Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 14:38

Antwoord op onderwerp  [ 208 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Porsche dagen 2007 francorchamps 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Heb mijn posts en die van jou nog eens herlezen, ik weet het antwoord. :!:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

04 jun 2007 8:04
Profiel WWW
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
En wat dan nog als je een rijke stinkerd bent.
In de meeste gevallen zijn die mensen een bedrijf gestart!
Toen stond er ook niemand klaar om even een beetje te helpen.

Je mag niet mensen over één kam scheren!!!!!

De één is nou eenmaal succesvoller dan de andere.
en zoals een (inmiddels overleden) goed vriendje van mij altijd zei:
"Al heb je een miljoen te besteden aan een raceauto, er is er altijd wel eentje die twee miljoen kan besteden"
Of te wel. Het gaat om de lol.

Ik ben er niet bij geweest, maar vind deze discussie eigenlijk helemaal nergens op slaan.

Ik heb in 1996 op de kartbaan van Emmeloord gewerkt.
Zet mannen een helm op, en ze denken dat ze Michael Schumacher zijn.
En dat geldt voor bijna iedereen.

04 jun 2007 8:18
Profiel Twitter 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Erick schreef:
Je mag niet mensen over één kam scheren!!!!!

:thumright:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

04 jun 2007 8:42
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
ppp 356 schreef:
... ik weet het antwoord. :!:

Ik ben 'bang' dat je niet de enige bent :wink:

04 jun 2007 9:08
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Heb de berichten hier ook gelezen en was ook wat verbaasd...
Wat mij betreft heeft rijk zijn niet meteen te maken met de hoeveelheid pecunia die je kan spenderen.
Rijders die je op een overvol circuit liever niet wil tegenkomen kunnen piloten in een gloednieuwe gt3rs maar net zo goed toppertjes in een 6de hands 924 zijn.
Ga in elk geval geen mensen äanvallen zonder dat je deze mensen kent of eens ontmoet hebt (want als dat wel zo was, had je e.e.a. zeker niet geschreven chris).

04 jun 2007 9:42
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik geloof dat ik wel begrijp wat Chris bedoelt.
Het is alleen wat generaliserend om ze allemaal maar onder de noemer 'rijke stinkerds' te zetten, maar hij doelt duidelijk op een groep mensen die rucksichtsloss op de baan zit, terwijl er ook mensen zijn die enorm voorzichtig zijn met hun auto. Ik kan me dan voorstellen dat dat erg frustrerend is en de lol er dan op zo'n evenement gauw af is.

Persoonlijk vond ik dat een groot voordeel van de Porsche Experience op Zandvoort. Het was gecontroleerd en met een beperkt aantal deelnemers.

04 jun 2007 10:36
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
patrick911 schreef:
Persoonlijk vond ik dat een groot voordeel van de Porsche Experience op Zandvoort. Het was gecontroleerd en met een beperkt aantal deelnemers.

Dat was idd dag en nacht verschil en daarom heb ik me er niet grandioos aan gestoord.
De dag ervoor op Zandvoort heeft me enorm pret geleverd die niet meer stuk kon.
Ze waren zeker niet allemaal zo , maar enkelingen. Verder op het weekend leerden ze dan (sommigen met schade en schande) toch bij en werd het beter. Enkel de eerste sessie op vrijdag was een echte fiasco.
En idd zoals iemand anders vermeld. Er werden teveel wagens losgelaten per sessie. Commercieel een succes , maar helaas niet het ideale.

Oh ja, even een quotje van iemand die 3 dagen gereden heeft op Francorchamps. Zijn mening op een ander forum

DrRon schreef:
Ja, was wel aardig, die dagen. Er werd in de race-klasse "vreemd" gereden: veel insturen terwijl je naast iemand rijdt, onnodige botsingen door onervaren rijders (waarom ik als rem gebruikt moest worden op een punt waar je niet eens in kan halen, is me nog steeds niet duidelijk) en het gebruikelijke beeld van de GT3 rijders die de 44 op het rechte stuk eruit trekken, om dan door dezelfde 44 buitenom (!) ingehaald te worden in de doordraaier van de Bruxelles, of de dubbele-linkse van de Pouhon.

Laatste update 22/10/2013

04 jun 2007 10:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht Re: fotos - videos Porsche Francorchamps Days 2007
drknauf schreef:
enzo boxy?

sorry vd lange link kweet niet hoek,m in moet korten? ja na de html ken alles weg maarkzie geen html?

voormalig lange link

eerst op die witte porsche links drukken en dan rechts op pics spa drukken!

grtjs mikey

Goedendag mijn vrienden van PorscheForum.
Ik ben Joseph en aandeel nemen deze uitgave van Porsche Francorchamps Days, gelijk slechts in de uitgave van vorige jaren.
De foto's zijn zeer goed.
U hebben van de foto's van mijn auto, tellen 964 RS rood nº138.

Afbeelding

Ik veel bedanken als u foto's van mijn auto (ingeschreven in de klas Racing) in onze website hebben, u de foto's kunnen zien dat wij in Porsche Francorchamps Days doen.

http://www.pasionporsche.com/newsite/indice-racing/indice-racing-2007/spa-porsche-days-2007.html

Een begroeting.

Joseph :wink:

16 jun 2007 12:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 208 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9