Re: Hunt 56 opgelost door Rad911 :)
Enfin, ik heb deze hunt een beetje gemist. Eigenlijk de laatste hunts allemaal een beetje gemist. Overdag PF ik in de regel niet. Sinds 1 april een nieuwe baan waar het PF (nog) niet achter de vuurmuur zit en dan wil ik nog wel eens kort inloggen. Maar niet genoeg om overdag een hunt te gaan volgen.
Toen ik dit topic steeds weer omhoog zag komen, dacht ik het toch maar eens te lezen. Toen bleek dat hij zo dicht bij mijn huis lag (3 km ofzo) dat ik dezelfde avond om een uur of 10 maar naar het bos gereden ben om de verstopplek te zoeken. Dikke Maglite mee (kan je ook nog eens iemand mee op zijn kop slaan
) en op pad.
Op de foto's zag het er simpel uit, maar 's avonds laat in het bos ziet eea er toch anders uit:
Dit
ziet er zo uit:
Dit
ziet er zo uit:
en dit
vind je 's nachts zo:
Maar uiteindelijk was de PFT voor de vijfde keer weer thuis
waar hij de eerste keer was toen hij was gevonden...
Dat mannetje links is inmiddels bijna 5 jaar oud...
Op de foto de eerste PFT houder (whisky koker) en de huidige die ik toen in elkaar geknutseld heb... Kom ik zondag thuis, staat er een mooie 964 coupe in de straat, waar Sigrid uitstapt. Komt ze me tegemoet met een gebaksdoos...
Zat een megacoole 10.000 kilocalorien geschenk in... Een melkchocolade plaat met een onwijs gave zwartwit afbeelding van een oude 356 politieporsche erop!!!! Gaaf en bijna jammer om aan te breken. Heb hem uit zelfbescherming maar meegenomen naar mijn werk waar ze er heerlijk van genoten hebben. En dat terwijl ik ooit voor de grap begonnen was met een kadootje in de PFT te doen (een Sally Porsche speelgoedautootje uit Cars...), moet je zien wat er nu van geworden is...
Sigrid, bedankt voor het uitzetten van de hunt waar ik niet aan meegedaan heb
en voor het originele kado! Ik heb al wat ideeen over de 57e hunt en zal eea hoogstwaarschijnlijk op Hemelvaartsdag om 8.00u 's ochtends van start laten gaan... Meer info volgt!