Auteur |
Bericht |
987S
Beek en Donk
|
Re: 5 april Classic Park Boxtel
hoihoi! Al dat werk niet voor niets
|
06 apr 2015 12:27 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Hans dat soort dingen houden we graag prive
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 apr 2015 12:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Hmmmm ja. Ik vind het leuk om een auto een keer te poetsen zodat hij lekker glimt. Ik heb er geen seconde minder plezier van als hij niet schoon is. Maar dat is, net als jouw mening, persoonlijk
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 apr 2015 12:47 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
wie heeft er de snelste, wie heeft de grootste, welke heeft de meeste swirls, en tenslotte welke glom het hardst. benieuwd wat een volgend treffen weer teweegbrengt. een paar suggesties: meeste herrie, het laagste, de dikste uitlaat. het zijn net mensen die Porsche fanaten
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
06 apr 2015 13:02 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
Die bestaat al, niet in de porsche scene, ok ok... Maar toch
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
06 apr 2015 13:15 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ik heb de mijne 3 jaar geleden professioneel laten poetsen en nu hou ik het gewoon bij met een poetslap..... Als ik het hier zo lees dan neemt het poetsgedrag bij sommige ziekelijke vormen aan......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
06 apr 2015 13:21 |
|
|
912
|
Nummer 3 van het concours in Boxtel niet gezien dan?
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
06 apr 2015 13:28 |
|
|
Monati
|
De nummer 3. Was dat een Porsche dan?
_________________________________________ 991GT3RS-964-9974S-993cabr-911T oilklappe
|
06 apr 2015 15:17 |
|
|
912
|
Blijkbaar wel dus...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
06 apr 2015 16:04 |
|
|
Monati
|
Smaken verschillen gelukkig. Maar ik vind dat als je bij een Porsche meting een concour houd , je dan ook Porsches moet beoordelen en niet een auto waar Porsche onderdelen gebruikt zijn. Heeft verder niets te maken met of dat je dat ding nou mooi of niet mooi vind maar dat vind ik wel raar. Maar goed wie ben ik. Het is dat je hem nooemde,
_________________________________________ 991GT3RS-964-9974S-993cabr-911T oilklappe
|
06 apr 2015 17:01 |
|
|
912
|
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens.
Hetzelfde als de andere twee winnaars speedsters waren. Dit ligt zooooo voor de hand. Misschien vanwege deze voorspelbaarheid kreeg dat rode gebakje de derde prijs...
|
06 apr 2015 17:43 |
|
|
Lechapeau
|
Voor mij was het de opening van het seizoen, zeker leuk om mee te beginnen.... lekker weer en veel mooie Porsche gezien. Die van mij was slecht gepoetst met Wax hologrammen en VOL swirls en steenslag. Als nieuwe liefhebber heb ik me eerst geconcentreerd op de motor ( volledige revisie) het overige komt nog wel. Had de P netjes aan de achterkant geparkeerd zodat niemand zich zou ergeren aan de staat van mijn lak Voor Dennis: zag je met je vader terug rijden richting het zuiden op de A2. Je vader stak zijn duim op in de Panamera
|
06 apr 2015 22:31 |
|
|
DennisvdB
|
Reed jij dan met een 993? Stak nog wel mijn duim op naar een Ferrari 355GTS even verderop
|
06 apr 2015 22:32 |
|
|
Lechapeau
|
Klopt een zwarte 993 met Hologrammen
|
07 apr 2015 6:06 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Die winnaar is er al:
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
07 apr 2015 6:46 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik had me bewust niet ingeschreven voor het concours d'élégance; ik zou niet willen dat een zelfgebouwde omgekeerde badkuip een prijs zou (kunnen) winnen Het is en blijft natuurlijk een nepperd, hoe je het wendt of keert , of -zoals iemand als commentaar geeft bij de publicatie in het Brabants Dagblad- een 'schijtbak' Die Heynsdyk valt wat mij betreft in dezelfde categorie, al is dat tenminste nog een Porsche 944 (ook op kenteken)... De vraag is -en blijft- natuurlijk of dergelijke voertuigen überhaupt wel een prijs mogen/kunnen winnen op een Porsche dag/feest. Kennelijk vond de aanwezige jury dat wel.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 apr 2015 7:35 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Goh... Echt waar? Ik vraag me af wie die grapjas dan was... http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... n+panamera
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 apr 2015 7:40 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
... De winnaar van vorige jaar werd niet eens derde.......dan weet je genoeg. Ik werd gedeeld 4e trouwens met Remmel (Jean-Pierre)
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
07 apr 2015 7:42 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Oorzaak was dat verbleekte palletje van je voorklep Ivo haha
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
07 apr 2015 8:57 |
|
|
Thijsch
Utrecht
|
Mooie foto's heren. Zo te zien een stuk grotere opkomst dan de vorige keer.
|
07 apr 2015 16:55 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
08 apr 2015 13:58 |
|
|