Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:16

Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Nesselandemeeting Rotterdam zondag 13 juli 2008 vanaf 11.00 
Auteur Bericht
Bericht 
Én vrouw :lol:

13 jul 2008 21:47
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Jezus Lydia,
Dat is balen zeg. Hoop voor je dat het allemaal weer dik in orde komt en netjes afgehandeld word. Nog bedank van Martijn. Hij vond het helemaal geweldig bij jou in de Auto.
Jammer dat de dag zo moet eindigen voor jou, Sterkte ermee en tot de volgende meeting!

Verder hebben wij een hele leuke dag gehad, Het weer zat gelukkig van alle kanten mee. Hebben toch nog aardig wat forumers gesproken. Zo leer je er steeds meer een beetje kennen.

Arie, nog hartelijk bedankt voor het ritje in U bolide. Wat een geweldige beleving en geluid in die auto! Helemaal geweldig!!

Het was een Top Dag.

13 jul 2008 21:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Lydia schreef:

nee dat vrouw kun je wel weglaten, ik ken namelijk een vrouw die waanzinnig kan autorijden, maar ja........de rest he? :wink: en oh dat blond........................................ja laat dat maar staan :cry:

jammer van de mooie dag, maar dat wist je al :!: :thumleft:

13 jul 2008 21:58
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Hier nog wat fauto's 8) :wink:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Laatst bijgewerkt door barolo op 14 jul 2008 17:37, in totaal 3 keer bewerkt.

13 jul 2008 21:58
Profiel WWW
Bericht 
Hier de foto's van de schade van Lydia:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

13 jul 2008 21:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
goed balen lydia, kan me je emoties zeker voorstellen. Gevoel bij zo'n auto krijg je niet zomaar. Ik hoop dat alles netjes gefixed wordt. Sterkte.

13 jul 2008 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Ik sluit me aan bij de anderen: Hopelijk wordt het snel en naar tevredenheid afgehandeld.

Maar dan nog, zou ik er ook echt ziek van zijn!

13 jul 2008 22:07
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Tjees Lydia, das balen zeg na zo'n gezellige dag.

Anneke leest dit ff mee en zegt: "Zie je wel dat blond nix is . . . . . "

Ik hoop voor je dat alles snel en goed afgehandeld word en dit maar weer vlug vergeten kan worden.

Verder een leuke meeting waar wij weer veel te vlug van moesten vertrekken, want Anneke d'r dochter moest beechrugby spelen in het centrum van Gouda. Hadden ze tig m3 zand om het stadhuis gestort met allerlei sportactiviteiten (rugby, handbal, volleybal etc.).

13 jul 2008 22:10
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ik vond het een zeer geslaagde dag met bijzonder veel publiek.
Volgens mij waren er veel Ferrari mannen die behalve het showen van hun bolide ook flink goed gas konden geven.
Leuk om een hoop forummers te zien en te spreken!
Lydia: dat is schrikken en knap waardeloos, hopelijk is je beauty weer snel klaar!

13 jul 2008 22:17
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Om Lydia een beetje te troosten hier een paar foto's van haar 'kikker':

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

13 jul 2008 22:29
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Lydia, wat een vervelend einde van zo'n leuke dag. :(
Ben er van overtuigd dat het gauw weer goedkomt met je "kikker"!
Zijn jullie zelf verder met de schrik vrijgekomen?

13 jul 2008 22:45
Profiel
Bericht 
Ja, er is gelukkig alleen schade aan de auto

Toen ik de auto van de trailer reed en hem parkeerde bij het bergingsbedrijf, moest ik om de auto heen lopen om de sleutels af te geven en ging even met mijn vingers over de auto. Zegt die man met een heeeeel verbaasd gezicht: Sta je nou je auto te strelen?" Oeps, euh, ja dus. Doe ik ook als ik er in mijn garage garage langs loop. Dat is toch normaal?

Dat doen jullie ook. Toch??? :lol:

13 jul 2008 23:28
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Op weg naar huis reed een F-rari achter op mijn auto ..

Getver :|

Hopelijk valt de (emotionele) schade mee :!:

13 jul 2008 23:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ben ook nog even lang gereden op m`n fiets met de Lady`s ride (35 km windje tegen ) :(
Zag er gezellig uit daar bij jullie met een hoop mooie auto`s.
Zonde dat het op deze manier moest eindigen voor je Lydia, sterkte met het afhandelen van de schade!

Eveline

13 jul 2008 23:51
Profiel
Veghel
Bericht 
Lydia schreef:
, Doe ik ook als ik er in mijn garage garage langs loop. Dat is toch normaal?

EUH :oops: ssst ja

sterkte... zal je even een paar dagies nodig hebben :cry:

@Arie F te V: Ik heb er even geen woorden voor :wink: tof!

13 jul 2008 23:54
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Net ook een half uurtje thuis.

Het was een géweldige dag. Prima geregeld, superleuke sfeer én vééééél herrie :twisted:

Rodger That & co (om het even te verkorten 8) ) bedankt voor het superleuke gezelschap!!!

Was tof om een aantal gezichten van vrijdag terug te zien ook :)

Bij deze kroon ik mezelf ook tot "meest volhardende Porsche", daar ik als laatste vertrokken ben (samen met Arie & de Belgen in hun Lotus).
Ferrari - Lotus - Porsche naast elkaar op de snelweg, en de Audi er achteraan en maar foto's nemen. Hahah super.
(maar eerst dacht ik dat ik geflitst werd :evil: )

@Newt: ik had pas nadat je weg was door wie je was. Ik heb blijkbaar even tegen je gesproken (alleen achteraf gezien best wel jippie opmerking ivm die koude motor van die CGT. Excuses man :oops: )

@ARIE van harte bedankt dat ik even mee mocht in je bolide. WAT EEN GELUID! Hééérlijk!!!!

@Alexander (Lotus Eliserijder): bedankt dat ik zomaar even 't stuur mocht overnemen. En het bier bij jou thuis smaakte ook niet verkeerd :lol:
:thumright:

@Lydia: ik hoorde het van Ramon van je ongeval, maar je was toen al niet meer te bespeuren. Kan me best inbeelden dat je zwaar baalt.
Ik hoop dat de afhandeling van de schade verder vlot verloopt !!!

En die Maserati was inderdaad een erg knappe wagen. Telkens ik het terrein op kwam rijden ging die net weer even rijden (met dan wel de bestuurster, die eigenlijk wel gezien mocht worden ;) ). Dus even galant haar voorgelaten... ;)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

14 jul 2008 0:43
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Zoek de Bélg :oops: :mrgreen:

Afbeelding
(Bij het zien van de foto herinner ik me alvast geen vage actie. Wat ik dààr nou doe.... no clue ... )

Meer foto's hierzo:
http://ferrarichat.nu/forum/viewtopic.php?f=38&t=400
(en deze hierboven is van iemand van autogespot)

8)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

14 jul 2008 1:52
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Dahlback schreef:
Jammer dat de foto s automatisch verkleint worden want nu zien ze niet uit

Alsof een foto slechter wordt als hij verkleind wordt :? Als je erop klikt krijg je weer de grote versie. :idea: als iedereen hier groot formaat foto's ging lopen posten was je de halve dag aan het wachten tot topics waren gedownload. Andere vraag - zet effe je foto's 'naast' elkaar ipv allemaal onder elkaar. Dank.

Welkom overigens.

14 jul 2008 7:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Ja, er is gelukkig alleen schade aan de auto

Toen ik de auto van de trailer reed en hem parkeerde bij het bergingsbedrijf, moest ik om de auto heen lopen om de sleutels af te geven en ging even met mijn vingers over de auto. Zegt die man met een heeeeel verbaasd gezicht: Sta je nou je auto te strelen?" Oeps, euh, ja dus. Doe ik ook als ik er in mijn garage garage langs loop. Dat is toch normaal?

Strelen niet, want dat geeft strepen. Maar ik zeg 'm wel iedere keer gedag als ik de garage binnenkom. :shock:

14 jul 2008 8:36
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
bert964c4 schreef:
Lydia schreef:

nee dat vrouw kun je wel weglaten, ik ken namelijk een vrouw die waanzinnig kan autorijden, maar ja........de rest he? :wink: en oh dat blond........................................ja laat dat maar staan :cry:

jammer van de mooie dag, maar dat wist je al :!: :thumleft:

Bedoel je hiermee die vrouw die zo'n groene kikker heeft? :wink:

14 jul 2008 11:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Beste Members,

Naar aanleiding van de Nesselandemeeting II welke afgelopen zondag is gehouden, voelde ik mij geroepen om jullie persoonlijk te bedanken voor jullie deelname. Marcel heeft ons in deze geweldig geholpen en ervoor gezorgd dat er toch een flink aantal Porsches aanwezig konden zijn.

Waarvoor onze dank!

Niels, ik, en anderen van ferrarichat.nu, hebben erg hun best gedaan om alles in goede harmonie te laten verlopen en hopen dan ook op een vervolg. Dit in samenwerking met jullie allemaal. Wij hopen dan ook dat we, ook in de toekomst, onze passie voor de beide merken kunnen blijven delen

Wij betreuren het ongeval welke heeft plaatsgevonden met de auto van Lydia. Dit mogelijk veroorzaakt, doordat een member van ons even was vergeten dat een Ferrari uitlenen, ongelukken kan veroorzaken. Wij hopen dat ze er natuurlijk samen uit zullen komen! Coulancehalve, biedt Corné (F355) bekend van onze site, van Autoschade Wendel de Joode te Sleeuwijk, namens ons zijn diensten aan.

Nogmaals zeer bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ramon Smaal

Laatst bijgewerkt door Ramon. S op 14 jul 2008 11:58, in totaal 1 keer bewerkt.

14 jul 2008 11:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Overigens, die Maserati, mooi ding. Maar volgens mij sla je de plank volledig mis als je op zo'n evenement heen-en-weer gaat rijden omdat je zo ontzettend graag in die auto gezien wilt worden.
Dit soort evenementen gaat om mooie wagens, niet om te laten zien hoeveel geld (je man) heeft.
Sorry, moest ik even kwijt want vond het gewoon lachwekkend.

14 jul 2008 11:53
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Die vent kon heel goed rijden, maar die vrouw was echt gevaarlijk achter het stuur

14 jul 2008 11:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Hoi Ramon,

Leuk dat je hier ook leest, dank je voor het geslaagde evenement en met die wederzijdse passie zit het wel goed!

14 jul 2008 12:02
Profiel WWW
Veghel
Bericht 
Stijn van Kooten schreef:
Die vent kon heel goed rijden, maar die vrouw was echt gevaarlijk achter het stuur

de Mas was van dhr v VLiet van van vliet trucks ,de dames waren zijn secrateresses :roll: heb ik horen zeggen. :wink:

14 jul 2008 12:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende