Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
PFT HUNT 27 = GEVONDEN door 968 MINT 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
Afbeelding

17 aug 2007 23:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Ligt tie soms hier?

Afbeelding

18 aug 2007 1:04
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik krijg zojuist een email van de heer Hiddes, die woont op De Geeuw 31 in Drachten. Of ik kan zorgen dat die 3 kerels ophouden met het omspitten van zijn tuin... :mrgreen:

18 aug 2007 7:36
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2 Coupé 1992 Unischwarz/zwart leer/sperdiff.
Twente
Bericht 
RicardoP schreef:
Afbeelding

:lol:

18 aug 2007 8:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Twente
Bericht 
barolo schreef:
Ligt tie soms hier?

Afbeelding

:cry:

18 aug 2007 8:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Twente
Bericht 
horn schreef:
Ik krijg zojuist een email van de heer Hiddes, die woont op De Geeuw 31 in Drachten. Of ik kan zorgen dat die 3 kerels ophouden met het omspitten van zijn tuin... :mrgreen:

:cheesy: Prinses Margriet had er geen problemen mee :wink: , Hiddes :lol: moet niet zeuren, is zijn tuin winterklaar

Volgende aanwijzing:
Afbeelding

18 aug 2007 8:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ik heb het tjerk verteld. hij zwichtte... :wink:

goede hunt - niet eens gevonden binnen een dag en 10 pagina's :thumleft:

18 aug 2007 9:08
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
Is er al een Fries onderweg om hem op te halen ?? Ik kan m'n schep niet vinden :wink:

18 aug 2007 9:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Twente
Bericht 
RicardoP schreef:
Is er al een Fries onderweg om hem op te halen ?? Ik kan m'n schep niet vinden :wink:

die zijn druk et hun 911-stedentocht, Drachten is de 12e :wink: stad, dus daar mogen ze niet komen :roll:
klein uurtje heen, klein uurtje terug vanaf Almere
't is in Twente mooi weer :wink:

18 aug 2007 9:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986
Friesland
Bericht waar dan?
Ik ben daar gisteravond (vanochtend) om 01.30 al geweest nadat ik het berichtje van rob had gelezen. Paaltje gezien veld nagezocht (geen idee waarnaar, met het licht van de mobile telefoon in het paar bomen gekeken niets afwijkend te zien. !!! maakte me op een gegeven moment zorgen dat buurtbewoners me zouden laten opmakken ivbm mogelijke inbreker op het terrein.

18 aug 2007 10:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Twente
Bericht 
Extra aanwijzing

Afbeelding

Goed kijken :!:

Met het presentje maak je kans op een mooie 997 Turbo :roll:

Hoeveel kun je er kopen voor € 16.200.000 en hoeveel korting krijg je dan bij Pon ?

PS: als die hoofdprijs valt, hoef je mij maar 1 te geven :lol:

18 aug 2007 10:23
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
shit, weer zo ver weg. mag niet weer weg van totmbo. gisteren al naar broek in waterland gereden om even naar mijn autootje te gaan kijken... :wink:

18 aug 2007 10:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986
Friesland
Bericht gevonden !
meer info volgt

18 aug 2007 10:50
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
968mint :arrow: gefeliciteerd :!:
Lambiek: :arrow: bedankt :!:

t'was een mooie hunt met veel zijsprongen.
Zat op een gegeven moment zelfs te denken aan het roofdierenopvangcentrum Pantera in Stellingwerf, maar dat werd door Clemens zijn vraag over Stellingwerf de kop ingedrukt.

Echt genoten van deze hunt.
Op naar de volgende......

18 aug 2007 12:40
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Bericht 
BerendB schreef:
968mint :arrow: gefeliciteerd :!:
Lambiek: :arrow: bedankt :!:

Mijn komplimenten aan Lambiek. Mooie hunt. Je legt de meetlat wel errug hoog voor je opvolger. 968 met 996T gefeliciteerd. WS heb jij hem al in je bezit. :wink:

18 aug 2007 13:11
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
Lambiek, feli :!:
Was weer een fijne, niet te makkelijke, hunt :thumleft:
je hebt de 3 dagen toch bijna gehaald :P

@968Mint :ba: (misschien na 10 september een forse donatie voor de forumkas :twisted: :wink: )

18 aug 2007 13:22
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Mis ik het nou, of heeft ie nog niet gezegd dàt ie hem ook daadwerkelijk heeft? ;)

Maareh, top-hunt :!:

18 aug 2007 14:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
-- Geplaatst: 18 Aug 2007 10:50 - gevonden ! --

daarom ga ik er vanuit dat ie hem ook daadwerkelijk heeft 8)

18 aug 2007 15:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Van harte! Ik ben gisteren afgehaakt, vond het soms wel erg ver gezocht, en kwam er achter dat ik daarvoor niet creatief genoeg ben
:twisted:
Lambiek, well done!

18 aug 2007 19:18
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Deze hunt is volledig langs me heengegaan, maar van harte!

18 aug 2007 19:28
Profiel
3.2S
010
Bericht 
clemens schreef:
Van harte! Ik ben gisteren afgehaakt, vond het soms wel erg ver gezocht, :twisted:

Ben ook benieuwd naar de uitleg / toelichting van de hints. :wink:

18 aug 2007 22:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Friesland
Bericht 
Inderdaad ik heb hem gevonden!

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik voor gisteravond (vanochtend) eigenlijk niet wist wat al die postings met PFT * inhielden en had er eigenlijk nog niet naar gekeken. Om een uur of 1 zag ik nog net voordat ik de avond voor gezien wou houden, dat er een pb'tje was. Dit bleek van Rob herfst te zijn.. "Floor stap in je GT3 want hij ligt in jou dorp" !!!!
What the f" is he talking about???. Even spitten op het forum en het topic pft gescand (voor zover je dat nog helder doet op dat tijdstip). Stom genoeg ook niet gekeken waarnaar ik moest zoeken. Maar goed, een avontuur laat je niet lopen en na officieel gek verklaart te zijn door mijn vrouw ben ik met tel/nav en laptop in de multipla (oeps) gesprongen en naar de locatie gereden die nu makkelijk te vinden was.

Afbeelding

Het rode kruis gebouwtje is te vergelijken met een kleine school met een pleintje. Het feit dat ik niet wist wat ik moest zoeken (bleek een stuk pvc buis te zijn) maakte het er niet makkelijker op. Dus om 1.30 uur gezocht naar "iets" en niet gevonden. De vele bordjes verboden toegang op en rond het gebouwtje en de bewakingsverlichting gaven een locale bewoner (met hond) voldoende moed om te vragen wat ik daar in go...naam zocht. Na enige uitleg schudde hij slechts meewarig zijn hoofd.

Aangezien dat ik er vanuit ging dat een of meerdere snellere deelnemers mij voor waren geweest ben ik maar weer onverrichter zake weer naar huis gegaan om vervolgens een gat in de dag te slapen. Toen ik om een uur of 10 weer bij kennis was bleek op het forum tot mijn verbazing dat de trofee nog niet gevonden was, maar de aanwijzing van het paaltje gaf wel aan dat ik op de juiste plek geweest was.

Dus samen met mijn zoontje van 6 weer op pad naar de bewuste plek. Nu met daglicht samen met zoonlief het hele terreintje rondom echt afgezocht en niets gevonden. Toch nog even met de mobiele telefoon naar het porscheforum gesurft en er bleek een nieuwe hint, te zijn geplaatst, een detail foto waar de trofee zou moet liggen, met de tekst "kijk goed". Met het mobieltje in de hand was de bewuste plek redelijk snel gevonden maar verder niets te zien. De jonge schatzoeker was al snel schatgraver (had dus eigenlijk goed graven ipv goed kijken moeten zijn) en hebben de trofee gevonden.

Afbeelding

Schep was inderdaad een goed idee geweest.Afbeelding 18 augustus 2007 10.38 trofee gevonden.

Hij vond het prachtigAfbeelding

Zo zie je er dus s'morgens uit als je midden in de nacht onvoorbereid gaat HUNTEN!Afbeelding

Voel me wel een klein beetje schuldig, niet echt meegepuzzeld, maar woon toevallig in de buurt en dan, na bijna letterlijk wakker geschud te zijn door een forumgenoot, de "bal inkoppen". Ik zal kijken of ik een leuke nw hunt kan opzetten, hoewel mijn creativiteit en puzzelcapaciteiten niet kunnen tippen aan die van Lambiek en enkele aktieve hunters (nu achteraf natuurlijk wel de hele hunt nagelezen).

Oja Lambiek, als ik met het presentje die grote prijs win kan ik je ipv die nw porsche natuurlijk ook verblijden met een perfecte Hunt auto namelijk onze multipla (koop ik wel een Kjen). Ik heb nog een gt3 sticker over, als je hard (okee erg hard) rijdt ziet niemand het verschil.

Laatst bijgewerkt door 968mint op 19 aug 2007 10:54, in totaal 2 keer bewerkt.

19 aug 2007 0:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
Floor en speurpartner
leuk verslag joh :thumleft:
Ben blij dat jullie er lol mee hebben gehad.(misschien een beetje kort :? :lol: )
In ieder geval weer een paar verse hunters erbij :wink: 8)
Succes met nr 28 :!:

Zeg Rob H, als je het zo goed weet te vinden, wanneer zet jíj dat ferme lijf eens in beweging :twisted: :wink:

19 aug 2007 0:36
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook van deze kant van harte geluk gewenst

Laatste update 22/10/2013

19 aug 2007 0:56
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
968mint schreef:
Stom genoeg ook niet gekeken waarnaar ik moest zoeken.

:lol:

Gefeli ... Floor en Hunt-kid :ba:

Mooi verhaal :thumleft:

Op naar de volgende PFT HUNT :wink:

Hier nog even de spelregels :idea:

19 aug 2007 0:56
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 261 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende