Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:56

Antwoord op onderwerp  [ 582 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
De Vijverberg Trofee 2008 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ik heb het vermoeden dat, als het straks beter weer gaat worden, hij genoeg aanmeldingen krijgt en het dan wel uit is met de pret (tegen gereduceerd tarief). Maar voorlopig is dit helemaal top!!

22 jan 2008 0:48
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Do993tupperware schreef:
En zo ontstaat een junk , dankjewel JP :lol: ouwe dieler

Jij was al 'n circuit-ridder voordat JP hiermee kwam :lol:

't gaat overigens wel weer heel hard kriebelen, na al deze berichten en het Franse uitje in het vooruitzicht :?

22 jan 2008 1:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Hele gave rode 997 Cabrio. De hardtop staat heel goed op deze manier. Kwam ook een erg lekker geluidje uit!
Afbeelding

GT3 die even een bezoekje bracht aan het grasveld.
Afbeelding

De DoSP 993. 8)
Afbeelding

Harley's uit-twee-verschillende-stoelen-bestaande-944.
Afbeelding

22 jan 2008 2:13
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Division schreef:
Harley's uit-twee-verschillende-stoelen-bestaande-944.

Sparco kuipje voor de bestuurder en gewone stoel voor de bijrijder. Verschil moet er zijn. :wink: Mooie foto :!:

22 jan 2008 9:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 Carrera 2
Westzaan
Bericht 
Ik zat niet achter het stuur toen de GT3 in het gras terecht kwam :shock: :shock: :shock:

22 jan 2008 10:38
Profiel WWW Facebook 
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
JPNPC schreef:
Bij deze dan alvast. Moet het nog bij ons op de site zetten www.nederlandse-porsche-club.nl maar heb al van de Vijverberg een aanbod gekregen. € 150,00 per auto voor a.s. zondag 27 januari. Of/en voor dat bedrag zondag 10 februari. Ik ben natuurlijk op beide. Heel gaaf.

**SJIPS** Kan op geen van beide dagen! :cry:

Voor de rest: DOEN. Assen is een leuk en veilig circuit. Als je niet zo'n circuitbeest bent, neem dan eerst iemand mee in de auto die het circuit al kent. En heb je geen GT3 of Turbo, ook met minder vermogen is het vette pret. Als langzamere deelnemer moet je wat meer op je spiegels letten, maar niemand is vervelend.

Anne 2.7

22 jan 2008 17:28
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Anne 2.7 schreef:
Assen is een leuk en veilig circuit. () Als langzamere deelnemer moet je wat meer op je spiegels letten, maar niemand is vervelend.

Kan ik alleen maar beamen. Veel ruimte op en rond de baan. het was zondag voor mij de eerste keer zelf rijden op Assen. De week daarvoor wel een paar rondjes met Jan (de Boer) mee gereden, maar toen was het droog. Nu eerst een aantal ronden met gast mee gereden om een feel te krijgen voor de lijnen en rempunten, daarna wilde ik zelf sturen :!:

Eerst rustig aan de lijnen en rempunten weer proberen te vinden, ik probeerde bochtencombinaties eens op verschillende manieren, vooral ossebroeken/strubben, binnenkant, buitenkant, waar loopt de auto lekker. Goed kijkend naar de lijnen waar de snelle jongens rijden waar ik achteraan (probeerde) te rijden. Met m'n 944 hou ik toch geen GT3 of full-race BMW bij. Behalve als ze naast de baan staan. :wink: Vrij makkelijk te zien in de regen trouwens die lijnen, dus dat is een voordeel van regen.

En idd op je spiegels letten, mensen die er voorbij willen gewoon laten gaan. Laat je niet opjagen, dan gaat het fout. Eerst het circuit leren kennen voordat je het tempo opvoert.

Ik ga trouwens 10/2 weer. Tenzij het weer van dat hamlappenweer is. Daar ben ik wel klaar mee. :lol: Hoewel... je zal zien dat ik er toch weer sta als puntje bij paaltje komt. Is een veel te leuk spelletje.

22 jan 2008 18:19
Profiel WWW
Bericht 
Harley schreef:
Hoewel... je zal zien dat ik er toch weer sta als puntje bij paaltje komt. Is een veel te leuk spelletje.

Erg herkenbaar!
Eerst twijfelde ik, toen overleg hier thuis. Vervolgens nog wat zitten lezen hier en op hyves... en toen wist ik het wel weer: ik "MOET" er gewoon weer bij zijn en gaan rijden.

22 jan 2008 18:51
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
dat zeg ik sssjunkiesss :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

22 jan 2008 22:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Wij stonden vandaag dus voor een dicht hek om 12.30. Erg jammer dat er niet gecommuniceerd is via de website van de Vijverberg trofee. Overigens waren we niet de enige. Twee vrienden waren ook gekomen en vonden dus ook een dicht hek. Vervolgens kwam er nog een bezoeker en iemand die gisteren pas terugkwam uit Oostenrijk en zelf er achter moest komen dat zijn lessen niet doorgingen. De man zou les gaan geven op het circuit maar ook hij stond voor een dicht hek. Na bellen met de organisatie bleek dat het is afgelast omdat er maar 3 aanmeldingen waren.

Jammer genoeg hebben alleen de mensen die zich hadden aangemeld een melding van het aflasten gekregen en heeft er op de website niks gestaan. :? :evil: :?: :( :?

27 jan 2008 23:40
Profiel
Bericht 
Ik weet niet op welke website je hebt gekeken, maar 27 januari is afgelopen donderdag of vrijdag echt van de website van de Vijverbergtrofee gehaald!

27 jan 2008 23:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Gert schreef:
Ik weet niet op welke website je hebt gekeken, maar 27 januari is afgelopen donderdag of vrijdag echt van de website van de Vijverbergtrofee gehaald!
Klopt maar dat werd vorig jaar ook eens gedaan toen het volgeboekt was! Daardoor ging ik (en meerdere mensen) er dus vanuit dat het volgeboekt was in plaats van dat het afgelast is.

27 jan 2008 23:45
Profiel
Bericht 
Oh ok... maar volgeboekt in deze tijd, terwijl er vorige week ook al een circuitdag was?
Wel jippie dat je er voor niks was.

27 jan 2008 23:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Gert schreef:
Oh ok... maar volgeboekt in deze tijd, terwijl er vorige week ook al een circuitdag was?
Wel jippie dat je er voor niks was.
Tsja ik weet het niet. Het is 8 weken achter elkaar de eerste twee maanden van dit jaar met 1 week uitzondering. Dat is sowieso al vrij veel denk ik. Om dan elke week 60 mensen bij elkaar te krijgen kan inderdaad dan wat moeilijk zijn. Niks aan te doen, 10 februari weer een poging.

27 jan 2008 23:50
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 2
Westzaan
Bericht 
Hoorde ook pas vrijdag dat het niet door zou gaan.
Heb meteen 's avonds degene die zich via de NPC hadden ingeschreven een bericht gestuurd.
De 10e zou wel gewoon door moeten gaan.
Ik heb hier al wat aanmeldingen voor bij de NPC vandaan.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dus als je nog geen lid bent bij de NPC opgeven en inschrijven :D :D :D

28 jan 2008 0:26
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ik weet niet of je met schaalmodellen ook het circuit op kan... :lol:
Kijk maar goed onder zijn avatar...

28 jan 2008 0:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@JPNPC, ik had je nog een pm gestuurd maar volgens mij had ik het antwoord al op het circuit gekregen. :lol:

28 jan 2008 0:29
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 2
Westzaan
Bericht 
Had inderdaad de mail gekregen. Weet echter niet wie er bij al die PF namen horen.

28 jan 2008 0:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Als je geen grijze GT3 voor pitbox 15 had geparkeerd was het iemand anders die ik gesproken heb. :lol:

28 jan 2008 0:46
Profiel
Bericht 
Er waren volgens mij iets van 4 grijze GT3's vorige week 8) :lol:

28 jan 2008 0:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ja maar nu weet ik niet meer welke er nog meer voor de PF pitbox stond. Marco maar eens vragen voor een foto. :lol: :lol: :lol:

28 jan 2008 0:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Ik zal vanavond wel even checken voor jou of ik er ook een foto van heb.

28 jan 2008 12:56
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Marco, sta ik er bij jou ook nog ergens op?

28 jan 2008 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 2
Westzaan
Bericht 
Reed met de grijze GT3 met KX aan het eind van het kenteken.
En nog even met de 997 GT3. Daar was er maar 1 van (in het grijs dan).

De 10e moet trouwens zeker doorgaan. Inschrijvingen beginnen nu ook binnen te komen. Zullen er niet zo veel zijn als twee weken terug, maar wat niet is kan nog komen.

29 jan 2008 0:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Dan hebben we elkaar niet gesproken. KX zocht even het grasveld op aan het einde van de GT bocht? Geen schade volgens mij? Die 997, was dat die grijze met zwarte rims en XV plaat? :?:

29 jan 2008 0:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 582 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende