Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:52

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Toerrit Porsche / Ferrari 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio 1991
Heetveld
Bericht 
Verschrikkelijk mooi: zo`n 355. Een klant van mij heeft er een gehad en deze ingeruild op een S4...is toch weer terug gegaan naar zijn oude 355.
Onderhoud is volgens hem niet goedkoop maar als je dat zoekt moet je maar Toyota gaan rijden, niet dan?

** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**

21 jan 2008 17:42
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
996 carrera 4S
Bericht 
ben even een tijdje niet op het forum geweest maar hier moeten we bij zijn toch :D :D :D lijkt me erg leuk en gezellig

21 jan 2008 17:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
...als het echt doorgaat de 30e maart kom ik denk ik ook wel. Dan maar niet slalommen met de NPC... :?

21 jan 2008 17:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
volg dit draadje met plezier al 3 dagen naar aanleiding van mijn bezoek aan maranello vorig jaar heb ik er wel zin in maar..........

is iemand nou eens bereid het risico te nemen om een datum vast te leggen ??

21 jan 2008 23:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
RicardoP schreef:
volg dit draadje met plezier al 3 dagen naar aanleiding van mijn bezoek aan maranello vorig jaar heb ik er wel zin in maar..........

is iemand nou eens bereid het risico te nemen om een datum vast te leggen ??

Zondag is de FerrariChat.nu club bij elkaar. Dan leggen we een definitieve datum vast ;) De 30e maart lijkt mij een geschikte kandidaat in ieder geval...
Laten we het daar even op houden, zondag meer! :D

21 jan 2008 23:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
En waar zou deze gezellige samenkomst doorgaan ? Ik hoop op Zeeland ofzo, zoals vorig jaar met de "Porsche meets Corvette" meeting, mooie wegen en niet té ver van België aub, dan kom ik zeker ook langs, samen met nog wat andere Porschisten :wink:

Ferrari loves Porsche meeting, of omgekeerd, klinkt zalig in de oren haha :lol:

Ik volg dit draadje op de voet !!

22 jan 2008 0:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
Steven schreef:
En waar zou deze gezellige samenkomst doorgaan ? Ik hoop op Zeeland ofzo, zoals vorig jaar met de "Porsche meets Corvette" meeting, mooie wegen en niet té ver van België aub, dan kom ik zeker ook langs, samen met nog wat andere Porschisten :wink:

Ferrari loves Porsche meeting, of omgekeerd, klinkt zalig in de oren haha :lol:

Ik volg dit draadje op de voet !!

We zullen zeker rekening houden met de afstand van België ;) Ik zet het in ieder geval op de ideeënlijst. Als we zondag de datum weten hebben we nog bijna twee maanden voor een routeboek en andere organisatie. Moet genoeg zijn lijkt me. FerrariChat.nu neemt de organisatie in ieder geval graag op zich. Er zijn genoeg leden die al een mailtje hebben gestuurd en een helpende hand hebben aangeboden. Het wordt vast een topmeeting!

22 jan 2008 9:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Cabrio
Noord-Holland
Bericht 
Hou je ook rekening met de afstand vanuit Noord Holland (Den Helder) :cry: ?
Ik hoor het wel, heb in ieder geval 30 maart genoteerd.
Succes.

22 jan 2008 10:17
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Manu25: kom jij ook uit Den Helder dan?? :) Als het zo is dan komt je auto me wel vaag bekend voor. Sta jij wel eens bij die rijschool vlak bij de Schooten??

p.s nooit echt een fan geweest van Ferrari maar ach, als het weer eens een leuk dagje uit is met mooi weer kachel ik ook zeker effe mee :P

22 jan 2008 19:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Cabrio
Noord-Holland
Bericht 
FROST schreef:
Manu25: kom jij ook uit Den Helder dan??

Hoi Frost, nee niet direct uit Den Helder. Wel in de buurt van Schagen, heel klein buurtschpaje met 50 inwoners. We hebben meer beesten dan inwoners :lol:
De wagen staat er nog niet. Heb hem net gekocht in Groningen. Uiterlijk 2 februari kan ik hem ophalen... :D. Mijn eerste P :ba:
Dus dan mag ik...

22 jan 2008 21:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
De eerste nieuwe Ferrari is alweer van de weg geplukt door de Belgische politie wegens te hard rijden. Niet tijdens een toerrit overigens. :( :lol:

24 jan 2008 13:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
Gisteren op de nieuwjaarsmeeting even het een en ander besproken met andere FerrariChat.nu members, waaronder Arie. Wij gaan beginnen met de inschrijving. Ik weet niet hoe dit hier normaal gaat?

Laatst bijgewerkt door niels89 op 28 jan 2008 13:29, in totaal 1 keer bewerkt.

28 jan 2008 12:29
Profiel WWW Facebook 
ex RS4
Bericht 
6 april, nee niet doen

28 jan 2008 12:36
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
Harley schreef:

Hmmm...ik had begrepen dat er op deze datum geen andere grote evenementen plaatsvonden. Ik zal het nog even bespreken in ieder geval. Bedankt voor de oplettendheid in ieder geval ;)

Edit: We hebben toch de oude datum van 30 maart aangehouden. Het kan even niet anders. Deze datum blijft definitief! Ferraririjders kunnen zich op FerrariChat.nu aanmelden. Porscherijders via dit forum neem ik aan?

28 jan 2008 13:00
Profiel WWW Facebook 
ex RS4
Bericht 
niels89 schreef:
We hebben toch de oude datum van 30 maart aangehouden. Het kan even niet anders. Deze datum blijft definitief! Ferraririjders kunnen zich op FerrariChat.nu aanmelden. Porscherijders via dit forum neem ik aan?

Waarom Porsche-rijders niet :?: Erg onhandig als je op 2 plaatsen aanmeldingen gaat bijhouden. :idea:

28 jan 2008 13:20
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
gast schreef:
Jammer, dan kunnen een aantal van ons dus niet vanwege de NPC slalom die dag. Waarom niet op een Zaterdag of een feestmaandag? (omdat de meeste Zondagen allemaal al bezet zijn)

Evenementen plannen wij altijd op zondag omdat de meesten op zaterdag anderen verplichtingen hebben zoals werk en familie.
Harley schreef:
Waarom Porsche-rijders niet :?: Erg onhandig als je op 2 plaatsen aanmeldingen gaat bijhouden. :idea:

Is dit niet onhandig omdat de Porscheforumleden zich dan opnieuw op de andere site zouden moeten aanmelden?

Edit: Ik kan wel een apart gedeelte maken voor dit evenement waar gasten ook een bericht kunnen plaatsen? Dat scheelt het gedoe met aanmelden...

28 jan 2008 13:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Iedereen kan zich natuurlijk hier aanmelden.Niels kan dan de lijst aanpassen op zowel het Ferrari- als dit forum.Alle lezers/leden die mee doen met deze meeting worden dan op beide sites geplaatst op de lijst zodat iederen ook kan zien wie er nog meer doen en welke auto's meerijden. Datum is en blijft moeilijk om vast te stellen.Zondagen zijn bijna al bezet.Zaterdagen geeft problemen met werkzaamheden van vele leden.2e Paasdag misschien als laatste alternatief? We moeten dit toch snel weten want anders blijven we te lang met een datum worstelen.

Laten we kijken naar de reacties over deze datum desnoods.Is er dan niets bij de Porsche gepland? Wanneer deze dag geschikt is vind ik, en naar ik aanneem Niels, ook geen probleem om een meeting te houden.

28 jan 2008 13:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
gast schreef:
Paasmaandag is volgens mij nog vrij.

Dus maandag 24 maart of zondag 30 maart? Beide voor mij geen probleem. Laten we maar kijken wanneer de meeste members kunnen dan?

28 jan 2008 14:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
gast schreef:
Beter open je dan een nieuw topic met een poll qua datum.
En dan kies je een datum en maak je lijst met aanmelders.

Ik opteer voor de 24e.

Zo: klik hier voor de poll ;)

Ik zal hetzelfde doen op de ferrarisite. Maandag 4 februari vergelijken we de stemmen. Dan heeft iedereen de kans gehad om mee te beslissen.[/url]

28 jan 2008 15:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
had dit draadje al een tijde niet bijgehouden, maar cool dat er ook eindelijk iets gebeurt!!
Maw: Ik doe mee (al aangegeven op poll-draadje).
Erg cool! 8)

28 jan 2008 22:39
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7