Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 22:47

Antwoord op onderwerp  [ 311 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
NPC: ANTI KERST VERVELING 26 december 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3
apeldoorn
Bericht 
niet alleen daar was het druk!!!!! heb bijna een 5 kwartier erover gedaan om bij Amersfoort te komen :twisted: enheee ik kwam uit Apeldoorn ben helaas terug gegaan :evil:

26 dec 2006 16:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Waren er om omgeveer 14:00. Nergens last van gehad, geen files. Na een goeie drie kwartier weer terug (kerstverplichtingen). Ook nergens last van gehad.

Was (te kort natuurlijk) maar wel gezellig, even wat mensen ontmoet, heb Denis niet zo snel kunnen vinden voor de forumkalender.

26 dec 2006 16:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Rob964Tip schreef:
Was (te kort natuurlijk) maar wel gezellig, even wat mensen ontmoet, heb Denis niet zo snel kunnen vinden voor de forumkalender.

Inderdaad jammer,
ik had in mijn auto nog wel een flyer met mijn mobiel gelegd
Wij zijn ook net terug van een bijna perfecte dag

26 dec 2006 17:00
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
DeniS2 schreef:

Nou, kom maar op na deze voorzet. :roll:
Toch niet ook dit jaar weer iemand met schade hoop ik. :idea:

26 dec 2006 17:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
EriC4C schreef:
Toch niet ook dit jaar weer iemand met schade hoop ik. :idea:

Helaas wel een schade.

26 dec 2006 17:23
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
DeniS2 schreef:

... toch meer kalenders mee terug naar huis dan verwacht :roll: :wink:

Laatst bijgewerkt door Olaf op 26 dec 2006 18:31, in totaal 1 keer bewerkt.

26 dec 2006 17:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Weet er het fijne niet van, daarom ben ik wat terughoudend. Zoiets is al erg genoeg.

Laatst bijgewerkt door Rob986 op 26 dec 2006 19:05, in totaal 1 keer bewerkt.

26 dec 2006 17:47
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:idea: Laten we hier nu verder niet doorgaan op de schade. Het is aan degene (wie dan ook) die het betreft om daar wel/geen openheid over te geven :!:

:salut:

26 dec 2006 17:52
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Was een leuke dag. In het Rotterdam-treintje (zonder file) naar Zandvoort. Veel bekende gezichten. Ook wat nieuwe gezichten met bekende nicknames.

Om 13.30 i.v.m. andere verplichtingen vertrokken. Inderdaad héél veel mensen die gezellig naar Zandvoort wilden.

Op terugweg wel op A4 file gehad, maar verder goed thuis gekomen na een dag behoorlijk opletten i.v.m. zondagrijders.

PS: er was genoeg parkeerplaats en heb hem lekker "breed" kunnen parkeren 8)

26 dec 2006 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik vond het ook erg gezellig, en Paul van Engelen, nog bedankt voor de erg leuke rondjes !!
Was leuk om weer wat mensen te spreken nu ik de laatste tijd niet al te vaak meer op het forum kom.
En ik hoorde het ook van de schade, ik vind het heel erg jammer voor die persoon :(

26 dec 2006 18:48
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
EriC4C schreef:
:idea: Laten we hier nu verder niet doorgaan op de schade. Het is aan degene (wie dan ook) die het betreft om daar wel/geen openheid over te geven

Eric: nee, jouw onopvallende tekst draagt echt bij aan het onopvallend zijn :cry:
En ben je niet wat overgevoelig? het is uiteraard zwaar kl... voor betrokkene, maar het is OOK 'Bitter world's reality' en risico wat je neemt als je enthousiast rondjes gaat rijden.
En ik heb het gevoel dat onze Forum makker dit ook zo ziet :!:

26 dec 2006 19:21
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Leuke middag gehad, lekker bijgepraat.
Veel bekenden, een deel van de 'harde kern van het Forum' gezien en gesproken. Zie alweer uit naar de volgende samenscholing....
Paar rondjes gummen met Rob, geweldig. Sturen kan ie wel :thumright: Nog bedankt. :D

26 dec 2006 19:29
Profiel
vianen
Bericht 
Olaf schreef:
bert964c4 schreef:
... de nieuwe navi zal ik je morgen wel laten zien...

Gewoon een draagbaar VDO dingetje, wel goed verder, is makkelijk om te wissellen in de andere auto's :lol:
wil gewoon de Becker in de 964 hebben, dus dat komt wel goed!! :wink:

26 dec 2006 19:29
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Inderdaad, bijna perfecte dag. Met Harley en LeoH opgereden naar Zandvoort.

Het was eerst BEHOORLIJK glad, echt op eieren rijden, daarna droogde het langzaam op, en je kon op een gegeven moment zelfs de ideale lijnen goed onderscheiden. Voor mij als rookie heel handig! Toen het droog was, begon het zelfs echt op racen te lijken! Cool! 8)

En inderdaad, bijna perfecte dag ivm de schade. Ik reed er net achter toen het gebeurde. Behoorlijk kl*te voor die persoon, veel sterkte ermee. :!:

26 dec 2006 19:30
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
EriC4C schreef:
:idea: Laten we hier nu verder niet doorgaan op de schade. Het is aan degene (wie dan ook) die het betreft om daar wel/geen openheid over te geven

Eric: nee, jouw onopvallende tekst draagt echt bij aan het onopvallend zijn :cry:
En ben je niet wat overgevoelig? het is uiteraard zwaar kl... voor betrokkene, maar het is OOK 'Bitter world's reality' en risico wat je neemt als je enthousiast rondjes gaat rijden.
En ik heb het gevoel dat onze Forum makker dit ook zo ziet :!:

het is idd worlds reality maar niet aan anderen om hier verhalen over iemands schade te gaan neerpennen. Rijden op een circuit ligt verzekeringstechnisch altijd gevoelig en met een beetje inlevingsvermogen wacht je dus inderdaad op 'het slachtoffer' om eea hier wel of niet open te bespreken.
Heeft weinig te maken met overgevoeligheid, meer met afwachtendheid.

26 dec 2006 19:40
Profiel
Westervoort
Bericht 
EriC4C schreef:
:idea: Laten we hier nu verder niet doorgaan op de schade. Het is aan degene (wie dan ook) die het betreft om daar wel/geen openheid over te geven :!:

:salut:

Hoi mensen,

vind wel dat ik in ieder geval hierover moet berichten. Ik zie er zelfs nog geen foto's van, wat jullie siert, maar ik was het die 'm bos-uit kwijtraakte.
Je kunt er niets anders van maken dat domme eigen schuld...en als ik over enige humor beschikte, zou ik het jeugdige overmoed 8) willen noemen...

Ik had Robin, de zoon van John, bij me. Onderweg vroeg "ga je nu eigenlijk voluit" , waarop ik nog tegen 'm zei "ik kijk wel uit...heb wel jou in de auto zitten"... . Heb daarom onderweg ook niemand ingehaald, hooguit op 't rechte stuk, omdat dat nu eenmaal erg makkelijk gaat met dat ding. Onderweg al wel een paar keertjes iets dwars, onschuldig en simpel op te vangen, maar in Bos-uit langzaam op het gas , iets gas erbij, en ineens razendsnel de kont om.
Impact was niet groot, raakte de binnenkant van de bocht. Robin verklaarde amper iets gevoeld te hebben, ik ook trouwens, maar je hebt toch meteen een hoop schade.
Linkerkant iig bumpers voor- en achter, beide schermen, stuurstang afgebroken en een stang bij het achterwiel afgebroken, motor op 't oog niet geraakt.

Het blijkt wel, dat er hier véél fijne gasten lopen ; niet leedvermaak met alleen foto's, maar meteen helpen, echt klasse, en dat waardeer ik zeer en vergeet ik niet.
Stephan, Gerard en Gerard die de voorste kentekenplaat zijn gaan halen op de baan, Dominic (DO) die hielp met de haak eronder te krijgen en met hele zwarte handen het voorwiel continu rechthield met het optakelen, de koffie en woorden van John en ik vergeet er nu veel, maar sorry daarvoor.

Je wéét 't als je op het circuit gaat rijden, maar ik doe het veels te graag, en het kán gebeuren...dat zie je maar weer.

Denis en Marco, de kalender is mooi...heb 'm uitvoerig bekeken in de trein naar huis...

En er is een plaatsje vrij voor 24 mei mensen...laat je hierdoor niet weerhouden, doe gewoon niet te gek, en het gaat daar sowieso rustiger dan ik gereden heb.

Het ergste is, dat je het zelf doet ...is ook de reden, dat ik mezelf een verschrikkelijke domme kl@@tzak vind (excuse my french), en dat gevoel zal wel even blijven...
Is jammer, het geeft toch altijd ook voor anderen een beetje een domper op een heel gezellig gebeuren...maar gelukkig hebben we de foto's nog...

Goed, slikken en weer doorgaan ; zien dat we 'm weer heel netjes krijgen , want ik wil 'm nog lang niet kwijt.

Dank voor jullie hulp,

Jurgen

26 dec 2006 19:51
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jurgen schreef:
Ik had Robin, de zoon van John, bij me. Onderweg vroeg "ga je nu eigenlijk voluit" , waarop ik nog tegen 'm zei "ik kijk wel uit...heb wel jou in de auto zitten"... .

Weet je wat ie zei ????.........volgende keer wil ik weer met Jurgen mee.......zegt genoeg...

Gewoon domme pech.....

Komt goed Jurgen...komt goed.

26 dec 2006 19:58
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Zoals vandaag al persoonlijk gezegd
succes er mee
het was inderdaad een domper op het begin van de dag
en tuurlijk is het een risico dat er bij hoort
maar hij je denkt dan toch vaak in termen dan 'dat gebeurt bij anderen'
en dan is het toch bitter hard als je de auto zo in de pit moet zetten.

Ik hoop van ganse harte dat je de auto weer mooi krijgt
en dat je er dan ook weer van kunt genieten

want Robin wil nog een keer
en ik ook ooit nog een keer mee :wink:

26 dec 2006 20:05
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Citaat:
...en als ik over enige humor beschikte, zou ik het jeugdige overmoed willen noemen...

Die heb je dus ...

26 dec 2006 20:07
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Heel veel sterkte Jurgen en ik moet zeggen: iedereen leefde met je mee en ik heb totaal geen leedvermaak bespeurd.

Is klasse van de deelnemers en bezoekers en getuigt van respect.

Ik hoop dat de auto snel weer in zijn mooie staat zal worden teruggebracht.

Marcel B. (die voor het eerst op de Anit-kerstverveling was)

26 dec 2006 20:08
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Beste Jurgen,

Wist echt niet dat het jou betrof, nam gewoon wat foto's.
Flink aantal jaren het zelf meegemaakt en ken dit kl@te gevoel :x
Natuurlijk het is maar "blik", maar toch :cry:
Hoop elkaar weer snel bij een meeting te zien, misschien (na flink wat jaartjes) kunnen we er dan om lachen :wink:

Sterkte kerel

26 dec 2006 20:22
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Wat onzettend klote voor je Jurgen! potverdrie!

Ik ken je goede stuurmanskunsten onderhand wel zodat maar weer eens bewezen wordt dat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten...

Gelukkig hebben jij en Robin het er goed vanaf gebracht maar schade is toch altijd klote.

Hopelijk komt het allemaal snel weer in orde zodat we weer een toer-rit kunnen maken. Wat moeten we anders zónder een Turbo R beginnen op zo'n dag?

Hulde voor de helpende handen ter plaatse. Blijkbaar is er goed voor je gezorgd. Klasse!

Good luck!

26 dec 2006 20:28
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Was een echt rotgezicht om die brute kar zo te zien staan... Maar, het komt goed en over een jaar of vijf is het een mooi verhaal voor op een verjaardag. Sterkte Jurgen!

26 dec 2006 20:29
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Het uitstapje van Jurgen is helaas toch wel een smet op deze superdag!!!

Het ene moment zit je nog met elkaar aan de koffie en een kwartier later............. :twisted:

Verder was het wel weer een zeer geslaagde dag!
Inderdaad in het begin best glad, maar naar mate de baan opdroogde....... 8)

Verder veel forummers gezien en gespoken!

Verder wens ik iedereen die ik niet heb gezien/gesproken een fijne jaarwisseling toe!

@Jurgen: veel sterkte!!!! (ook namens Sabine :wink:)

@Erick: ook sterkte!!! Al enig idee wat er is gebeurd?

Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 26 dec 2006 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.

26 dec 2006 20:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
nu even niet
apeldoorn
Bericht 
Jammer van dat glijertje jurgen.Bos uit als het nat is altijd zo ver mogelijk buiten rijden daar ligt grip.Zal heus wel weer goed komen,ben blij voor je dat het verder goed is afgelopen(en je passagier)

26 dec 2006 20:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 311 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende