Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:31

Antwoord op onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Hunt 56 - de PFT is opgegraven door Horn. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Hunt 56 - de PFT is opgegraven door Horn.
Helemaal gemist deze hunt... Jammer!

OP naar de volgende! Ben benieuwd Horn!

13 mei 2009 18:25
Profiel
Moderator
PF #57
Wilde eergisterenavond de foto's plaatsen, en toen bleek totmbo 'even mijn kleine camera aan de buurvrouw uitgeleend te hebben'. Die komt vanavond terug en dan zet ik ze er echt op. Inclusief de foto van het prachtige 10.000 kilocalorien :wink: kado dat Sigrid speciaal is komen brengen :thumleft:

Mea maxima culpa voor degenen die de dagen hebben geteld tot mijn foto's geplaatst werden... :oops:

13 mei 2009 18:31
Profiel
Ben er nu wel klaar mee! Schiet op!

13 mei 2009 18:38
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Hunt 56 opgelost door Rad911 :)
ikzelf die op 7 mei om 23:07u schreef:
Grappig Radboud, tot die eerste conclusie kwam ik toen ik de hele hunt doorlas. Had me niet gerealiseerd dat hij zó dichtbij lag. Had wel een pb'tje van PaSCal gehad een week of wat terug, maar daar ik toen niet meegedaan had, heb ik hem niet willen ophalen.
En daar ik het ook eigenlijk een schande vindt als hunts niet opgehaald worden (is al vaker gebeurd - :evil: ), heb ik niet langer gewacht en ben zojuist er maar langs gereden om hem op te halen. Enerzijds met een beetje schaamrood op de kaken (want helemaal niet meegehunt) en anderzijds blij dat de PFT weer thuis is (heb hem toch al 3x eerder gevonden).

Foto's volgen morgenavond, ga nu tukken en morgen eerst een dagje met de kids naar Julianatoren. Maar wees gerust, de PFT hoeft niet nog een nacht buiten te slapen. Was wel een leuke stek om om 22.50u met Maglite in het donker door de bossen te wandelen :lol:

Enfin, ik heb deze hunt een beetje gemist. Eigenlijk de laatste hunts allemaal een beetje gemist. Overdag PF ik in de regel niet. Sinds 1 april een nieuwe baan waar het PF (nog) niet achter de vuurmuur zit en dan wil ik nog wel eens kort inloggen. Maar niet genoeg om overdag een hunt te gaan volgen.
Toen ik dit topic steeds weer omhoog zag komen, dacht ik het toch maar eens te lezen. Toen bleek dat hij zo dicht bij mijn huis lag (3 km ofzo) dat ik dezelfde avond om een uur of 10 maar naar het bos gereden ben om de verstopplek te zoeken. Dikke Maglite mee (kan je ook nog eens iemand mee op zijn kop slaan :lol: ) en op pad.
Op de foto's zag het er simpel uit, maar 's avonds laat in het bos ziet eea er toch anders uit:

Dit Afbeelding ziet er zo uit: Afbeelding
Dit Afbeelding ziet er zo uit: Afbeelding
en dit Afbeelding vind je 's nachts zo: Afbeelding

Maar uiteindelijk was de PFT voor de vijfde keer weer thuis :wink: waar hij de eerste keer was toen hij was gevonden...

Afbeelding Dat mannetje links is inmiddels bijna 5 jaar oud... :cheesy: Op de foto de eerste PFT houder (whisky koker) en de huidige die ik toen in elkaar geknutseld heb...

Afbeelding Afbeelding

Kom ik zondag thuis, staat er een mooie 964 coupe in de straat, waar Sigrid uitstapt. Komt ze me tegemoet met een gebaksdoos... :shock: Zat een megacoole 10.000 kilocalorien geschenk in... Een melkchocolade plaat met een onwijs gave zwartwit afbeelding van een oude 356 politieporsche erop!!!! Gaaf en bijna jammer om aan te breken. Heb hem uit zelfbescherming maar meegenomen naar mijn werk waar ze er heerlijk van genoten hebben. En dat terwijl ik ooit voor de grap begonnen was met een kadootje in de PFT te doen (een Sally Porsche speelgoedautootje uit Cars...), moet je zien wat er nu van geworden is...

Afbeelding

Sigrid, bedankt voor het uitzetten van de hunt waar ik niet aan meegedaan heb :oops: en voor het originele kado! Ik heb al wat ideeen over de 57e hunt en zal eea hoogstwaarschijnlijk op Hemelvaartsdag om 8.00u 's ochtends van start laten gaan... Meer info volgt! :salut:

13 mei 2009 22:26
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
:thumleft: ... en ik ben benieuwd of de volgend hunt weer 'n beetje Old School wordt :idea: :wink:

13 mei 2009 22:31
Profiel WWW Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
:thumleft: Leuk verhaal Harald :!:
Verdorie, wat een leuk idee die eetbare fotolijst. Lijkt me best lekker om eens de tanden in een politieagent te zetten :wink: Ik ben ongelooflijk chocoladejunk, bijna jammer dat ik hem niet uit zijn slaap heb gehaald...

Afbeelding

13 mei 2009 22:31
Profiel
964 C2
Gelukkig, de buurvrouw is thuis en heeft niet per ongeluk de foto's gewist :D
Ach en zoals we al besproken hadden, je kunt soms beter in het donker een hunt afronden dan overdag, waarbij iedereen je aankijkt of je niet in orde bent of iets crimineels aan het voorbereiden bent :bom:

13 mei 2009 22:37
Profiel
964 C2
Olaf schreef:
:thumleft: ... en ik ben benieuwd of de volgend hunt weer 'n beetje Old School wordt :idea: :wink:

Naar aanleiding van deze opmerking ooit en de vraag van Marcel was de laatste hunt erg Old School.
....land...provincie...plaats....(bos tussendoor)...straat........huisnummer.........of was dat nog niet helemaal OK :?:

13 mei 2009 22:39
Profiel
Moderator
PF #57
Tja, en zoals ik je al vertelde dat ik in een eerdere uitgave van de PFT hem aan het verstoppen was bij de koeien op de rotonde bij de afslag Laren/Eemnes en toen een gemeente ambtenaar wel érg veel aandacht voor me had. Heb hem maar weer meegenomen en onder de poffertjeskraam van Laren verstopt. Moet je in een tijd van Al Qaida ook niet te lang over doen... :cheesy:

Sigrid, die in het begin van de hunt schreef:
maar wees gerust........ik kom langs en niet aan :D

Dat ging overigens niet op voor degenen die jouw kado zo vreselijk lekker vonden. Die kwamen wél aan.... :wink:

13 mei 2009 22:40
Profiel
964 C2
Ach een dagje hard werken en de pondjes zijn er wel weer af, als het maar smaakte :wink:

13 mei 2009 22:44
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Rad911 schreef:
Lijkt me best lekker om eens de tanden in een politieagente te zetten :wink:

Laat je vrouw het maar niet lezen :shock:

Sigrid schreef:
....land...provincie...plaats....(bos tussendoor)...straat........huisnummer.........of was dat nog niet helemaal OK :?:

Dat is wel het idee ... maar 'n onderwerp waar we wat van kunnen leren is ook leuk - en mooi meegenomen :idea:

... ik weet ze echt niet allemaal uit m'n hoofd en mss heb ik de afgelopen hunts niet voldoende opgelet om het er uit te halen ... :oops:

... even zo: diepste punt van Nederland, Zusterstad van de geboorteplaats van Ferdinand .. etc .. :idea:

13 mei 2009 22:59
Profiel WWW Facebook 
964 C2
Oke, dus we moeten niet alleen slim zijn maar ook nog slimmer worden.

En heb je weer zitten kl...in een post....agente 8)

13 mei 2009 23:06
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
:ba: Harald :thumleft:

En Sigrid, is wel humor, zo'n ee-tje erbij plakken :mrgreen:

13 mei 2009 23:24
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9