ja onwijs gave avond ,als ik het beuken van achter niet meeneem
Ik dacht dat jij daar wel van hield...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
05 feb 2011 18:34
RufBTR
Re: Karten in Huizen: vrijdagavond 4 februari
was leuk heren en dame, kwam pas in de laatste heat een beetje op gang. Maar heb wel veel lol gehad.
de volgende keer in de fabriek in utrecht ?
05 feb 2011 23:28
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Goed idee! organiseer het!
06 feb 2011 0:34
sabar
944 type2
Boskamp
gast schreef:
Jordy, plaats die uitslagen lijst nou ff. Ben benieuwd naar de klassering van euh, hoe heet ie ook alweer
Ik zal morgen (vandaag) even kijken of ik de lijst kan in scannen.
_________________________________________ I am the Devil in disguise.
06 feb 2011 2:00
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
gast schreef:
Jordy, plaats die uitslagen lijst nou ff. Ben benieuwd naar de klassering van euh, hoe heet ie ook alweer
de tweede race geeft een beter overzicht Mars ,in italie gaan we ook karten
@FISCALIST , nee ,ik ben naar mijn idee de enige die niet van het beuken van achter is ,al willen jullie wel heel graag
06 feb 2011 10:01
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
jawel, gesproken met de psych,en die zei ook je kan niet aan iedereen zijn wens voldoen .dus wil jij niet van achter gebeukt worden of dat ze over je heen gaan .zie het dan maar als een spel hahahahhaa maareuh ,nog steeds spierpijn ,en owowow wat stuurde mijn auto lekker licht op de terugweg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum