Auteur |
Bericht |
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
pfff, vroeg.
Moet nu nog haastenook anders hal ik het niet.
We doen dit voor ons plezier toch?
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
09 nov 2008 7:33 |
|
|
951@Norg
944 Turbo '90, Cayenne '08, 964 C4 '92.uut...
|
Goedemorgen!
Mwah, het regent een beetje, dat overleven we ook wel weer! Tot straks!
_________________________________________ 944 Turbo, '90, 250pk versie, Pon geleverd. Opties: 030, 220, 490, 533, 573, 593, 650. Nieuwe foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLZJM4QT
|
09 nov 2008 7:45 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
de buren zijn ook wakker hij staat buiten
tot zo
|
09 nov 2008 7:50 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Goedemorgen allemaal. Storm en regen, maar dat mag de pret niet drukken. Jammer van al het poetswerk alleen
Maar in de loop van de ochtend wordt het beter.
Even een ontbijtje pakken en dan op naar Heteren.
Tot straks allemaal
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
09 nov 2008 7:56 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Gistermiddag de auto nog gewassen en volgetankt. Nu lekker vroeg op. Maar eeeh, horen al deze goedemorgens niet thuis in een ander draadje
Tot zo.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
09 nov 2008 7:58 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
je hebt gelijk maar toch een goeie morgen en ik heb er zin an
|
09 nov 2008 8:14 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
veel plezier allemaal
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
09 nov 2008 8:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik moet snel zijn zie ik op de buienradar, anders wordt de 911 onderweg niet meer gewassen .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 nov 2008 9:00 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik wacht nog even...moet helemaal de Drielse dijk af naar Heteren...is wel 15' rijden...
Tot zo.
|
09 nov 2008 9:15 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Hier breekt de zon al door,tot straks luitjes.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
09 nov 2008 9:29 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Ben net terug, nee heb niet mee door Dl. getourd maar was evengoed weer de moeite waard!
Lydia, bedankt weer voor de goede organisatie en uiteraard PCG voor de gastvrijheid en rondleiding Wat een indrukwekkend bedrijf
Hoop verder dat iedereen weer veilig thuiskomt.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
09 nov 2008 13:56 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ben net terug, wel even duitsland in geweest.
Lydia en mark bedankt voor de organisatie het was top.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
09 nov 2008 14:02 |
|
|
horn
PF #57
|
PCG idd indrukwekkend groot bedrijf. was er niet eerder geweest. wél lekker duitsland in geweest en achter zegmaarmaurice aan goed de beide 911's op de staart getrapt. Was wel weer lekker om ze eens goed uit te laten. Uiteindelijk 275 op de digitale teller geklokt, 12 km meer op de analoge km-teller. Had niet de tijd om op de eindlocatie nog te blijven hangen. Dank voor de organisatie en tot de volgende keer.
Overigens, wél moeilijk om op Nederlandse bodem vervolgens netjes 120 te blijven rijden. Was van Goch in Bilthoven na een kleine 50 minuten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 nov 2008 14:11 |
|
|
larsson
rotterdam
|
net thuis na een geslaagd ochtendje! gelukkig droog gebleven en flink door kunnen gassen
de foto's zal ik binnenkort even posten
bedankt!
|
09 nov 2008 14:45 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Effe lekker kunnen knallen , net geen topsnelheid gehaald .Wie waren de ongelukkigen die door de polizei aan de kant waren gezet?
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
09 nov 2008 14:52 |
|
|
RGJC4
Huidig: 997.1 C4S Daarvoor: 993 Carrera, 968, 944 Turbo S, 944.
|
Zo weer veilig thuis, was vandaag mijn eerste bijeenkomst via het forum en ik moet zeggen dat het mij erg goed bevallen is, ook het treintje vanuit Eindhoven was een goed idee(er was zelfs Limburgse vlaai! )
Lydia bedankt voor de organisatie van dit leuke uitje!
Groet,
Rutger
|
09 nov 2008 15:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Weer thuis na een perfect dagje sturen. Erg leuk om de forummers in real-life te zien. Moet zeggen, het viel niet tegen
Lydia, bedankt voor de voorbereiding. De rest bedankt voor het meedoen, anders was er zo weinig aan in mijn 1-tje
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
09 nov 2008 15:35 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
09 nov 2008 15:44 |
|
|
amandus
Timeless
|
T was super , goed georganiseerd en een heerlijk hard rij route , persoonlijk record is verbroken 305 km
Veel dank ook aan Mark Wegh , altijd open voor leuke evenementen
Nog leuker mede forummers te mogen ontmoeten , weet nu met wie ik pittig en gezond mee op het net hang
_________________________________________ Timeless objects
|
09 nov 2008 16:08 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Lydia, bedankt voor de organisatie, en PCG bedankt voor de indrukwekkende ontvangst.
Bijzonder dagje voor mij geweest, zo voor het eerst met 110 iconen bij elkaar.
Volgende meeting ben ik er weer bij!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
09 nov 2008 16:08 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 nov 2008 16:10 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Mark uiteraard óók bedankt.
@ Lydia, vind eigenlijk dat je je cadeaubon ook met Mark en de jongens van PCG moet delen
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
09 nov 2008 16:15 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Lydia en Mark, bedankt voor de organisatie. Het was geweldig geregeld.
Ik heb ook nog even mogen spreken met de (mede)eigenaar van PCG. Wat een indrukwekkend bedrijf staat daar in het Oosten van het land. Ik ben PCL(eusden) gewend, maar dit mag er wezen hoor. Catering was ook goed geregeld bij PCG.
Wij vonden het zo leuk in Duitsland, dat we na de lunch, nogmaals de grens zijn overgestoken. Hoe gek kun je zijn .
|
09 nov 2008 16:50 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
zo we zijn weer heel thuis in zeeland.was heel leuk en lekker gereden.
we hebben het prima getroffen met het weer!
Lydia en mark en pcg bedankt voor de organisatie van deze dag
ik hoop zeker dat er volgendjaar weer een komt.
gr anton964
|
09 nov 2008 16:52 |
|
|
RichardJ
911/996 Carrera 2Noordwijk
|
Wij zijn ook weer heelhuids thuis, was onze eerste x is erg goed bevallen, leuke mensen ontmoet gewoon toppie. Volgende keer zijn we zeker weer van de partij.
Mark en Lydia bedankt voor de super dag.
|
09 nov 2008 17:01 |
|
|