Auteur |
Bericht |
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Voor mij was het vandaag ook weer een top dagje! Als eerste wil ik Dabi nog even heel erg bedanken voor het ophalen en meenemen naar Venlo want dat was erg fijn(behalve die relais ,maar dat is alweer goed toch?) en ten tweede wil ik Michael ook nogmaals heel erg bedanken voor het meerijden en de praat en ten derde was het weer heel gezellig en heb ik me goed vermaakt. Het sJOHNnie-gehalte viel aardig mee, maar er waren ook een aantal om van te worden. Maar ondanks dat was het weer een mooie dag om mee te hebben gemaakt!!!
Groeten,
Kevin-GT
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
01 mei 2004 17:58 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Last van bibberritus Horn, of werd je zenuwwappig
|
01 mei 2004 18:00 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Viel wel mee.
Waren het over veel Porsches toch eens
Waren je trouwens in een keer kwijt.
Hadden honger en zijn gaan eten.
|
01 mei 2004 18:06 |
|
|
horn
PF #57
|
230 ging een stukkie relaxter dan bochtjes maken met 250. Vooral met 1 hand sturen en fotootje maken was geen dagelijkse bezigheid...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 mei 2004 18:06 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Dinslaken
De dag als geheel was tof. Dinslaken zelf had ik om 2 uur wel bekeken. Wel gaaf zoveel verschillende types en kleuren P's. Veel lui uit Nederland.
Dat gedoe met dat "opstellen" heb ik niet begrepen, maar ik kon de speaker dan ook niet horen/verstaan. Ik begreep dat er in het totaal 877 Porsches waren??
Op de Duitse autobahn even lekker gasgegeven. Bij ruim 275 Km/h moest ik weer vol in de remmen . Trouwens zo'n BMW 7 serie gaat ook hardt. Gemiddeld 250 km/h is toch weer eens wat anders dan 130 km/h.
Het verzamelen bij Duiven was leuk. Hopelijk tot 16 mei in Drenthe.
Groetjes
Jan A.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
01 mei 2004 18:13 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Uhm waren er 897
|
01 mei 2004 18:18 |
|
|
John
Cayenne
|
Heb ik dus toch wat gemist,
Ik heb tot vanmorgen 11.00 moeten werken en dan nog naar Dld. werd ff teveel van het goede.
Ken nie alles hebben he, verder allemaal heelhuids weer thuis zie ik en das het belangrijkste, want Porsche achter elkaar op de snelweg is en blijft aanlokkelijk om te knallen, ik kwam er vanmiddag er ook een paar tegen op de a20 (928ers zeker uit Dld.) en die waren aan het knoerten moest ff aansluiten en................
Leuk, kom op met die verslagen en foto's
|
01 mei 2004 18:30 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Héhéhé ... ook thuis via een omwegje langs "Neue Mitte" in Oberhausen.
Is kijkje gaan nemen ... mega groot winkelcentrum - pretpark etc ... en een stukkie snelweg extra ...
Heb op de terugweg ook even 258 afgetikt op de gps ... en toen kwam "Joop" met het busje ff roet in t eten gooien ... weer 20€ remsel weg ...
ON TOPIC
Dinslaken ... idd een heeeel pak Porsches bij elkaar Zoals Marcel zei ... Kheb er heeel mooie gezien (de minderheid) ... gewoon mooie ... en absoluut echte schraminkels Wat mensen allemaal met zo'n heerlijk stuk auto durven uitspoken gaat mijn petje te boven Gelukkig dat smaken verschillen ... Al heb ik het soms wel moeilijk hiervoor respect te kunnen opbrengen ... een 944 Cabrio met rolkooi dan nog lekker dikke subwoofers ipv de zitjes gemonteerd ... en dan scheuren over het grind van de paarderenbaan tussen de wandelende ouders met hun kids ... Nope, not m kind of people ... Sjhonny tegen 200% ...
Bij 1tje kreeg ik bijna de tranen in de ogen ... een 356 Cabrio in volledig originele staat waar binnenin "marrokaanse huistapijtjes" lagen en waar je de viezigheid kon afschrapen ... Vol duivenstront (en dat vreet in geloof me ) vies, vuil en vettig ... een doodzonde wat mij betreft... (ik plaats de foto dadelijk hierzo)
Er waren uiteraard ook zeer mooie exemplaren te bewonderen Paar heel knappe, unieke Porsches gezien
En uiteraard was de gezelligheid troef Met de oude en nieuwe bekende wat PorscheOH ... kan toch niet beter ...
Heel gezellig dagje gehad
Dirk
Ps. Heren moderators knallen jullie ff "fotoalbum" erbij aub ... kunnen we uploaden...
|
01 mei 2004 18:56 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Een paar gemsit
OK Kevin, heb er een paar gemist. Ze bleven ook maar niet stilstaan die lui.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
01 mei 2004 19:25 |
|
|
Dabi
911 TurboBroek op Langedijk
|
Zo ...
Wat een dag zoveel porsches bijelkaar heb ik nog nooit gezien echt fantastisch. Wist niet dat er zo veel GT2 GT3 en turbootjes en speedsters rondrijden. ( ik dacht die zijn toch zeldzaam )
Gelukkig is het daar de hele dag droog gebleven.
Inderdaad Kevin waren we er bijna niet bij geweest kl.te benzinepomp relais .
Op de terugweg netjes 120 gereden reken maar dat ze bij dit soort evenementen paar extra flitsers plaatsen, in NL dan. In Duitsland effe 230 aangetikt begon nl. net te regenen toen ik mijn voet naar beneden duwde .
Laatst bijgewerkt door Dabi op 01 mei 2004 21:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 mei 2004 19:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Done.... En de eerste foto's geplaatst...
(ja ja, de airco stond nog aan )
|
01 mei 2004 20:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 mei 2004 22:08 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 mei 2004 0:08 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
02 mei 2004 1:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Je begrijpt er ook hééélemaal niets van Dirk!. Als jij met je 964 een lekke band krijgt, moet je je voorklep openmaken, je compressortje en je thuiskomertje eruit halen, thuiskomertje opblazen, wieltjes wisselen en voorzichtig naar huis rijden. En wat doet de Irakese eigenaar van deze speedster? Nou?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 mei 2004 8:30 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
|
02 mei 2004 23:10 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Was precies om 9.30 in Duiven, even uitpuffen, weinig kans gehad om fatsoenlijk kennis te maken en hoppa mat z'n allen weer op weg.
Geweldig zo'n sliert Porsches
Volgens mij keek iedereen z'n ogen uit
Dinslaken, tja, nog nooit zoveel Porsches bij elkaar gezien van een vreemd (lelijk) racy-achtige 924 tot werkelijk de allermooisten.
Zou er bijna depri van worden van al het moois wat er stond.
In ieder geval ben ik ernstig hebbering geworden, kan het helaas niet invullen, maar ik vond het evenement wel geslaagd.
Misschien wat meer activiteiten er omheen . . . .
Op de terugweg een korte noodgedwongen "pitsstop" op de vluchtstrook moeten maken, motor hield er mee op. Beetje jippie zo langs de kant van de weg met nog enkele voorbijrazende Porsches.
Mankement gelukkig snel gevonden (bij toeval): brandstofrelais was losgetrild en hing half in de zekeringkast.
In ieder geval tot een volgende meeting
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
02 mei 2004 23:32 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Ook al het is toch wat he met die bezinepomprelais
|
02 mei 2004 23:36 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Dat was ook precies Tacha en mijn reactie toen we van de renbaan weer wegreden
Wat meer randanimatie ... een fatsoenlijk vreetkraampie(Die Duitsers met hun knackwursten ook altijd jah ) en best wat meer "koopkraampies" zouden zeker op zen plaats geweest zijn vonden wij ...
Jajaaaa heren ... ik weet het ... het gaat om de Porsches ... en niet om de hamburgertenten eromheen ... maar ik vreet nu graag een hammie op zulke happenings ...
Dirkdielekker3dagenvakantieheeft.
|
03 mei 2004 6:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dank je ..... maar de enige eer die mij in dit geval toekomt is de link .
Verder ben ik het eens met het commentaar op de horeca en activiteiten: beide waren er veel te weinig . Een machtig gezicht zoveel Porsche's bij elkaar, maar voor de rest ....... heb bijna alle cash dan ook weer mee naar huis genomen toch een voordeel "allemaal" de €.
Overigens: volgens een bericht op het NPC-BB zijn er 1018 Porsche's aanwezig geweest
|
03 mei 2004 9:26 |
|
|
lieven 930
porsche 930 '89+speedster wtl'89+911 SC '80belgie
|
gisteren bericht gekregen van de organisator.
1018 deelnemers(betalende)
877 wagens
dus veel mannen alleen binnen gereden?
mvg
Lieven
|
03 mei 2004 20:28 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Kevin-GT schreef :
Hé, Kevin, had ik het toch GOED.
|
03 mei 2004 22:02 |
|
|
Robberto
996 CabrioWaalwijk
|
Was best een leuk evenement, maar alleen maar stilstaan en karretjes kijken verveelde wel na wat uren...
Daarna de recordpoging ??????????????
Anderhalf uur keurig in het rijtje gestaan........ maar toen de moed toch maar opgegeven en zurück gereden.........
http://porsche.dreamsites.tv voor nog wat foto's.....
Liggen we lekker op bed..... bewakingsdienst aan de lijn; inbraak op het bedrijf (waar ook de Porsche staat).... WAS DAT EVEN SCHRIKKEN maar de auto stond er gelukkig nog !! Helaas een stel andere spullen niet meer GGRRRHHHHH*!@#*!)#*)*#_!#
|
03 mei 2004 22:23 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je bent er (terecht ) nog van onder de indruk ..... je kunt je eigen berichten wijzigen .
|
03 mei 2004 22:32 |
|
|
Robberto
996 CabrioWaalwijk
|
typisch geval van ReadTheFuckingManual
|
03 mei 2004 22:35 |
|
|