Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 7:31

Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
PFT HUNT - DEEL 6 (Gevonden door 928 GTS!!!) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
@MS964

928GTS, die op 23:45 schreef:
Tegenover die autozaak in het weiland, daar staat ook een heel oud stuk muur. :idea: :wink: :wink:

ZOEKUUUHHH :!: :!:

03 aug 2006 15:24
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Harley schreef:
@MS964

928GTS, die op 23:45 schreef:
Tegenover die autozaak in het weiland, daar staat ook een heel oud stuk muur. :idea: :wink: :wink:

ZOEKUUUHHH :!: :!:

Dat weet ik, maar wat ik me afvraag, en anderen ook: hoe kwam 928GTS bij die muur?????? Hoe wist hij dat er überhaupt sprake was van een muur? Ik zie nergens een hint van Erik in die richting.

03 aug 2006 15:29
Profiel
ex RS4
Bericht 
Zoals Erick al zei; 928 GTS (Ton) moet de omgeving kennen. Laten we maar ff op zijn verhaal van de hunt wachten.

03 aug 2006 15:32
Profiel WWW
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
MS964 schreef:
Is 'ie verstopt bij IJsclub Nooitgedacht?

Voor zover ik weet heet de ijsvereniging "Ons genoegen"

Vandaar ook de zin met "genoegen" erin :wink:

(Ik heb werkelijk niks over die muur verteld!!!! Er is ook geen PB verkeer in die richting geweest. Ik heb 'm wel een PB gestuurd om succes te wensen!!!)

03 aug 2006 18:44
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Mijn verslag van de 6e Porsche Forum Trofee Hunt.

Gisteravond ben ik inderdaad in de auto gesprongen en naar Sint Jansklooster gereden. IK WAS DAAR NOOIT EERDER GEWEEST !!! Dit is niet zo ver hier vandaan en het leek me toch een uitgelezen kans de PFT hunt te winnen. Ik was nogal voorbarig in mijn conclusie dat ie in de buurt van de voormalige kaasboerderij van Evert van Benthem zou liggen. Els had mij nog geprobeerd tegen te houden, maar ik ging als uit een kanon. Niet te stoppen. Ik rook mijn kans en als een echte PFThunter sloop ik door greppels, mesthopen, maisvelden en drassige weilanden………. in het donker wel te verstaan. Jeemig, wat een ellende! Ik heb ongeveer 1 ½ uur de omgeving afgestroopt van die boerderij totdat er een plaatselijke bewoner polshoogte kwam nemen. Wat ik daar toch aan het doen was? Enige uitleg was wel op z’n plaats. Toen hield ik het voor gezien. Thuisgekomen zag ik dat er nieuwe aanwijzingen waren. Een schaats en die vlag. Die vlag had ik onderweg gezien!! Okee, de wekker vroeg zetten en dan in de herkansing. Om 05.00 uur in de auto gestapt en opnieuw naar Sint Jansklooster. Alleen nu zou ik naar de ijsbaan gaan, want daar had ik die vlag gezien en dat muurtje dat ik noemde (bleek ook een latere aanwijzing te zijn.) Om half zes daar geparkeerd, laarzen wéér aangetrokken en aan de wandel gegaan. Achter in het weiland onder het schrikdraad door, niet gevoeld of het aanstaat. En verder door het hoge gras ploeteren. Aan de achter/zijkant van het kleine clubgebouwtje zag ik uiteindelijk de PFT liggen in het hoge gras. GEWELDIG!! Ik was zo blij als een kind! Even foto’s maken en weer naar m’n Elsje toe!!

Ik vond het heel erg leuk hier actief aan mee te doen en ga proberen er een denderend vervolg aan te geven!! (ps. Dit is geen hint)

03 aug 2006 20:02
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
holy shit! Als je er zoveel moeite voor doet is het je van harte gegund.

Els zal ook wel zeggen, net als TOTMBO, "jullie zijn hardstikke gek, stelletje grote kinderen..." :lol:

:salut: gefeliciteerd

03 aug 2006 20:05
Profiel
ex RS4
Bericht 
Volgens mij kun je je nick beter veranderen naar 928Pitbull :wink:

03 aug 2006 20:06
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
928GTS schreef:
Ik vond het heel erg leuk hier actief aan mee te doen en ga proberen er een denderend vervolg aan te geven!! (ps. Dit is geen hint)

Nogmaals gefeliciteerd :!:

.... mocht je nog vragen hebben ten aanzien het voortzetten van de PFT HUNT ... schroom dan niet om mij of een van de andere eerdere 'gelukkige' vinders hiervoor te benaderen :wink:

En dat muurtje .... tja - mss net als mijn vragen niet helemaal duidelijk waar die aan gerelateerd zijn :arrow: heb me suf gegoogled op dat maltezer kruis :shock: ... en kwam daarmee telkens in Gelderland :?

horn schreef:
"jullie zijn hardstikke gek, stelletje grote kinderen..." :lol:

Ik durf de vrouwen-van-de-vinders dan al bijna niet meer onder de ogen te komen :twisted: :wink:

03 aug 2006 20:08
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
:lol: Mooi verslag! Nogmaals van harte!!!! Gezien de inspanningen is het je inderdaad meer dan gegund! Pff...wat een gedoe! :shock:

Harald, nog bedankt dat je dat ding op de keurige Brink in Laren had verstopt, even slalommen tussen wat Porsches, wat Golden Retrievers met sjaaltjes afschudden, een paar shoppende sherry mevrouwen ontwijken, bij McGregor rechtsaf, en... hebbes! :wink:

Ben benieuwd waar je 'm gaat verstoppen, we gaan het weer op de voet volgen!

03 aug 2006 20:29
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Top verhaal !!! :thumleft:

Om 5 uur je wekker zetten :shock: Hoezo fanatiek?

Smaakte het bijgevoegde biertje wel goed?
(Als ik wist dat je zo vroeg ging zoeken, had ik er beter koffie in kunnen doen.... :roll: :lol)

Op naar deel 7

03 aug 2006 22:32
Profiel Twitter 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Geweldig verhaal. Blijft een topspel en het bewijst mar weer dat we allemaal grote kinderen zijn :wink:

Wel erg fanatiek om daar zelfs de wekker voor te zetten. :wink:

03 aug 2006 23:13
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
928GTS schreef:
Om 05.00 uur in de auto gestapt en opnieuw naar Sint Jansklooster. Alleen nu zou ik naar de ijsbaan gaan, want daar had ik die vlag gezien en dat muurtje dat ik noemde (bleek ook een latere aanwijzing te zijn.) Om half zes daar geparkeerd, laarzen wéér aangetrokken en aan de wandel gegaan. Achter in het weiland onder het schrikdraad door, niet gevoeld of het aanstaat. En verder door het hoge gras ploeteren.

Holy Mozes man! Wat een toewijding! Bravo!

Ik geloof dat de verborgen forum-camera je heeft vastgelegd in dit zware parcours van sloten, modder en schrikdraad..... :wink:

Goed idee was dat! :lol:

Afbeelding

Afbeelding

03 aug 2006 23:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Heerenveen
Bericht 
Erick schreef:
Top verhaal !!! :thumleft:

Om 5 uur je wekker zetten :shock: Hoezo fanatiek?

Smaakte het bijgevoegde biertje wel goed?
(Als ik wist dat je zo vroeg ging zoeken, had ik er beter koffie in kunnen doen.... :roll: :lol)

Op naar deel 7

Was over datum :x , maar ik ben toch al niet zo'n bierfan dus maakt niet uit. Ik zal er een passend restituut in meegeven :shaking: :wink:

04 aug 2006 0:34
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Heerenveen
Bericht 
Wij hebben ons hier rotgelachen over die verbazing van een aantal mbt dat muurtje, hoe ik dat nou kon weten. Uiteraard wist ik, net als iedereen, helemaal niets. Behalve dan dat ik (doordat MS964 riep dat ie op pad ging) :oops: ´s-avonds in de auto stapte en naar de kaasboerderij ging en toevallig was gestopt bij de ijsbaan om mijn kaartje te lezen. Nog uitgestapt en daar even rongelopen, bij die vlag en dat muurtje :!: en mijn weg verder vervolgd naar de kaasboerderij. :cry: :wink: Dus toen MS964 vroeg of het bij de ijsbaan zou zijn, sloot ik mij daarbij aan en riep iets over een muurtje. Alleen zei ik toen niet dat ik dat toevallig al had gezien die avond op mijn eerste ´tocht` :lol: :wink:

Laatst bijgewerkt door 928GTS op 04 aug 2006 6:57, in totaal 2 keer bewerkt.

04 aug 2006 0:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Heerenveen
Bericht 
ER schreef:
928GTS schreef:
Om 05.00 uur in de auto gestapt en opnieuw naar Sint Jansklooster. Alleen nu zou ik naar de ijsbaan gaan, want daar had ik die vlag gezien en dat muurtje dat ik noemde (bleek ook een latere aanwijzing te zijn.) Om half zes daar geparkeerd, laarzen wéér aangetrokken en aan de wandel gegaan. Achter in het weiland onder het schrikdraad door, niet gevoeld of het aanstaat. En verder door het hoge gras ploeteren.

Holy Mozes man! Wat een toewijding! Bravo!

Ik geloof dat de verborgen forum-camera je heeft vastgelegd in dit zware parcours van sloten, modder en schrikdraad..... :wink:

Goed idee was dat! :lol:

Afbeelding

Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :idea:

04 aug 2006 0:59
Profiel WWW
Bericht 
928GTS schreef:
Wij hebben ons hier rotgelachen over die verbazing van een aantal mbt dat muurtje, hoe ik dat nou kon weten. Uiteraard wist ik, net als iedereen, helemaal niets. Behalve dan dat ik (doordat MS964 riep dat ie op pad ging) :oops: ´s-avonds in de auto stapte en naar de kaasboerderij ging en toevallig was gestopt bij de ijsbaan om mijn kaartje te lezen. Nog uitgestapt en daar even rongelopen, bij die vlag en dat muurtje :!: en mijn weg verder vervolgd naar de kaasboerderij. :cry: :wink: Dus toen MS964 vroeg of het bij de ijsbaan zou zijn, sloot ik mij daarbij aan en riep iets over een muurtje. Alleen zei ik toen niet dat ik dat toevallig al had gezien die avond op mijn eerste ´tocht` :lol: :wink:

Dus die opzet is in ieder geval wel geslaagd! It's a dirty game... :twisted: :wink:

04 aug 2006 8:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5