997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Re: Kastelenrit België-Luxembourg 3-5 Mei 2013 * Porsche On
Weer thuis en alles weer op z'n plek. Iedereen, maar uiteraard vooral de uitstekende organisatie door Olaf en Annique, waanzinnig bedankt voor het heerlijke weekend!
05 mei 2013 19:23
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Ook wij zijn weer veilig thuis gearriveerd. Top weekend, Top organisatie, geweldige wegen (met soms een moordend tempo waardoor we niet alle kastelen hebben gezien... ) mooie auto's, belachelijk mooi weer en fantastische gezellige mensen..... wauw, wat kan een mens nog meer wensen.
Alle aanwezigen; bedankt voor de leuke contacten en hopelijk tot snel. Nu eerst een hapje eten en dan eens gaan kijken naar de foto's.
Groet Michiel & Simone.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
05 mei 2013 19:56
Thefrits
993 2s
België
Ben benieuwd... ik zie nog geen foto's Rob zeker nog niet thuis.....
05 mei 2013 20:02
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
Niet op facebook gekeken?
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
05 mei 2013 20:05
horn
PF #57
als ik dit soort tripjes zie en de reacties, ga ik bijna daarvoor weer op zoek naar een Porsche
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 mei 2013 20:06
Thefrits
993 2s
België
Facebook bij wie ?!?!?!
horn schreef:
als ik dit soort tripjes zie en de reacties, ga ik bijna daarvoor weer op zoek naar een Porsche
Geen porsche ?
05 mei 2013 20:08
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
horn schreef:
Ja, ik weet niet hoe jij zonder een Porsche kunt leven. Afgelopen 20 jaar was de langste tijd zonder een Porsche 1,5 jaar, en dat was erg zwaar.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
05 mei 2013 20:24
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ook thuis, kids opgehaald en net de foto's geüpload.
Wat een fantastisch weekend was dat. Gezellige mensen, goed eten, mooi weer, schitterende wagens. Helemaal top.
Speciale dank aan de organisatie maar ook aan de deelnemers.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Hier Haye de bijrijder van Harry targa 84. Het weekend was erg gezellig . Iedereen bedankt voor een fijn weekend . En de organisatie was top Ik heb ook nog wat foto's gemaakt .
05 mei 2013 21:56
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
MetalGreen911SC schreef:
Zo weer thuis....
Ik inmiddels ook
... deelnemers bedankt Zonder jullie was het geen succes geweest
@ Rob .. zitten mooie foto's tussen .. geven een goede sfeer impressie
05 mei 2013 22:16
SC1978
Wij ook weer thuis na nog eff 360 km sturen SC is nu wel goed ingereden, waanzinnig mooi weer, gezellige mensen en prima vermaak, kortom geweldig weekend! Bedankt Olaf en Annik!!
ja dat was een verrassing vandaag,zit ik lekker op het terras in durbuy komt daar een porsche aan. met een grote hond er in! een zilveren 993.volgens mij was dat olaf maar dat weet ik niet zeker. was een leuk treintje porsche's in elk geval en wat een weertje was het van de week!
gr anton964
05 mei 2013 22:35
Olaf
911 Carrera S
.. en niet even een praatje komen maken?
Zaten met bijna de hele groep bij Brasserie Fred - alleen Ernst en Margriet hadden een rustiger plekje op gezocht .. en Roderick & Marit waren wat later - en niet gestopt voor koffie, maar meteen doorgereden naar de lunch-locatie
05 mei 2013 22:55
anton964
997.2 4s pdk
tholen
He Olaf,
ik zag pas later de bordjes van de kastelenrit,toen wist ik zeker dat het van het forum was. ben eerst naar dinslaken geweest en zo een paardagen rond getourd. het weer was zo mooi dat we het er maar gelijk een paar dagen hebben aangeplakt. hebben ook nog op een kasteel geslapen.
gr anton964
05 mei 2013 23:09
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Was al begonnen aan het filmpje maar het is erg veel beeldmateriaal. Ga er morgen mee verder. Wel leuk om nog eens alles terug te zien
Tot die tijd
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
05 mei 2013 23:21
Olaf
911 Carrera S
Delnoy schreef:
Was al begonnen aan het filmpje maar het is erg veel beeldmateriaal.
... als je elke Km gefilmd hebt (met notabene 2 camera's), dan zeker
... mss niet zichtbaar voor iedereen - helaas - is niet mijn album.
06 mei 2013 9:37
plumber
Lettelingen, Belgie
Hey die Ollanders, als enige Belgen in dit super leuk weekend moet ik zeggen dat we ons zeer goed geamuseerd hebben. Super leuk gezelschap, leuke ritten, lekker eten en super organisatie !
Voor herhaling vatbaar dus
Groeten uit België,
Plumber & Co
_________________________________________ 997.1 Carrera S Cabrio 981 Cayman S 991.2 Turbo S Macan S 718 Spyder Taycan Turbo
06 mei 2013 15:00
paulb
ex 964 Turbo 3.3
Man wat hebben we genoten -van't weer -het gezelschap -de rit -de eterij
Kortom het was klasse!! Voor Olaf&Aniek (verbeterpuntje?.....Volgende keer nog een stukkie onbegrensde autobahn )
Zeer korte samenvattende foto hieronder
06 mei 2013 20:39
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Pfffff, filmpje was deze keer een zware bevalling. Had 'm vanmiddag klaar sloopt Youtube alle audio er uit vanwege auteursrechten. Opnieuw gedaan, vergeten het project op te slaan. Crasht mijn PC (Bluescreen). Maar goed, eindelijk klaar. Muziek is nogal teleurstellend omdat ik met die free to use crap moest werken.
Afijn, enjoy
06 mei 2013 20:43
Olaf
911 Carrera S
Nice Clip, Rob
Doei !
paulb schreef:
(verbeterpuntje?.....Volgende keer nog een stukkie onbegrensde autobahn )
... blader nog eens even je routeboek door - en kijk wat je op Vrijdag middag gemist hebt .... "te veel snelweg" stond er op 1 van de formulieren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum