Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Ik denk dat de meesten hier Dillon al wel eens gezien hebben!
Geschikte peer. Veel humor.
Gaat goed komen Renger. Het is een beginnerscursus, dus waarschijnlijk kunnen Mark, Wimpie en jij de oksels redelijk droog houden. Zo niet, dan hebben we altijd nog Axe 
|
03 dec 2008 18:16 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
"Die antigeur" middeltjes stinken nog harder dan de originele producent van de zweetluchten
Heb voor een andere oplossing gekozen: hotelletje geboekt voor de twee van ons
Twee nachtjes, twee personen totaal 8 tientjes, midden in het centrum van Zandvoort
Mocht de "cursus"  niet doorgaan wegens sneeuw o.i.d. kunnen we lekker met de trein gaan langlaufen op het strand van Zandvoort 
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
03 dec 2008 20:25 |
|
 |
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
wat dach je van mijn oksels
1ste keer op circuit
maar ik neem mijn broer mee die heeft race ervaring met de motor (nk)
hij zeg dat je beter op assen kunt rijden dan zandvoort de vangrails zitten is verder weg dan bij zandvoort. 
|
03 dec 2008 21:27 |
|
 |
Lydia
|
Ik moet er nog steeds achter komen wie Noorman en Strik zijn die betaald hebben (nickname?).
En er staan er nog een paar waar ik graag een  achter zou willen zetten ...
|
04 dec 2008 0:22 |
|
 |
Wimpie77
|
Kom op mannen!!! FF betalen aan Lydia!
Anders komt de reservelijst in de buurt! 
_________________________________________ * * *
|
04 dec 2008 11:42 |
|
 |
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
Zoals bij meerdere: het is een gekkenhuis op de zaak. Zonder acute gevallen ga ik vanmiddag administreren en dus ff betalen................kijk uit naar de kerstdagen, eindelijk rust...
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
04 dec 2008 14:25 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
04 dec 2008 15:51 |
|
 |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Als ik zo de lijst tel zonder  komen we er nog een paar te kort op de resrvelijst
Dus mannen STORTEN!!!!!
|
04 dec 2008 19:48 |
|
 |
Lydia
|
Ik heb vandaag de lijst nog maar eens gecheckt. Ik weet nog steeds van 2 betalingen de nickname niet er er staan er nog een paar open.
Ik moet zo langzaam het geld overmaken naar Dillon, dusssss ... ? 
|
06 dec 2008 17:54 |
|
 |
John
Cayenne
|
Betaal anders alleen Dillon Koster zijn deel.....CPZ factureerd altijd een week of 4 later.
enne mannen...ff betalen heh, hoort erbij. 
|
06 dec 2008 18:07 |
|
 |
Wimpie77
|
Wel opgeven, maar dan dit topic daarna niet meer lezen is toch wel raar... Want als je dit topic wel zou lezen dan zou je wel betaald hebben of in ieder geval iets laten weten!
Ik zeg woensdag geen berichtje of niet betaald dan de reservelijst aanspreken!
|
06 dec 2008 18:53 |
|
 |
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
Ik heb het afgelopen donderdag overgemaakt........duzzzz voor diegene op de reservelijst: jammer. Ik denk ik laat jullie even in spanning zitten 
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
08 dec 2008 11:01 |
|
 |
Lydia
|
Er stonden nog betalingen open. Nogmaals PB's gestuurd. Wat éénmaal een afzegging heeft opgeleverd. En éénmaal geen antwoord terug en ook geen storting ...
|
10 dec 2008 9:13 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Engelegeduld heb je ..... niet dokken niet verantwoord geen zandvoort

_________________________________________ Timeless objects
|
10 dec 2008 10:01 |
|
 |
Wimpie77
|
Dus Harry D nog betalen en we hebben nog 1 plek open...
Ik zou langzaam aan de reservelijst gaan aanspreken! 
|
10 dec 2008 10:06 |
|
 |
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Ik heb nog eens alle aanmeldingen bekeken en kwam tot de conclusie dat Harry D zich helemaal niet heeft aangemeld
Ook nog even in z'n profiel gekeken en bij de laatste berichten staat ook niets dus................ RESERVELIJST 
|
10 dec 2008 11:19 |
|
 |
Lydia
|
Ik ben ook wel lief. Maar niet verder vertellen, hè?
@ Alfred: sommigen hebben zich per PB opgegeven. Mijn inbox zat zo vol, dat ik zondag een heleboel oude berichten maar heb gewist, ik kon namelijk niets meer ontvangen. Kan het dus ook niet even zo terug halen.
Dan nog kun je natuurlijk even reageren op een PB van mij ...
|
10 dec 2008 11:41 |
|
 |
Alfred
|
Helemaal mee eens.
Hij heeft zich gisteren nog aangemeld voor de 1001 Kurven dus ook de popup gekregen dat er een nieuwe PB is.
(Forum: Meetings & Evenementen Geplaatst: 09 Dec 2008 23:43 Onderwerp: Eiffel We rijden ook mee, met 1-2 personen, we hebben goeie berichten gehoord over de vorige tour. )
dus..............RESERVELIJST
|
10 dec 2008 13:26 |
|
 |
Lydia
|
Pffff ... zo, iedereen heeft inmiddels betaald. Nu nog één deelnemer erbij en het is voor elkaar!
De mensen op de reservelijst heb ik inmiddels een PB gestuurd. Even wachten op hun reactie dan maar. Mochten er buiten de reservelijst nog geïntereseerden zijn, meld dit dan maar aan mij!
Verzoek van Dillon: daar hij graag wil weten hoeveel mensen er een verzekering willen, moet ik dit inventariseren. Meld je het even aan me als je de verzekering (à € 75,00 per Porsche) wilt? Op de 27e bij Dillon afrekenen (gepast graag).
|
10 dec 2008 21:15 |
|
 |
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
1 verzekering graag
groeten marco.
|
10 dec 2008 21:34 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Iemand wat zinnigs te zeggen over wel of niet een verzekering? Heb nog nooit zoiets gedaan dus heb ook geen idee is wat de kans op schade is!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 dec 2008 21:35 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Voor 75 euri geen risico nemen , DOEN dus
Bij deze aangemeld voor de verzekering bij Matt Dillon 
_________________________________________ Timeless objects
|
10 dec 2008 21:44 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
En voor 250E? Bedoel: ergens zit er een grens. Wat is de kans dat er wat gebeurt? Ervaringsdeskundigen?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 dec 2008 21:51 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
1 op 30 
_________________________________________ Got coffee?
|
10 dec 2008 22:09 |
|
 |
Alfred
|
Lydia,
Graag de belangrijkste items die in deze verzekering zitten.
Wat is wel verzekerd
Wat is niet verzekerd
Eigen risico
etc.
THX
|
10 dec 2008 22:18 |
|
|