Jammer maar zeer te begrijpen Jan, ik hoop dat ik als tevreden NPC lid hier iets voor hun te verwoorden, al vind ik dit de taak van dhr. H Schouten, maar ja die.......... komt hier nooit.
Dit hebben ze wel degelijk begrepen bij de NPC en hebben dit sedert dit jaar opgelost, en wel in de vorm van Paul van Engelen (een zeer gerespecteerde en bekwame en aardige vent, sommige twijfelen aan hem
ikke dus niet), en heb deze al enkele malen tijdens de NPC evenemten dit jaar in actie gezien met de nieuwe leden.
Tja tis dus geen club voor sjonnies en andere, ik vindt dat geen wollig taalgebruik echter normaal ABN, maarja wie ben ik, waarschijnlijk net als die andere NPC leden, een gewone vent die net als jij normaal doet.
Nee dan ben je nooit geweest op een meeting van de PCH (Porsche Club Holland), NPC had is een nachtrally georganiseerd met die ballen samen (2002) jeetje dat zijn pas echte ballen, jeweetwel van die golfers (sorry Harald) met die ruitjesbroeken en dito sigaren, met de vrouwen die net bij Connie Breukhoven zijn geweest, en die hebben daar dus een heuse ballotage, "verrek zeg kerel wat verdien jij", "en kijk nou daar gaat een heuse 964, bah das pas pleps zeg". ze hebben is een lid geroyeerd vanwege een oorbel, nou dan kan bij de NPC een kwart al weg.
idd een hoop geleuter, maar bestuurlijk hebben ze dit naar mijns inzien redelijk opgelost, had iets (fijne weet ik er niet van) te maken met zakkenvullerij van een ex. van de vorige voorzitster (Gerda K.) welke een zeer bekwame dame was maarja... een lang verhaal.
Ik weet dat het huidige bestuur nog steeds met die vervelende ervenis te maken heeft, en daar balen zij behoorlijk van.
tja das nou eenmaal een traditie, tis wel als je het anders bekijkt een van de weinige evenementen, waarin iedereen totaal gelijk is, geen verschillen in kleding - auto - etc. etc., allemaal gelijk zelfs met het eten, is wel is leuk om mee te maken, allemaal in zo'n pinguinspakkie, ik vond het een leuk evenement, niet om ieder jaar te doen maar toch het heeft wel wat, enne traditie he, is iets waar we zuinig op moeten zijn.
Dat je onvriendelijhk te woord ben gestaan is niet leuk, vreeed maar dat kan niet, weet je nog wie, enne actie geeft altijd reactie, das nou eenmaal menselijk, als iemand mij (zakelijk) een nare brief stuurt krijgt ie er 1 terug die wellicht ff onvriendelijker is, mits gegrond.
Das een persoonlijke, ik deel die mening niet, tuurlijk zijn de forumritten goedkoper, maar daar heb ik al is een discussie over gedaan (Eric hellup)
Onzin
Er zijn idd helaas veel slapende leden, en veel roulerende jongens (ff een Porsche en dan huppetee weer een andere), ook veel jongens die er 1 in de restauratie hebben, die zijn er tuurlijk niet op een toerrit, gezien deze feiten altijd wel een opkomst van 10 procent is niet mis, reken ik domweg de mensen die gewoon niet kunnen of iets anders aan de hand hebben niet mee.
Maar er is wel een harde kern van een man of 150
Helemaal mee eens, drom zit ik en andere hier.
Gedeeltelijk mee eens, Drentherit was een specifieke Priktocht, alwaar enkele van onze club (vanwege de verstrengeling) ook waren.
Ikzelf ben geen Prikpaginaganger, ik hou het bij 1 forum (sporadisch het het NPC BB),
www.porscheforum.nl de beste en de gezelligste tuurlijk, ja toch