|
WATERLAND-FORUM-TOUR - 24 Sept
Auteur |
Bericht |
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
26 sep 2006 22:30 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Jaaaa, weet het.
Maar wel vooru......................
Heb je wel gemist Bert, was je verhindert
|
26 sep 2006 22:36 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Auto wilde niet Ruud, problemen met de startonderbreker
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
26 sep 2006 22:43 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Ik ben de film nu nog ff snel aan het binnen halen, wou voor dat ik naar bed ga nog even wat mooie momenten weer terug zien
En nu eens op film horen hoe mijn sound nu echt klinkt
Trouwens Patrick, de uitlaat is helemaal orginale hoor en wat betreft rechts inhalen, dat doe ik anders nooit.
Oke de film is binnen, ik ga em ff zien en dan lekker op bed.
P.s. ik heb ook al wat foto in het album geplaatst, er komen dus nog meer.
De Joyman.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
27 sep 2006 1:10 |
|
|
Marcel964C4C
964 C4 Cabrio 1991Utrecht
|
Erg leuke film, ik heb genoten.
Complimenten voor het filmen en de montage
_________________________________________ Verwachting kun je aanpassen, realiteit niet
|
27 sep 2006 20:59 |
|
|
Harry D
|
Waterland Forumtour
Geweldig genoten zondag, hoewel Espee het waarschijnlijk een slaapverwekkend vertoning vond, zie foto Joyman.
We konden nu mooi op de film zien hoeveel het mis ging met de rechterbuitenspiegel bij het inhalen (ruimte zat)
Al met al een leuke dag, organisators en filmers bedankt.
_________________________________________ Geniet, maar rij voorzichtig!!
|
28 sep 2006 5:44 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Bedankt voor de leuke reacties.
Hoewel de inschrijving ons ( mij ) slapeloze nachten heeft bezorgd, het liep niet echt storm, is de rit klaarblijkelijk toch goed geslaagd.
Ik had veel plezier in het organiseren met Erik, het test-rijden, en het filmen. Had ook de kans wat prettige forummers te ontmoeten en te spreken, en dat was voor mij eigenlijk het belangrijkste.
Na met Erik te hebben nagesproken denken we dat een
WATERLAND-FORUM-TOUR 2007 - #2
er wel aan gaat komen. ( zei het dan wel vroeger in het jaar ! )
Leo, Erik
|
28 sep 2006 7:55 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Cool.
Het blijft moeilijk om dit soort toerritten te plannen omdat je met de verschillende clubs, races, trackdays, etc rekening moet houden. Ik ben erg blij voor jullie dat al die moeite en tijd die erin gestopt is zeker niet voor niks is geweest. Als het een beetje kan, dan ben ik er iig volgend jaar weer bij!
|
28 sep 2006 9:27 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Als het enigsinds lukt met de planning ben ik er volgend jaar wel bij
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 sep 2006 10:06 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
ik ook
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
28 sep 2006 10:10 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Als het past doe ik volgend jaar zeker mee. Ik snap dat voor een organisatie het prettig voelt als meer mensen meedoen, anderzijds is het contact in een kleinere groep vaak wel weer beter.
En..............................je maakt nog eens kans op een prijs
|
28 sep 2006 21:21 |
|
|