Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 17:38

Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Roeselare (belgie westvlaanderen) 3/4/2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
paSCal schreef:
dirkie schreef:
Kan er iemand een album aanmaken voor de foto's aub :?:

Kijkt er dan echt niemand voordat hij de vraag stelt? :cheesy:

Neeje want dan moest ik al mijn tekst weer overnieuw typen ... :D

03 apr 2005 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
paSCal schreef:
dirkie schreef:
Kan er iemand een album aanmaken voor de foto's aub :?:

Kijkt er dan echt niemand voordat hij de vraag stelt? :cheesy:

Sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry pascal , k zal t nooit meer doen...
Komt door al dat enthousiasme natuurlijk

03 apr 2005 22:27
Profiel
PorscheForum Rakker
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
Bericht 
Het was weer een super rit.
Echt :res: voor de mensen die dit georganiseerd hebben.

Mooiste rit die ik ooit meegemaakt heb.

Meer kan ik er niet over zeggen gewoon :thumleft:

Uiteraard zijn we er volgend jaar weer bij.

03 apr 2005 22:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Hello there,

vanmorgen om 7 uur uit de veren voor deze meeting en dit op een zondag. Heb het me wel niet beklaagd. Was een leuke kennismaking met jullie allemaal.

Toch wel enigszins een kater er aan overgehouden. Tot het besef gekomen dat ik zo vlug mogelijk zelf een P moet kopen, dan moet ik niet meer zo verweesd achterblijven.

Heb me geamuseerd met wat foto's trekken. Je kan ze vinden in het album van Roeselare :

Cya,
Rufie

03 apr 2005 22:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
likewise Rufie ... :wink:

owjah ... Mister GT Salami ... ik zal deze week die Moulinex bruudruuster in de RS komen monteren hé ... :mrgreen:

:D

03 apr 2005 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
In 1 woord: SCHI...........TTE..............REND.
Uiteraard hielp het weer mee: kon nauwelijks beter. Bijna zomers. Alle cabrio's open natuurlijk. Wij konden het nog net redden met ramen open en dakje open.
Dirkie heeft het allemaal goed verwoord.
Wel echt Belgisch: de schepen ("wethouder" voor de Nederlanders) van sport die iedereen op een prettige manier toespreekt, dan plots achter een muurtje iemand ziet staan en roept: "aaaaaaaaah, meneer de burgemeester, kom er ook ff bij". Die goeie man (dus wel degelijk de burgemeester van Roeselare) ook op het bordes, totaal onvoorbereid :mrgreen:.
Eten kan je voor zo'n bende niet beter verwachten, top!
Gezellige sfeer, mooie trajecten, puzzelvragen die leuk waren en nergens te moeilijk of te gemakkelijk.
In totaal waren er iets over de 60 Porsches, en da's ook ongeveer het maximum. Het zou me niet verbazen als er volgend jaar een limiet komt, want sommige "etablissementen" waren wat krap, maar dankzij het mooie weer kon iedereen een plekje op het terras vinden.
Foto's volgen morgen, o.a. van een stralende Paul die de 2de prijs te pakken had.

03 apr 2005 22:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Heel conten dat jullie het allemaal tof vonden...
Uiteindelijk was ik het die jullie hiervoor warm gemaakt had. Dan bibber je toch efkes om te horen of jullie verwachtingen een beetje ingelost werden....
OEF...
Volgende x proberen we er met onze eigen p bij te zijn en moeten we echt eens wat langer kunnen kletsen dan vandaag "tussen de soep en de patatten"

SEE YOU

PS foto's van de forummers staan al in t album

03 apr 2005 22:53
Profiel
PorscheForum Rakker
911
Bericht 
Hoi,

Inderdaad een fantastische rit... was een heel leuke dag, toffe mensen enz. enz. enz.

Ik ben spijtig genoeg niet helemaal tot het einde kunnen blijven... wij hadden nog een klant die zijn auto kwam ophalen... zijn om 18u30 moeten vertrekken :cry:

Ik had nochtans graag de uitslag geweten... kan iemand daar achter komen?

Groetjes
Johan
autosdekens.be

03 apr 2005 22:56
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
testdriver schreef:
Hoi,

Ik had nochtans graag de uitslag geweten... kan iemand daar achter komen?

Groetjes
Johan
autosdekens.be

Het was inderdaad een prachtige rit, 50% van de voorlip afgesleten, maar dit nemen we er met plezier bij.

2de prijs, toast bij ppp 356 :ba:
@ Micha :thumright:

@ Dirkie, dank voor de anti roest behandeling. :twisted: :wink:

@ De organisatie, Chapeau :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 apr 2005 23:07
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Al was het opstaan in het midden van de nacht een ramp :? toch heeft deze dag meer dan geloond. Zoals de anderen al zeiden het was een meer dan geslaagde dag (natuurlijk mede door het weer , ik wil niet voorstellen hoe die wegen en de wagens eruit zouden gezien hebben bij regen)
Zowel de organisatie als het entourage verdiend een dikke pluim.
De rit was zeer mooi (ok , volgende keer misschien 50 km korter maken) het eten was schitterende, de mensen die voor de organisatie en orde zorgden hebben hun job schitterend gedaan, ...
Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij en ik hoop dat als we met een paar forummers onze rit door Limburg klaar hebben dat wij ook dat niveau mogen bereiken
:thumleft:

Mijn fotootjes kan je HIER bewonderen :wink:

Laatste update 22/10/2013

03 apr 2005 23:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Het was een waanzinnig geweldige Porschedag.

Man, wat heb ik genoten van het scheuren door de velden. En maar roeren met dat pookje, 2e - 3e - 2e. Werkelijk een ideale streek om te rijden, of zeg maar Rijden met een hoofdletter : steeds kronkelwegen en toch een voldoende zicht vooruit om in te schatten wat er kwam...

Geweldig gezelschap, supersfeer...

TOP :!:

04 apr 2005 12:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
tof dat ik ook ergens gepost werd, al deed ik niet actief mee,

ziet er allemaal schitterend uit.

mooi zo 8)

04 apr 2005 12:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
.Ook ik was aangenaam verrast door de geweldige organisatie van dit evenement!! :D Met het mooie weer, de prachtige route, het lekkere eten en drinken was dit een dag om niet te vergeten. Dirkie, bedankt dat ik met je mocht meerijden, heb er erg van genoten en jij volgens mij ook. :wink: Ook broer Micha had de dag van zijn leven...de gehele dag mee met Paul in de GT3 RS..... :shock: Bij thuiskomst had ie nog een grijns van oor tot oor.... 8) Voor alle forummers die het hebben gemist....ja, jullie hebben echt wat gemist!! :)

Laatst bijgewerkt door Ivo964C2 op 04 apr 2005 12:32, in totaal 1 keer bewerkt.

04 apr 2005 12:20
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
Ook broer Micha had de dag van zijn leven...de gehele dag mee met Paul in de GT3 RS..... :shock: Bij thuiskomst had ie nog een grijns van oor tot oor.... 8)

Gek , maar dat geloof ik meteen :lol: :wink:

04 apr 2005 12:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Carrera4s schreef:
Geweldig gezelschap, supersfeer...
TOP :!:

jij bedoelt in je eigen auto zekers :mrgreen:

nee zonder gekheid, alleen maar leuke mensen ontmoet.

Overigens "nougaballen" mogen ontvangen van PPP356, Chris_lbr, 911-lover, Beltar, Bo (jaja van zijn zondagcentjes). Gaat vandaag samen met die van mij richting paSCal.

04 apr 2005 12:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
Wel ik moet zeggen ik heb me kostelijk geamuseerde gisteren , ik heb zelf veel toffe mensen leren kennen die ik dan ook wil danken voor die leuke dag. Ja en mijn copiloot Lenerd die flipte soms wel eens als het te snel begon te gaan maar hij wil gerust nog eens meegaan als het maar snel gaat en als er geen bompa voor ons rijd die zijn gaspedaal niet zo interessant vind maar liever zijn remmen gebruikt . Trouwens ik denk zelf dat den bompa maar een 1ste en een 2de had in zijn boxster en de rest thuis vergeten was .
Alle tot de volgende keer dan hé Boxster, Koen, Carrera 4s, GT saucisse(ppp 356), Ivo964C2,en den Dirkie en al de leuke vrouwtjes die er bij waren .

04 apr 2005 12:36
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
RSR schreef:
Wel ik moet zeggen ik heb me kostelijk geamuseerde gisteren , ik heb zelf veel toffe mensen leren kennen die ik dan ook wil danken voor die leuke dag. Ja en mijn copiloot Lenerd die flipte soms wel eens als het te snel begon te gaan maar hij wil gerust nog eens meegaan als het maar snel gaat en als er geen bompa voor ons rijd die zijn gaspedaal niet zo interessant vind maar liever zijn remmen gebruikt . Trouwens ik denk zelf dat den bompa maar een 1ste en een 2de had in zijn boxster en de rest thuis vergeten was .
Alle tot de volgende keer dan hé Boxster, Koen, Carrera 4s, GT saucisse(ppp 356), Ivo964C2,en den Dirkie en al de leuke vrouwtjes die er bij waren .

Wat zo'n activiteiten niet doen hé :wink:
Na de Rit van Cuyck ben ik ook naar dit Forummee afgezakt en nu is onze Luc ook hier seh :lol:

04 apr 2005 12:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
dirkie schreef:
likewise Rufie ... :wink:

owjah ... Mister GT Salami ... ik zal deze week die Moulinex bruudruuster in de RS komen monteren hé ... :mrgreen:

Nen GT 3 RS bruudruuster :wink:

04 apr 2005 12:46
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
dirkie schreef:
Na 3 uurtjes slaap .... :? :? :?

Beltar schreef:
kon maar 4 uurkes slapen...

Ik heb weer wat gemist :(

...... op het weinig slapen na dan :wink:

Olaf -I'll sleep when I'm dead- 8)

04 apr 2005 13:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Olaf schreef:
dirkie schreef:
Na 3 uurtjes slaap .... :? :? :?

Beltar schreef:
kon maar 4 uurkes slapen...

Ik heb weer wat gemist :(

...... op het weinig slapen na dan :wink:

Olaf -I'll sleep when I'm dead- 8)
Ow...das nog niks...had helemaal niet geslapen, was daarom ook blij dat ik bijrijder was.... 8)

04 apr 2005 13:05
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
van wie is die groene 910???
vertel! vertel! vertel! vertel! vertel!
ik wil alle smerige details weten :mrgreen:

04 apr 2005 15:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster / 986 oceanblue.
Eeklo - Oostvlaanderen
Bericht 
:wink: Hey ,wij zitten hier ook nog na te genieten ivm,het weer / het gezelschap en niet te vergeten onze wagens.Man Man :!: het was terug een gezellige dag he ,ons dakkie gans de dag open ,ik heb wel nog wat stof achter de oren :arrow: RSR -> dirkie en ja ook van Carrera4s :arrow: oei :!: :!: ben ik niet iemand vergeten ? :drive: Pèpè Boxster :D ,ja hallo niet te doen :arrow: tuf tuf door de polder,zo de rest zien jullie wel aan onze foto's :lol: alvast bedankt aan onze forumklik :arrow: Luc & Lennert / dirkie / dirk en vrouwtje /koen / sjonnie & Bo / paul / en niet te vergeten onze leuke NEDERLANDERS : Ivo & Micha ( Marah ) hehehe :lol:

Groeten Boxster ( Edwin & Claire )

Ps Niet te vergeten ,de organisatie verdient een pluim ,en Beltar zo hebben we elkaar eens LIVE ontmoet he .................... :wink:

04 apr 2005 15:58
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:

Zo smerig vind ik ze niet :wink:

Afbeelding

04 apr 2005 16:05
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Olaf schreef:
Jeroen914 schreef:

Zo smerig vind ik ze niet :wink:

Afbeelding

Vind ik ook :lol:

Zeer propere details

Afbeelding

04 apr 2005 16:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Héhéhé ... denk dat er vele NL forummers dit de volgende keer niet aan zich laten voorbijgaan na t lezen van al dit ... :wink:

De dag nadien kan ik er nog van na-genieten ... pfieuwww ... SUPER :!:
Tasch was ook behoorlijk aan t balen na het zien van al die foto's en t lezen van onze commentaren ...

@ Ivo ... jij als bijrijder ... was SUPER man ... mn buikspieren doen er nog pijn van ... van 't lachu hé ... :wink: Ook jouw broertje ... manman ... nie normaal ... :D :D :D SuperFUN :!:
Beetje jammer dat we zo moe waren ... al zaten we nu dan mss nog in Roeselaere ... :-) :-)

Op naar t volgende event zou ik zegge ... owjah ... binnen een vette week zijn we weer weg ... Leipzig ... here we come ... :twisted:

Dirk

04 apr 2005 16:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende