De fysieke Hunt begon.......vanmorgen.
Opgestaan en het ochtend ritueel afgerond. Bakkie erbij en eens kijken wie heeft zitten nachthunten. NIEMAND Wow......jeuk jeuk, zo centraal in NL had ik gedacht dat ie allang weg was, geen sneeuw of regen.....of is ie vanmorgen al opgehaald. Wat The Hell, snel een maatje gevonden voor deze mooie Hunt dag. De juiste spullen mee :
,
meest betrouwbare Hunt maatje mee
,
en gaan. Tijd ca 09:30 uur
TT zegt 50 minuten rijden, dat kan sneller, ook zonder P, die was al vroeg op pad.
Het voelt niet echt als Hunten, in de DD, in de stroom leasebakken op de snelweg. Wel een heerlijk zonnetje. Maarr dan, op de A1 komen we de volgende P tegen, volgens mij van het forum,
Leuk. Ziet er mooi gewassen uit 996 c4 1e neus. Rijd als een echte heer, geen haast ? Iets leuks aan het doen? Vast niet naar Lunteren, toch...... Neemt dezelfde afslag richting Barneveld, mmmm. Dat wordt Hunten, ik heb het voordeel van de verrassing, incognito. Gas erop. Volgens mij ben ik hem kwijt! En dan slaat het noodlot toe.
Weg afgesloten en geen omleiding aangegeven. F#*k wist die mede P rijder dat. Via smalle wegen een nieuwe route, niet erg P vriendelijk met behoorlijk afgesleten zijkanten en een hoog middendeel. Gelukkig rijd ik toch het grootste deel van de tijd in de berm vanwege het andere sluipverkeer.
De gezonde boerenlucht komt me tegemoet, de TT heeft de route weer gevonden, nog een paar minuten en dan weet ik of hij er nog ligt. Als ik tenminste de locatie kan vinden. Zie een bord wat op de vind locatie lijkt....toch nog iets verder. Bingo
Helemaal goed, tegenover de camping, geen Porsche te zien. Snel parkeren en graven. Dat ging snel, thanks Michiel, gevonden, hij is er nog
,
En wat zijn we blij, even er van genieten
,
.
Nu de trofee is veilig gesteld kunnen we de omgeving eens lekker tot ons nemen. Even mijn Hunt maat in het middelpunt vd belangstelling zetten. Hij is tenslotte geheel belangeloos mee gegaan.
. Wat en mooi gebied, en natuurlijk een super dag, bedankt voor deze locatie Michiel en Simone
. Na een goede wandeling de trofee weer teruggebracht naar de Polder
.
ff een
en het verhaal met foto's maken. Bij deze ! Op naar PFT nr.80. Bedankt voor PFT 79 team Michiel911 en alle participanten. Groet Mark.