Auteur |
Bericht |
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
 Re: Porsche Scene Live Treffen, zondag 6 mei Eindhoven-Best
Ja daar staat dus , voor porsche rijders en porsche liefhebbers..... Liefhebbers kunnen ook een opel bmw vw audi etc rijden .... natuurlijk niets mis mee .... mmaar zie mijn P liever tussen andere P's staan
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
21 apr 2012 17:04 |
|
 |
Ellan Vannin
very old town
|
.
H: om het forum overzichtelijk te houden, overbodige quote van het volledige direct bovenstaande bericht verwijderd.
Maar iets lager staat ook: Dit is absoluut een Porsch only evenement
_________________________________________ 993 C4
|
21 apr 2012 17:29 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik vermoed aparte plekken voor de Porsches op het terrein en eventuele bezoekers met andere auto's zullen elders moeten parkeren.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 apr 2012 17:38 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Is ook mijn vermoeden, beetje zoals Dinslaken.... Overigens, ook wij zijn er, en bij de 356-club te vinden gok ik 
|
22 apr 2012 11:44 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Er worden enkel Porsches toegelaten op het terein. Andere merken moeten buiten de Poort parkeren. ( ik kan het weten want wij staan er met een stand) 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
22 apr 2012 12:27 |
|
 |
Melvin19
|
. H: om het forum overzichtelijk te houden, onnodige quote van het volledige direct bovenstaande bericht verwijderd.
Dus als ik het nou goed begrijp is het toegankelijk voor iedereen. Maar de niet-porsche rijders moeten buiten het terrein parkeren. Het is voor de rest voor iedereen toegankelijk ?
|
22 apr 2012 15:58 |
|
 |
Ellan Vannin
very old town
|
Urmond, heb ik ook nog een tijdje gewoond met welke stand sta jij daar ?
_________________________________________ 993 C4
|
22 apr 2012 16:38 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Zie 't onderschrift van Jos, dus je kunt er verzekerd  van zijn dat de stand daarmee te maken heeft.
|
22 apr 2012 17:18 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Jurgen, 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
22 apr 2012 17:42 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Heel goed 
|
22 apr 2012 17:44 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Jos hoe laat ga jij die kant op ?
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
22 apr 2012 17:53 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Ik weet het nog niet. Ik ga waarschijnlijk zaterdag opbouwen.
Ik denk dat ik zondag dan rond een uurtje of 8 half negen vertrek.
|
22 apr 2012 18:03 |
|
 |
Erik997S
|
Het zou de eerste keer zijn dat ik naar zulk evenement ga. Ik heb er geen idee van hoe het er allemaal aan toe gaat. Het lijkt me een mooie aangelegenheid om forumleden beter te leren kennen.
Indien ik het goed begrijp heeft Jos een stand en vertrekt Jos dus om 8h of om 8h30. Hoe laat zouden de forumleden die op PSL geen stand hebben present zijn in Best?
_________________________________________ 997S
|
23 apr 2012 20:44 |
|
 |
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
...ik vermoed zo tussen 10:00 en 17:00...
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
23 apr 2012 20:50 |
|
 |
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
. 
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
23 apr 2012 21:11 |
|
 |
leander
Brabant - Westland
|
ik ben er ook bij. Met mijn eigen Porsche dit keer. Ik kom eventjes in de ochtend, want heb dan net de sleutel van het huisje gekregen dus ik kom heel even. Groet, Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
24 apr 2012 18:24 |
|
 |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Ben een beetje klaar met die Porsche Scene evenementen.. wens iedereen die wel gaat veel plezier, en dat bedoel ik niet cynisch 
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
26 apr 2012 11:20 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Wie A zegt..., verklaar je nader aub 
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
26 apr 2012 16:26 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
@remmel 
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
26 apr 2012 17:02 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Precies, niet van dat vage gedoe. 
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
26 apr 2012 17:45 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Denk dat brian951 doelt op de gemengde reacties op het evenement uit het verledenBen er zelf nooit eerder geweest, twijfel nog over 6 mei te gaan, zijn de hele week ervoor al weg met de P.
|
26 apr 2012 21:34 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Wanneer ik het zo in kan schatten, dan lijkt het een ander (lees beter) evenement te worden dan dat het in het verleden was. Ook/mede wanneer je kijkt naar de deelnemende partijen,
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
26 apr 2012 22:02 |
|
 |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Korte toelichting dan op basis van MIJN ervaringen: veel pauper-opels en gti-tjes aanwezig..slecht programma op de baan, betalen om op de paddock te staan met je P terwijl juist WIJ de sfeer moesten maken, slecht aanbod qua kraampjes..Porsche gerelateerde goodies niet of nauwelijks aanwezig, wel veel basboxstandjes en gti-stuurhoeskraampjes.. en zo kan ik nog wel even doorgaan.. Er waren ook leuke dingen hoor.. rondje rijden op t circuit en zeker veel leuks gezien met wel t juiste embleem op de motorkap.. af en toe forumbekenden tegen komen maakt t ook wat leuker.. Anyway.. kan best allemaal anders zijn deze keer en beter in die zin.. maar ik wacht de ervaringen dit jaar wel even af 
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
27 apr 2012 10:52 |
|
 |
Erik997S
|
Het zou nu mijn eerste keer kunnen worden dat ik naar PSL ga en ik lees op de advertentie toch:
- gratis inkom - enkel Porsches
Over die extra stands is het af te wachten.
_________________________________________ 997S
|
27 apr 2012 10:56 |
|
 |
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Uit de agenda geschrapt; 6 april was leuk, 13 mei intro Boxster en geluiden over 6 mei icm balans Porsche-mevrouw Porcay brengt me tot deze keuze. 
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
27 apr 2012 12:43 |
|
|