enfin, het flinterdunne verhaal achter de hunt.
Chalet St Helenaheuvel ligt in de achtertuin bij mijn schoonvader. Wij zijn daar vaak, lopen er met de hond, spelen er met de kinderen en eindigen (in de winter) altijd op het terras met warme chocolademelk.
Aardige eigenaars, die ik inmiddels goed ken (mijn huwelijksdiner was in 98 op de eerste verdieping daar).
Chalet St. Helenaheuvel in Doorn.
St Helena is inderdaad het eiland waar Napoleon gestorven is, nadat hij eerder ontsnapt was van het eiland Elba, waar hij in ballingschap leefde. Vandaar de eerste aanwijzing: Vanessa (Conny Breukhoven-Zulver als Mercedes de prostituee in de film De Boezemvriend met Andre van Duin. De film speelde zich af rondom Napoleon, en was in 1982 een enorme produktie (3 miljoen gulden) die niet echt een succes werd.
De opmerking over de Haagse Clan werd later als aanwijzing gezien, terwijl ik op niets anders doelde dan op het decollete van Vanessa en de primaire reactiedrang/dwang

van dit illustere clubje Porscheforisten. Excuses voor deze onbedoelde afleidingsmanoeuvre.
Volgende hints waren Napoleon (direct), het eiland Elba (link naar St Helena), de kalender met 19 december 2004 - de datum van de Honk your Horn rit, welke zijn startpunt kende bij Chalet St Helenaheuvel. Had niet verwacht dat iemand deze datum meteen zou linken aan een PF activiteit. Hulde! De roos was idd een verwijzing naar Doorn. De volgende foto van het eiland St Helena is een directe verwijzing naar de locatie, evenals de foto van het chalet. Een foto van het startpunt uit het honk your horn fotoalbum en een overzichts luchtfoto (had er ook nog twee die gedetailleerder waren) en een aantal shots van de omgeving.
Wellicht niet een hele moeilijke hunt, wellicht te vroeg de kalender gegeven, maar gezien het feit dat ik idd overdag niet kon posten en ik van vrijdagochtend tot zaterdagmiddag niet kon posten, plus dat ik het ook niet té moeilijk wilde maken om te voorkomen dat de pft niet opgehaald zou worden. Enfin, de locatie is voor mij een speciale plek en ik vond het leuk om deze te betrekken in een hunt.
Jurgen, van harte gefeliciteerd met het ophalen van de 'regenpijp'. PB me nog even je adres (heb ik ergens, maar laptop staat bij de repairmenair) voor je kado!