Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
03 aug 2006 15:24 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Dat weet ik, maar wat ik me afvraag, en anderen ook: hoe kwam 928GTS bij die muur?????? Hoe wist hij dat er überhaupt sprake was van een muur? Ik zie nergens een hint van Erik in die richting.
|
03 aug 2006 15:29 |
|
|
Harley
|
Zoals Erick al zei; 928 GTS (Ton) moet de omgeving kennen. Laten we maar ff op zijn verhaal van de hunt wachten.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
03 aug 2006 15:32 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Voor zover ik weet heet de ijsvereniging "Ons genoegen"
Vandaar ook de zin met "genoegen" erin
(Ik heb werkelijk niks over die muur verteld!!!! Er is ook geen PB verkeer in die richting geweest. Ik heb 'm wel een PB gestuurd om succes te wensen!!!)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
03 aug 2006 18:44 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Mijn verslag van de 6e Porsche Forum Trofee Hunt.
Gisteravond ben ik inderdaad in de auto gesprongen en naar Sint Jansklooster gereden. IK WAS DAAR NOOIT EERDER GEWEEST !!! Dit is niet zo ver hier vandaan en het leek me toch een uitgelezen kans de PFT hunt te winnen. Ik was nogal voorbarig in mijn conclusie dat ie in de buurt van de voormalige kaasboerderij van Evert van Benthem zou liggen. Els had mij nog geprobeerd tegen te houden, maar ik ging als uit een kanon. Niet te stoppen. Ik rook mijn kans en als een echte PFThunter sloop ik door greppels, mesthopen, maisvelden en drassige weilanden………. in het donker wel te verstaan. Jeemig, wat een ellende! Ik heb ongeveer 1 ½ uur de omgeving afgestroopt van die boerderij totdat er een plaatselijke bewoner polshoogte kwam nemen. Wat ik daar toch aan het doen was? Enige uitleg was wel op z’n plaats. Toen hield ik het voor gezien. Thuisgekomen zag ik dat er nieuwe aanwijzingen waren. Een schaats en die vlag. Die vlag had ik onderweg gezien!! Okee, de wekker vroeg zetten en dan in de herkansing. Om 05.00 uur in de auto gestapt en opnieuw naar Sint Jansklooster. Alleen nu zou ik naar de ijsbaan gaan, want daar had ik die vlag gezien en dat muurtje dat ik noemde (bleek ook een latere aanwijzing te zijn.) Om half zes daar geparkeerd, laarzen wéér aangetrokken en aan de wandel gegaan. Achter in het weiland onder het schrikdraad door, niet gevoeld of het aanstaat. En verder door het hoge gras ploeteren. Aan de achter/zijkant van het kleine clubgebouwtje zag ik uiteindelijk de PFT liggen in het hoge gras. GEWELDIG!! Ik was zo blij als een kind! Even foto’s maken en weer naar m’n Elsje toe!!
Ik vond het heel erg leuk hier actief aan mee te doen en ga proberen er een denderend vervolg aan te geven!! (ps. Dit is geen hint)
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
03 aug 2006 20:02 |
|
|
horn
PF #57
|
holy shit! Als je er zoveel moeite voor doet is het je van harte gegund.
Els zal ook wel zeggen, net als TOTMBO, "jullie zijn hardstikke gek, stelletje grote kinderen..."
gefeliciteerd
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 aug 2006 20:05 |
|
|
Harley
|
Volgens mij kun je je nick beter veranderen naar 928Pitbull
|
03 aug 2006 20:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
03 aug 2006 20:08 |
|
|
MS964
|
Mooi verslag! Nogmaals van harte!!!! Gezien de inspanningen is het je inderdaad meer dan gegund! Pff...wat een gedoe!
Harald, nog bedankt dat je dat ding op de keurige Brink in Laren had verstopt, even slalommen tussen wat Porsches, wat Golden Retrievers met sjaaltjes afschudden, een paar shoppende sherry mevrouwen ontwijken, bij McGregor rechtsaf, en... hebbes!
Ben benieuwd waar je 'm gaat verstoppen, we gaan het weer op de voet volgen!
|
03 aug 2006 20:29 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Top verhaal !!!
Om 5 uur je wekker zetten Hoezo fanatiek?
Smaakte het bijgevoegde biertje wel goed?
(Als ik wist dat je zo vroeg ging zoeken, had ik er beter koffie in kunnen doen.... :lol)
Op naar deel 7
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
03 aug 2006 22:32 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Geweldig verhaal. Blijft een topspel en het bewijst mar weer dat we allemaal grote kinderen zijn
Wel erg fanatiek om daar zelfs de wekker voor te zetten.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
03 aug 2006 23:13 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Holy Mozes man! Wat een toewijding! Bravo!
Ik geloof dat de verborgen forum-camera je heeft vastgelegd in dit zware parcours van sloten, modder en schrikdraad.....
Goed idee was dat!
|
03 aug 2006 23:26 |
|
|
928GTS
|
Was over datum , maar ik ben toch al niet zo'n bierfan dus maakt niet uit. Ik zal er een passend restituut in meegeven
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
04 aug 2006 0:34 |
|
|
928GTS
|
Wij hebben ons hier rotgelachen over die verbazing van een aantal mbt dat muurtje, hoe ik dat nou kon weten. Uiteraard wist ik, net als iedereen, helemaal niets. Behalve dan dat ik (doordat MS964 riep dat ie op pad ging) ´s-avonds in de auto stapte en naar de kaasboerderij ging en toevallig was gestopt bij de ijsbaan om mijn kaartje te lezen. Nog uitgestapt en daar even rongelopen, bij die vlag en dat muurtje en mijn weg verder vervolgd naar de kaasboerderij. Dus toen MS964 vroeg of het bij de ijsbaan zou zijn, sloot ik mij daarbij aan en riep iets over een muurtje. Alleen zei ik toen niet dat ik dat toevallig al had gezien die avond op mijn eerste ´tocht`
Laatst bijgewerkt door 928GTS op 04 aug 2006 6:57, in totaal 2 keer bewerkt.
|
04 aug 2006 0:56 |
|
|
928GTS
|
|
04 aug 2006 0:59 |
|
|
MS964
|
Dus die opzet is in ieder geval wel geslaagd! It's a dirty game...
|
04 aug 2006 8:50 |
|
|