Auteur |
Bericht |
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Het verbaast me dat je al weer thuis bent paSCal?
Ik dacht die staat nog vast met zijn auto in de blubber.
Dus niet Erwin heeft dus een echte quatro
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
08 jan 2005 18:52 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Heren,
Rens en ondergetekende vonden het ook gezellig. Kop koffie was erg geslaagd want zodoende weer wat gezichten achter de diverse namen leren kennen.
Drukte op de beurs viel mee en aangezien dit mijn 4e keer was en de stands altijd op dezelfde plek staan weet je op een gegeven moment waar je moet kijken. Zoals volgens mij Harald al zei bij vd Valk moet je echt met een gericht doel naar zo'n beurs toegaan anders loop je echt verloren. Het was t.o.v. de vorige keer nu rustig! Het aantal "koopjes" op 1:43-Porsche-vlak viel vandaag tegen.
De laatste tijd vrij fanatiek aan het E-bay-en en online-miniatuurshops bezoeken waardoor ik inmiddels een aardig beeld heb van de prijzen. Sommige lui sporen echt niet... Die gozer waar Fo het over heeft met zijn rode 930 1:43 bijvoorbeeld. 500 € voor dat model. Ok, hij is exclusief maar je kunt ook overdrijven. Dezelfde man had ook de gele set te koop die ik er vorig keer heb gekocht voor 29€. Die beste man vroeg daar 99€ voor... ja daaag.
Verder waren vele modellen die nu gewoon goed verkrijgbaar zijn niet echt goedkoop en sommige waren zelfs nog duurder. Ik heb me vandaag dan ook beperkt tot 1 model van 25 €:
In werkelijkheid vind ik hem trouwens mooier dan op de foto.
Had van de week op Ebay trouwens ook nog onderstaande gescoord voor 21 €:
Oh ja, gave GT3-RS Paul, maar dat spreekt voor zich....
Ik had mijn 930 even op de hoek geparkeerd want met mijn 930 houd ik niet zo van die offroad-praktijken met lease-Alfa's en Seats
Paskal
|
08 jan 2005 19:05 |
|
|
Anonymous
|
Ja idd vond ik ook overprijst dat 930 modelletje maar omdat ik er zelf (nog) 1 heb 1/1 wou ik hem graag hebben.
Kun je voor mij niet eens kijken of je zon rood 930 modelletje voor me kan scoren op E-bay want daar ken ik ook de b#allen van.
Dan wil ik er wel 100 euro voorgeven.
vind ik eigenlijk nog 4 keer te duur voor zon speelgoedauto maar ik heb het er graag voor over
|
08 jan 2005 19:22 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Ik zal het eens voor je in de gaten houden, maar ik denk dat het moeilijk wordt.... Maar wie weet De zwarte 930 die ik heb wordt ook steeds lastiger verkrijgbaar. Op de beurs stonden er nog een paar voor 35€, maar bij de meeste onlineshops kom je er niet meer aan en ook op Ebay doen ze snel 50 €.
Heb mijn modelauto's trouwens ook in mijn site verwerkt onder het kopje overig. Moet hem nog wel updaten met de GT2 van vandaan, de zwarte cabrio van Ebay en een zilveren 996 targa van Ebay.
Paskal
|
08 jan 2005 19:30 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
@ olaf check www.schuitenminiaturen.nl
daar komen denk ik de modellen van kevin vandaag
@ pascal
klopt is de carrera s
gemaakt door maisto maar in originele porsche verpakking
komt ook bij schuitenminiaturen vandaan. is daar ook nog via internet te bestellen.
ik moet zeggen kerel was niet goedkoop
buurman had dezelfde staan maar dan in het zwart voor 10 euro minder
maar je voor de kleur en de totaal deal toch daar gekocht
groet
Denis
|
08 jan 2005 20:36 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Tja Olaf, ik heb ook nog geen rijbewijs dus dan maar mijn collectie weer ff uitbreiden .
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
08 jan 2005 21:32 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
En dat is ook niet goedkoop
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
08 jan 2005 21:33 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Neej idd, al die onderdelen bij Erwin bestellen voor 38 modelauto's kost ook een paar duiten
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
08 jan 2005 21:37 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Ik heb echt een leuke dag gehad ...
De gezelligheid was weer troef, weer een nieuwe snuit of 2 leren kennen ... tof ... en smakelijk gelachen ...
niewaar Jacco ... "als die eruit zag als mijn .... dan ...."
De beurs zelf vond ik op zich wel leuk om te doen ... zo'n keer of 2 in een jaar kan het best voor mij Kheb er een paar lekkere koopjes gedaan ...
Rode 944 S2
Grijze 993 Turbo
Grijze 356
Grijze 996 Cabrio Turbo
Grijze 997S (Porsche edition als aanvulling op mijn coupé setje)
Prijzen van sommige modellen liggen beduidend lager dan ebay of de online shops.
en dan nu de langverwachte "slijkbrigade" ...
PaSCal vond het absoluut nodig om de terreincapaciteiten van zen 130pk Seat Leon dieseltje (wat overigens heel lekker knalt) eens grondig uit te testen ...
Wat een geluk dat Renntech met de quattro niet ver af was ... of we hadden er waarschijnlijk nu nog staan ploeteren ...
|
08 jan 2005 21:50 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
08 jan 2005 21:54 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
the mod in the mud
_________________________________________ Got coffee?
|
08 jan 2005 22:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik heb nog steeds geen bedankje van Vinny gehoord Allemaal voor hem hoor!
Heb je die foto van de voorkant niet trouwens dirkie, toen ie eruit was?
Laatst bijgewerkt door Pascal op 08 jan 2005 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 jan 2005 22:13 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
|
08 jan 2005 22:16 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Jammer genoeg bleek toen net men geheugenkaartje vol te zitte ... nee dus ... jammer jammer jammer ...
|
08 jan 2005 22:19 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Kan haast niet wachten op nieuwe afleveringen van "The Mud Squad"
|
08 jan 2005 22:29 |
|
|
Anonymous
|
potverdomme maar goed dat er een 3e digicam op de beurs was anders hadden we deze aktiefotos weer moeten missen.
paSCal kan beter verhuizen naar het Leon-forum.
Ik zie meer fotos van dat dieselscheurijzer, wannebee-terreinwagen, oldtimer-starthulp dan wat anders.
en dirkie: bedankt he dat gij ok een cammetje bijhad.
en betreft:
De gezelligheid was weer troef, weer een nieuwe snuit of 2 leren kennen ... tof ... en smakelijk gelachen ...
niewaar Jacco ... "als die eruit zag als mijn .... dan ...."
ik weet bij god niet waar ge het nu weer over hebt
|
08 jan 2005 22:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Van mij wou hij voor dat setje 89 euro hebben. Hij had ook die rood-gele (40 jaar 911) set staan, ook 89 euro. Laat ik die nou net voor 50 een standje verder gekocht hebben... Mocht je deze gele nog eens tegenkomen voor 29 euro, mag je hem (tot nader order) zo voor me meenemen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jan 2005 22:43 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Fo ik heb je dan ook verschillende malen gezegd dat er ook een 5&6 versnelling op mijn wagen stond tov dat rood scharminkel van jou.Dat door in 4 +200km/u te rijden jouw tanden beginnen te rammelen daar kan ik niet aan doen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 jan 2005 23:47 |
|
|
Anonymous
|
ja als ze er een beetje fatsoenlijke stoelen inzetten dan alla in mijn oldtimer dan heb je nergens last van
|
09 jan 2005 0:23 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
en anders kom je maar eens langs.
|
09 jan 2005 0:39 |
|
|
Anonymous
|
als ik van jou ook 100% forumkorting alla Marco krijg kom ik graag langs.
liefst morgen al (jacco die nu al spijt heeft dat ie niet met zn bussie is gereden)
|
09 jan 2005 0:40 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
alleen bij extracties, krijg je de verdoving er gratis bij.
|
09 jan 2005 0:42 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Je bent niet alleen
@Fo
Die natte plek, toen ik in dat boerengat terug achter mijn stuur kroop, was dat zweet of z******k
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
09 jan 2005 0:50 |
|
|
Anonymous
|
weet ik veel, zal wel koelvloeistof zijn zeker of iets dergelijks.
maakt toch niet uit, zit toch wel garantie op zon P?
ik ben niet bang geweest, wat kan er nou gebeuren in zon rammelbak die helemaal vol zit met ijzeren buizen
|
09 jan 2005 0:56 |
|
|
Anonymous
|
en wat voor verdoving ??
knal voor mn harses zeker, nou laat dan maar, duw ik mn vullinkjes zelf wel terug.
anders kom ik graag morgen langs
|
09 jan 2005 0:59 |
|
|