Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mooi zo.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
27 dec 2006 1:16 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Jurgen. Dat je hier zelfs nog aan denkt.
Het zal idd wat rustiger gaan, onder begeleiding van een aantal instrukteurs. En er is de mogelijkheid voor een aanvullende verzekering...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
27 dec 2006 1:23 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Waarvoor dank
Wie goed doet, goed ontmoet!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 dec 2006 5:16 |
|
|
John
Cayenne
|
Hier moet ik Paul ook gelijk in geven...........
Want............Robin van me gaat graag met iedereen mee, echter ben ik daar zeer zeer zeer kieskeurig mee.
Mannen let wel heh, hij ging niet met een of andere malloot mee in een krikkekarretje.
Hij mocht met Jurgen mee, iemand die ik als een zeer zeer verantwoordelijk persoon ken, en geloof me als je Robin van mij met iemand ziet mee rijden is het eigenlijk altijd in een superveilige auto.
De Ruff van Jurgen is er wel een met rolbeugels en dijken van remmen en een 4wd, en een Helm op, goed in de riemen etc. etc..
't was meer dan verantwoord.
Ik stuur hem zo weer met Jurgen mee, want van Robin heb ik begrepen dat ie juist errug rustig reed, de echte RUF power heeft ie niet kunnen proeven, komt nog wel is.
"shit happens"
|
27 dec 2006 8:38 |
|
|
horn
PF #57
|
behalve als er dan een prijs in een jubirit te winnen is. Maar ja, prioriteiten hè?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 dec 2006 9:11 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
John, ik wou zeker geen verwijt aan je of Jurgen, integendeel. Ik weet best, want mijn 2 boys ook geek zijn op mijn Porsche, en Alessandro namelijk heeft van mij van extra trek in alles met een motor en wielen gekregen !!
En ik geloof natuurlijk dat Jurgen een voorzichtig en ervaren piloot is, geen moeite mee!
Maar je ben op een circuit, samen met allerlei mensen, enkele ook ervaren en coolbloedig, andere iets minder.
Als je lanzaam rijden, bent je een hinder voor andere snellere duivels, en je wordt gepasserd........en niet altijd met veiligheid in je hoofd....
Koortom, het risico bestaat, omgehacht aan je gedraag.
Ik ben vaak betrokken met vrijselijke ongelukken, en iedere keer heb ik wel wat doom gedaan. Doet geen minder pijn achteraf dat toe te geven.
Het enige plus punt is dat kinderen helaas moeten ook snel leren, door gebroken botten en blauweplekken, dat snelheid soms is leuk soms doet pijn......
Een wij, ouders, moeten ook af en toen de andere kant van de medaille laten zijn......
_________________________________________ crazy italian........
|
27 dec 2006 9:14 |
|
|
GP
911 SC 1980
Boxster S 2006Muiderberg
|
Dat was echt weer een fantastische dag (behalve.. maar daar is al genoeg over geschreven).
Voor mij de 2e AKV. Vorig jaar viel me al op dat er heel netjes gereden werd. Dit jaar weer. Alleen 1 keer in het gras gedwongen door een dame in een 924 geloof ik en een 964 die doodleuk in audi S 2x de binnenbocht nam en daarmee mij van de lijn duwde.
Ik reed op cup bandjes en dat was idd erg glibberig, maar daardoor kon ik de driftcursus een beetje in de praktijk brengen. Dat is echt een aanrader voor iedereen die vaker op een circuit rijdt! Je voelt je auto zo veel beter aan.
Paul nog even laten schrikken door een kleine verrem actie op het rechte eind, maar verder heerlijk gereden!
Tot volgend jaar, dan hopelijk met een aangepast onderstel!
Guido
|
27 dec 2006 10:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Frost of mss de vrouw van Jeroen914
|
27 dec 2006 10:38 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Ook ik zie geen reden om mijn jongens niet me te laten rijden met een ander.
Ik heb moedig ze zelfs aan om in een snellere auto mee te rijden. Maarten heeft dit jaar en paar rondjes met Jan in z'n 997 mogen meerijden, Wauw je moet z'n koppie dan eens zien. Pap die rijd hard weg, je wordt nog meer in de stoel gedrukt!!
Wij komen toch ook voor de kick, waarom die jongens niet? van mij mag het zo zijn. Uiteindelijk wil iedereen graag schadevrij van het circuit afkomen (zelfs Erwin die vorig jaar stevig aan het driften was).
Helaas lukt dat niet altijd, maar voor mij geen reden om ze niet met een ander de baan op te laten gaan.
I wou dat mijn pa zo'n hobby gad toen ik 12 was.
Rene
|
27 dec 2006 10:45 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Of Jeroen met een pruik Zou me niets verbazen gezien zijn capriolen tijdens de laatste slalomsessie in lelystad.
Ik heb wel een pruik zien liggen in een 911, ben even vergeten wie dat nou was
|
27 dec 2006 10:47 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
De enige dame die ik heb zien rijden is een dame in de blauw groene 944 S2, eigenaar komt hier ook op het forum. Ik ben alleen de naam kwijt.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
27 dec 2006 10:47 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Ze reden ook in een zilveren targa ( Jos en Paula)
Nou er was er nog één en reed in een razende rode pijl, waarvan de piloot/bedgenoot regelmatig stond na te dampen. Ra ra wie is da
|
27 dec 2006 10:50 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
REEEEEESGINA ?
|
27 dec 2006 10:54 |
|
|
GP
911 SC 1980
Boxster S 2006Muiderberg
|
944 zou ook kunnen. Ik had niet zoveel tijd om goed te kunnen kijken. Pakweg 150 kmh door het gras in de linker bocht voor slotemaker had ik even geen tijd om naar dames te kijken...
|
27 dec 2006 10:56 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Bijna, maar ik keur het goed, wat hebben ze gewonnen Gaston
een.............................................................................................................................. gratis stoeltje in een bloedsnelle rode 964 tijdens de circuitdag op zandvoort in maart
|
27 dec 2006 11:00 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Dat was inderdaad mijn Regine-tje in de rode 944
Zoals bij de rijdersbriefing al was aangegeven, de langzame rijders behouden de ideale lijn en de snelle gaan van die lijn af om er voorbij te gaan!
Tussen Hunserrug en Rob Slotemaker bocht inderdaad een zilvergrijze SC links voorbij zien komen half in het gras .
Regine zat daar echt goed op de ideale lijn, dus ik denk ook wel dat Guido het met mij eens zal zijn dat hij er beter even rechts langs had kunnen gaan!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
27 dec 2006 11:13 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ruud964 schreef:
Ja, Ruud, dat is mijn "effe knuffelen"-pet met blonde krullen. Is nog een gadget uit de 1e big brotherserie.
Feit was destijds dat ik heel veel op Ruud (die knuffelbeer) leek en toen heb ik maar zo'n pet gekocht.
Kan soms wel handig zijn als je weer eens ruzie hebt op de snelweg.....
|
27 dec 2006 11:22 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
27 dec 2006 11:34 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
27 dec 2006 11:46 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Sorry Rob, dat wil ik jullie niet aandoen. Wat ik wel voor je heb:
http://www.partynet.nl/ruud_big_brother ... other.html
|
27 dec 2006 12:06 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Triest voor Jurgen (en Robin); sterkte!
Heb mijn zoontje ook mee laten rijden; ging een beetje met pijn in mijn hart. Begrijp de bedenkingen van deze en gene en vooral van Riccio helemaal. Ben er nog steeds niet echt uit of je met een kind zo'n calculated risk mag nemen...
Was voor mijn zoontje wel een hele leuke en onvergetelijke ervaring, bij volgens mij (ook) een heel verstandige piloot. Nogmaals bedankt!
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
27 dec 2006 12:20 |
|
|
horn
PF #57
|
afhankelijk van wie het is. er zijn mensen aan wie ik mijn kind zonder bedenkingen mee zou geven. er zijn er hier ook bij wie ik voor een miljoen mijn kind nog niet in de auto zou laten stappen.
Ach, is net als het meerijden van kinderen met andere ouders. Hoorde laatst het zoontje van een vriend vertellen toen hij van een verjaarsfeestje terugkwam: die pappa van Roy heeft zo'n nieuwe BMW die kan wel 230! Had die vader trots laten zien met 4 kinderen los op de achterbank... Als het mijn kind was had ik hem effe achter de geraniums vandaan getrokken. Achterlijke ...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 27 dec 2006 21:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 dec 2006 12:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... net zo lelijk
|
27 dec 2006 12:57 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Dus, ik had gewoon WEL nog moeten rijden toen het opgedroogd was ... Heb een paar rondjes gedaan, maar het was mij te glad. Blijkbaar ken ik die 944 niet genoeg om er HARD mee te rijden (even verifieren bij Lein?)...
Wat me wel eigenlijk al na een paar rondjes opviel, is dat Zandvoort een stuk "eenvoudiger" circuit is als Zolder, wat het wellicht wel een leuker circuit maakt...
Een van de eerste rondjes meegereden met Paul (waarvoor nog steeds dank!), "eerst eens rustig aan doen" zegt ie dan
|
27 dec 2006 13:38 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
27 dec 2006 14:42 |
|
|