en onze achtervolgingsdrift bijna waardeloos. Ondanks dat willen we jullie de beelden niet onthouden en hebben een stukje op You Tube geplaatst. Aangezien mijn moviemaker de film telkens niet doorspeelt is een gemonteerde versie nog niet online. Even geduld en voor de liefhebbers waarschijnlijk wat later te zien.
Het spijt ons dat we jullie niet de beelden van een zeldzame “Zakspeed Quad” konden laten zien en hopen dat deze beelden toch enigszins interessant genoeg zijn.
Op deze foto's is goed te zien dat we er alles aan hebben gedaan de "Zakspeed Quad" te traceren.
Arie en Dylan
Laatst bijgewerkt door Arie356 op 21 jan 2009 0:11, in totaal 6 keer bewerkt.
|
20 jan 2009 23:45 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
geweldig!!
doet me denken aan het hier waarschijnlijk wel bekende filmpje van de 911 in de sneeuw op de Ring:
http://www.youtube.com/watch?v=V48LsEjiFJ4
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
21 jan 2009 0:07 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Heee Arie,
Wil je niet zo dwars gaan bij Adenauer Forst of pak je 'm voortaan met de GT3 ook op deze wijze
Cool filmpje, puur genieten geweest zeker?
Marcel
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
21 jan 2009 23:54 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mij aan het filmpje met Walther Röhrl in 911 over besneeuwde Ring . Vast nog wel ergens te vinden .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 jan 2009 10:53 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
ik ga een weekje naar de eifel dus ook naar de nurnburgring effe (eerste keer) is een helm verplicht opde nordschleife.waar kun je de nordschleife op rijden. is de ingang makkelijk te vinden. zo.3 mei of wo.6 mei ben ik er
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
28 apr 2009 20:31 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
toppie,bedankt. alles is duidelijk we gaan knallen
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
29 apr 2009 14:22 |
|
|
Arie356
|
Weekend van Vrijdag 16 t/m Zondag. 18 Mei nog kamers vrij, of eventueel een appartement bij ons http://www.ringpension.deMisschien ook interesant voor diegene met weinig ervaring of die gewoon eens een rustig rondje over de Nurburgring willen rijden. Zelf ruim 3000 of misschien wel 5000 ronden ervaring met vooral porsche Gt3 kan iemand vast nog wel wat bijbrengen. Als we gezellig met een groepje porsche rijders zijn is er ook nog speciaal leesvoer. Een schitterend, zeldzaam en kostbaar boek met erg veel mooie afbeeldingen tot 1960. Wie meld zich aan? Speciaal voor de forum bezoekers 10 euro voordeel per kamer, mits voor 2 overnachtingen. Aanhang is natuurlijk ook van harte welkom en kinderen geen probleem.(eventueel met non-porsche program) Arie en Lenie
|
07 mei 2009 11:29 |
|
|