maar dan in Side A 1. Abba : Lay All Your Love On Me (A Raul Rodriguez Dance Mix 7:50)
op de DISCONET label
Het beste nummer ooit van ABBA
Henk de discjockey zal hem vast wel in zn platenkoffer hebben zitten ....
29 okt 2009 23:13
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Re: PF Disco Night 2010
super idee.. maar dat weekend ben ik in Maastricht! Aangezien mijn vrouw de 16e april daar een zaak heeft maak ik met haar (naast het haar werk) een weekend van!
Anders hadden wij graag gekomen..... lekker swingen
_________________________________________ Het leven gaat door..
Verkeerd gegoogled, deze dan maar, opmerking van het papier enzo blijft hetzelfde
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
29 okt 2009 23:23
P-911
964 C2
Hans Luna schreef:
P-911 schreef:
Side A 1. Abba : Lay All Your Love On Me (A Raul Rodriguez Dance Mix 7:50)
op de DISCONET label
Het beste nummer ooit van ABBA
Zo dat was inderdaad een hit! heb hem wel gehad... tja vroegahhhh . Was wel een hele slechte persing de ruis knalde door de speakers man
Ruis?? Oei Hans dat kan ik me niet meer herinneren. Heb je mischien een illegale bootleg gehad die ruisten wel altijd. Wij waren er gek op en was die vrij zeldzaam, volgens mij werd er grof geld voor betaald. Ik heb hem helaas nooit gehad
29 okt 2009 23:26
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Niet echt disco, maar kwam daar op via rock steady crew
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Jongens..jongens... steeds weer heerlijk om even in dit topic te neuzen...
Ik denk dan maar 1 ding: april 2010 is véééél te ver weg
Mee eens. Kunnen wij niet een Try-out in November of December organiseren?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
29 okt 2009 23:32
P-911
964 C2
Gert schreef:
Toppertje van een tijdje terug....
Doet me denken aan het radioprogramma And The Beat Goes On van de KRO jaren 80-90 op woensdagmiddag tussen 14:00 en 15:00 uur met Peter Duykersloot. Vaak lekker beetje alternatieve muziek met discobeat Waren er meer liefhebbers??
29 okt 2009 23:34
P-911
964 C2
barolo schreef:
Rad911 schreef:
Jongens..jongens... steeds weer heerlijk om even in dit topic te neuzen...
Ik denk dan maar 1 ding: april 2010 is véééél te ver weg
Mee eens. Kunnen wij niet een Try-out in November of December organiseren?
Zag je nog niet op de lijst staan, leuk dat jullie ook gaan
29 okt 2009 23:35
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Ik ken wel een uitvoering van Abba van een legendarische haagse mixer PETER SLAGHUIS....
Als Amsterdammer moet ik stiekum bekennen dat Italo een oude liefde van me is. Zondagavond op Fresh FM laten ze nog wat Hagenezen hun gang gaan (tip!). Die slaghuis oogt ook wat *ahum* Haags....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
29 okt 2009 23:41
barolo
3.2S
010
Deze komt van Dorien.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
29 okt 2009 23:43
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Nog wat ITALO, heb de maxisingel nog ergens op zolder liggen.... in rood vinyl geperst.
Laatst bijgewerkt door Gert op 29 okt 2009 23:47, in totaal 2 keer bewerkt.
29 okt 2009 23:46
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Gert schreef:
Ik ken wel een uitvoering van Abba van een legendarische haagse mixer PETER SLAGHUIS....
kippevel man...! dit is inderdaad het begin van de eerder genoemde remix! overslaan in het begin stond inderdaad ook op de plaat . ik ging vaak mee met hem naar optreden (Hithouse)
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Hans, deze ken je vast ook nog wel. Ik zit ernaar te luisteren en zie mezelf nog helemaal uit me dak gaan daar in de Marathon...is wel 30 jaar geleden!!!! Dan Hartman had een hit met Relight my fire en daar zat een intro voor van 4 minuten wat helemaal top was....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum