Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
Aangeboden door : ... Audi, zij willen graag aanwezig zijn met speciale voertuigen Als mogenlijk ook een Le mans :!:
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 jan 2009 12:59 |
|
 |
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Klinkt goed
Als de loterij te lastig word moeten we even kijken hoe we dat anders kunnen aanpakken, komt vast goed !
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
26 jan 2009 14:09 |
|
 |
Maarten S
Veenendaal
|
Erg leuk nieuws weer. Het komt steeds weer dichterbij, can't wait 
|
26 jan 2009 14:41 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Zou het op prijs worden gesteld als ik mee ga doen met een AM Vanguish? Komt die ook nog eens de deur uit... doe dit ook jaarlijks met de blauwvingerrally in Zwolle tbv zieke kinderen in die omgeving, erg leuk evenement! Kan natuurlijk ook met de 993 komen, maar dit is dan weer eens iets anders toch? Of wordt 'engels' niet gewaardeerd....?
|
26 jan 2009 16:41 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Klinkt goed, mooie Engelse zijn volgens mij hartstikke welkom 
_________________________________________ "There is no substitude"
|
26 jan 2009 16:56 |
|
 |
BartCCC
|
Denk dat Eric daar zeker blij mee zal zijn.........AM =  !
|
26 jan 2009 17:14 |
|
 |
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
|
Ik heb me maar ingeschreven voor de rondrit!(met de AM dus...) 
|
26 jan 2009 17:26 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
 natuurlijk sta je erbij
Heb je ook nog een mooi plaatje van je AM  dan zet ik deze op de website
Aanvullig : Het parkeerterrein voor de toerrit zal NIET toegankelijk zijn voor publiek ... en kan ieder relaxt rondneuzen op de show 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 jan 2009 17:44 |
|
 |
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
|
fotootje volgt morgen!
|
26 jan 2009 17:52 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
@ bart : Er zijn nog wel  hoe we dit gaan oplossen. Net als het vuil dat jij ook oplost 
|
26 jan 2009 17:52 |
|
 |
BartCCC
|
Met een beetje geluk spreek ik straks Walter Massaroni nog, organisator van Car for Kids, even kijken hoe zij dat hebben opgelost  Op dat vlak ben ik totaal niet thuis helaas..
Als ik hem straks niet meer zou zien stuur ik hem wel even een meeltje ofzo.
|
26 jan 2009 18:21 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Ik bedoelde ipv  deze....  die zijn er wel 
|
26 jan 2009 18:40 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
@ marino  wat een plaatje van je AM,hij/zij staat erop 
|
01 feb 2009 8:57 |
|
 |
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
|
Ik zag hem er al bij staan!
|
01 feb 2009 10:34 |
|
 |
EvDijk
964 C2 '90
|
Schitterend evenement. Mag ik niet overslaan en heb mij net ingeschreven. Ik hoop dat er nog een plekkie is. Foto van de bolide apart per mail verstuurd.
_________________________________________ Mooi groen is niet lelijk
|
01 feb 2009 10:45 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Je staat al op de website 
|
01 feb 2009 10:46 |
|
 |
johnnelly
911uden
|
wij zijn ook van de party groetjes johnnelly
|
01 feb 2009 22:39 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
@ johnnelly :alleen om te kijken of wil je meerijden dan zal je je wel moeten inschrijven op www.jumbo-exclusief.nl + fotootje van je Bolide 
|
01 feb 2009 22:47 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Fotografen :Ivm beperkte toegang op het toerrit parkeerterrein heeft team jumbo-exclusief deze oproep gedaan op autogespot :
http://forum.autogespot.com/index.php/t ... 08.15.html
Beste spotters
Zoals jullie weten bestaat er de mogelijkheid voor fotografen om heel de dag mee foto’s te maken van achter de dranghekken. Zo kun je dichtbij de exclusieve wagens komen en op plekken komen die voor andere niet toegankelijk zijn.
Wij verwachten voor deze exclusiviteit wel een dienst terug.
• De fotografen zijn om rond 8 uur aanwezig bij de briefing
• Zij zullen herkenbaar aanwezig zijn (hesje/T-shirt dragen)
• Zij zullen meehelpen met het opbouwen en afbreken van de omheining
• Zij zullen met een half oog het evenement in de gaten houden wanneer er door bezoekers ongeoorloofde dingen gebeuren
De fotografen die mee helpen zullen een lunch aangeboden krijgen inclusief consumptie bonnen, zij zullen het privilege krijgen om ook op het Albert-Heijn terrein (de auto’s van de tourrit) te mogen komen en daar mooie plaatjes te schieten. Deze exclusiviteit is alleen voor de fotografen, het terrein zal verder afgesloten worden voor ander publiek. Wat ook alleen voor deze fotografen is, is dat zij op het showterrein achter de dranghekken mogen komen en de exclusieve wagens (de static-display auto’s) van dichtbij kunnen fotograferen.
Verder wensen we jullie veel plezier en zien jullie te gemoed op 10 mei.
Met vriendelijke groet,
Team Jumbo-exclusief.nl
Voor aanmeldingen: Stuur aanmeldingsmail naar maarten_s@jumbo-exclusief.nl
|
07 feb 2009 17:05 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
En al aanmeldingen??
Ik neem trouwens ook een F-toestelletje mee..... 
_________________________________________ "There is no substitude"
|
07 feb 2009 17:57 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
6  en natuurlijk krijgt onze vaste porsche fotograaf Stijn een wildcard
Voor een colaatje mag jij ook fotograveren op het parkeerterrein Hiel 
|
07 feb 2009 18:51 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Goed initiatief, zal straks eens met mijn wederhelft gaan praten  eens kijken of ik haar kan overhalen 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
08 feb 2009 10:03 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
www.Jumbo-exclusief.nl momenteel weer online 
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 17 feb 2009 0:21, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 feb 2009 11:41 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Het financiële concern ING stopt na dit seizoen met de sponsoring in de Formule 1. De bankverzekeraar zegt dit te doen in het licht van de bezuinigingen die onlangs zijn aangekondigd.
Wij waren al in onderhandeling met ING , en heb vorige week de afmelding ivm de crisis gehad .... Jammer 
|
16 feb 2009 13:03 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Vrouwtje heeft goedkeuring gegeven.... dus ik/wij wil(len) ook meedoen, de auto lekker laten rijden (met kap open als het kan!)
Waar moet ik me aanmelden 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 feb 2009 19:11 |
|
|