Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:39

Antwoord op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
PF Circuit-evenement Zolder 13 september 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Olaf schreef:
Als je auto technisch in orde is de bestuurder beschikt over een dosis gezond verstand kan er weinig mis gaan 8)
:mrgreen:

(sjit, hij heeft weer internet!)

23 jun 2006 22:51
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 Carrera 2 Cabrio
Leeuwarden
Bericht 
Ik denk dat ik het zonder verzekering niet fijn vind rijden, ik weet dat het aan je zelf ligt, maar het zou maar een keer mis gaan :?

Dus dan denk ik dat ik eerder voor zandvoort zou kiezen, want daar kan ik wel een verzekering afsluiten om op het circuit te rijden.

Ik weet dat het wel mee zal vallen, maar ik heb de laatste tijd wat minder geluk (namelijk net mijn rijbewijs inbeslag genomen, 50km te hard gereden) dus die moet ik eerst maar eens weer terug krijgen :arrow: :roll: :!:

Dus ik sla dan deze ronde op zolder ff over, en ga als er genoeg annimo wel op zandvoort rijden.

De Joyman.

www.frieslandmotoren.nl

23 jun 2006 23:33
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ach, je hebt je rijbewijs in ieder geval op het circuit niet nodig...Je rijkwaliteiten daarentegen... :wink:

Hoop dat je je papiertje snel weer terugkrijgt.

Tja, ieder zijn keuze natuurlijk. Ik kan je overwegingen begrijpen. Heb in december jl. tijdens het NPC anti-kerstverveling voor het eerst op het circuit (Zandvoort) gereden. Dit zonder enige circuitervaring vooraf. Werd hier en daar afgeraden, maar anderen zeiden net als hierboven: het meeste heb je zelf in de hand. Vond het heftig, maar best te doen, en bovenal: GAAF! Vond het wel een prettig idee dat het tenminste allemaal NPC-leden waren en er tenminste ENIGE vorm van 'sociale controle' is. In ieder geval meer dan als God weet wie met z'n afgetrapte GTI-tje ff een paar uurtjes komt knallen. In Zolder ben ik persoonlijk niet echt huiverig voor de circuittraining. Denk dat het risico op ongelukken dan behoorlijk klein is. Het vrij rijden zie ik dan wel, op basis van mijn gevoel doe ik het wel of niet (of even). Maar nogmaals, iedereen moet doen wat 'ie zelf goed acht.

My 2 cents...

24 jun 2006 0:05
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
:mrgreen:

(sjit, hij heeft weer internet!)

Big Brother Idee :roll: :?: moet toch een beetje controleren of jij dit topic wel in de gaten houdt :wink:

Joyman schreef:
Dus dan denk ik dat ik eerder voor zandvoort zou kiezen, want daar kan ik wel een verzekering afsluiten om op het circuit te rijden.

..... is slechts een aanvulling op je huidige verzekering :idea:

Zou de voorwaarde er nog maar eens op na slaan :arrow:

Harley schreef:
Slechts indien de eigen verzekering de schade uitsluit ivm deelname aan een rijvaardigheidstraining, kan de schade geclaimd worden bij deze aanvullende verzekering.

24 jun 2006 0:23
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Als ik 't zo lees, is het toch wel degelijk een vangnet cq vervanger van de eigen verzekering indien deze niet uitkeert...je bent dus wel degelijk (normaal) verzekerd.
Je moet 't alleen in eerste instantie bij jouw eigen verzekering proberen...

24 jun 2006 6:17
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Klopt Jurgen.

Alleen zitten we nu wel in het verkeerde draadje te posten... :roll:

24 jun 2006 8:16
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Ach :wink: , beide circuit-evenementen waardoor het voor de hand ligt, dat er soms vergelijkingen gemaakt worden. Het spreekt voor jouw Zandvoort-initiatief dat je dit (de verzekering) voor een schappelijke prijs hebt kunnen regelen.
Geïnteresseerden in circuitrijden zullen trouwens ongetwijfels beide topics volgen :wink:

24 jun 2006 10:11
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jurgen schreef:
Als ik 't zo lees, is het toch wel degelijk een vangnet ...

't ging mij om de bewoording rijvaardigheidstraining :idea:

De (meeste) verzekeringen geven (nl wel) dekking als het om een rijvaardigheidstraining gaat :wink:

Tot dusver maar twee Officiele aanmeldingen per E-mail binnen gekregen :shock: :wink:

Mss overbodig om te zeggen :arrow: je bent pas verzekerd van deelname aan de cursus (en het daarbij behorend vrijrijden) als het cursusgeld ontvangen (en de mail met de gevraagde gegevens verzonden) is :idea:

De 30 beschikbare plaatsen zullen natuurlijk niet een twee drie volgeboekt zijn - maar voor je het weet is het September en rijdt er een petje op jouw plaats :twisted:

25 jun 2006 21:58
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Olaf schreef:

Nog steeds maar twee officiele aanmeldingen??
Of zijn er al weer een paar bijgekomen??

28 jun 2006 0:15
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Nog steeds maar twee officiele aanmeldingen??
Of zijn er al weer een paar bijgekomen??

Op Team Permagrin na :? :arrow: inderdaad nog maar twee die hun inschrijfformuliertje naar mij hebben ge-CC-mailed ..... :shock:

28 jun 2006 1:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Ik zal eerlijk bekennen dat het wat mij betreft wordt veroorzaakt door de PF-interne concurrentie van Harley: die Zandvoort avond lijkt me zeker ook wel wat (beide evenementen boeien me in hoge mate, maar de portemonnee kijkt ook mee...)
Dus ik zit op de wip, Olaf.... :oops:

28 jun 2006 20:59
Profiel Twitter 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ErikE, die eerder in dit draadje schreef:
Ik teken voor Zolder!

Dat is het verschil tussen Zaanstreekers/Amsterdammers en Rotterdammers, bij ons geldt nog steeds een man een man een woord een woord! :mrgreen: :lol: :wink:

28 jun 2006 21:13
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
ErikE schreef:

Harley had mij persoonlijk al benaderd over (het posten van) zijn mogelijke evenement ... :res: helaas kan ik voor dat evenement geen vrij nemen/krijgen - de knip daargelaten 8)

Mij gaat het er eerder om dat ik het aantal aanmeldingen ook (onofficieel) heb doorgespeeld naar ERAN ..... beetje een flater als er dan uiteindelijk maar 3 Porsche's in de rij staan :shock:

28 jun 2006 21:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Rob Herfst schreef:
ErikE, die eerder in dit draadje schreef:
Ik teken voor Zolder!

Dat is het verschil tussen Zaanstreekers/Amsterdammers en Rotterdammers, bij ons geldt nog steeds een man een man een woord een woord! :mrgreen: :lol: :wink:

Oh god, onze fatsoensrakker wordt wakker. Beetje makkelijk, Rop!

Op de wip zitten betekent 'bij ons' niet: "Bekijk het maar lekker met je Zolder", hoor. En ik ben geen Zaanstreker/Amsterdammer, maar een (fatsoenlijke) Groninger... anders zou ik mss gewoon verder niks hebben laten horen... is ook lekker makkelijk, op zo'n forum :roll:

28 jun 2006 21:35
Profiel Twitter 
ex RS4
Bericht 
ErikE schreef:

Ik zal het wat makkelijker voor je maken: zelfs met jou erbij kom ik nu nog 17 mensen te kort. De kans dat die 17 zich tussen nu en 6 juli opgeven wordt met de dag kleiner... dus ik vrees dat het Zandvoort evenement uitgesteld moet gaan worden. Anders worden de kosten per deelnemer gewoon te hoog.

Olaf schreef:
Harley had mij persoonlijk al benaderd over (het posten van) zijn mogelijke evenement ... :res:

Dank Olaf ...dat was precies om die reden die ErikE aangeeft...

Olaf die ook nog schreef:
Mij gaat het er eerder om dat ik het aantal aanmeldingen ook (onofficieel) heb doorgespeeld naar ERAN ..... beetje een flater als er dan uiteindelijk maar 3 Porsche's in de rij staan :shock:

Geen paniek, ik geef me echt wel op, doe ´t van het weekend ff. Denk dat ik de avond daarvoor maar ga, hotelletje in de buurt, het begint wel belachelijk vroeg de volgende dag...

Rob Herfst schreef:

Rob, aangezien ik een Amsterdammer ben... eikels heb je overal, ook in Rotterdam :evil: Fatsoen is niet streekgebonden :wink:

28 jun 2006 22:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Ik ruik kansen :!:

En naar Zolder gaan, en met Harley (als je het leuk vindt tenminste :? ) en wellicht anderen een avond eerder gaan en een klein biertje daar drinken, en, als klap op de vuurpijl, de vertraagde sessie op Zandvoort meemaken (dan ben ik terug van vakantie).

"Het kan verkeren" zei Bredero. Of zei hij nou "zuipen, zuipen, zuipen, ik zuip mij helemaal kaal". Nee, hij zei het beide :D We gaan het meemaken.

28 jun 2006 22:34
Profiel
ex RS4
Bericht 
"Elk nadeel hep z´n voordeel" zei Bredero toch :?: Of was het nou Cruijff :mrgreen:

Voor een biertje ben ik altijd in, Maxfli :!: Tenzij ik moet rijden

28 jun 2006 22:38
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ErikE schreef:
Oh god, onze fatsoensrakker wordt wakker. Beetje makkelijk, Rop!

Blijkbaar deze :mrgreen: :lol: :wink: gemist, Erik? :?

[serieus!]
Ik hoop (sorry Harley!), dat de Maxfli optie waarheid wordt, want dan kan ik er (afhankelijk van de nieuwe datum) in Zandvoort ook bij zijn. :wink:
[/serieus!]

28 jun 2006 23:17
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Wat ik jammer vind is dat dit soort zaken alleen maar op een doordeweekse dag kan.

Aangezien ik niet te veel weg kan op dit soort dagen moest ik een keuze maken, ik heb die gemaakt voor Zandvoort, omdat dit ook nog eens lekker in de buurt is van de plek waar het het drukste is voor mij, en ik, als het moet, direkt in de auto kan stappen en richting Uithoorn kan rijden in erg korte tijd om de problemen op te lossen die zich dan voordoen.

Het liefste zou ik met al dit soort evenementen mee doen, maar helaas...........soms moet ik ook nog wel eens werken :cry: :wink:

28 jun 2006 23:32
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Aangemeld en betaald! :drive:

29 jun 2006 22:55
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
MS964 schreef:
Aangemeld en betaald! :drive:

Super ... :thumleft:

29 jun 2006 23:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Ik ben zeker geïnteresseerd voor Zolder met de 951. Maar ik wacht even tot Koen terug uit verlof is om te beslissen.

Oh ja, regenweer of niet maakt deze keer niet uit :lol: :lol: :lol:

30 jun 2006 21:45
Profiel Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Chris_lbr schreef:
Ik ben zeker geïnteresseerd voor Zolder met de 951. Maar ik wacht even tot Koen terug uit verlof is om te beslissen.

Als je het topic (door) leest - zie je dat Koen zeker van plan is te komen - echter wil hij niet met de cursus mee doen & alleen aan het vrije rijden deelnemen :wink:

30 jun 2006 21:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Was ik ff uit het oog verloren. Ik rij al een bijna een jaar met Eran op Zolder dus de experience - die je slechts 1 maal moet doen - zal ik niet meedoen.

Ik wacht ff met inschrijven tot ik Koen heb gesproken. Want als hij nl. toch met z'n 968 zou meerijden dan kunnen we eindelijk eens zien welke van de 2 wagens het rapste is. De 951 zal daartegen normaal gezien wel verlaagd zijn en z'n turbo-s kit hebben gekregen.

30 jun 2006 22:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
Ik heb me nu officieel ingeschreven en betaald voor de cursus :cheesy:
Waarschijnlijk wil ik 's middags ook nog vrij gaan rijden maar als ik 't goed begrepen heb dan hoef je dat nu nog niet op te geven? :roll:

01 jul 2006 1:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende