Auteur |
Bericht |
AvdT
|
_________________________________________ Vragen of opmerkingen? Mail ons: wegmisbruikers@sbsonline.nl
|
16 feb 2008 22:57 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
We gaan elkaar dan zeker weer eens spreken André ...we hebben nog wat gepland staan deze zomer hé...
|
16 feb 2008 23:05 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Proef toch enige jaloezie bij vriend AVDT.
Schaam je... in baas zijn tijd naar mooie auto's komen kijken
|
16 feb 2008 23:20 |
|
|
Patrick
|
André van der Toorn
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
André van der Toorn (23 maart 1962) is presentator van het programma Wegmisbruikers! op de Nederlandse televisie zender SBS 6 en heeft zijn eigen televisieproductiemaatschappij met de naam Voor Beeld TV Produkties.
Op 21 augustus 2007 belandde een aantal foto's van de opname van Wegmisbruikers! bij diverse blogs op het internet. Hier stond Van der Toorn, - klein in lengte-, op een kist naast verkeersofficier Koos Spee. De kist was bedoeld om Van der Toorns lengte te "corrigeren".
Blijft komisch
|
16 feb 2008 23:33 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Hilarisch
|
16 feb 2008 23:53 |
|
|
AvdT
|
Nu lachen jullie nog , maar wie het laatst.....
Jurgen, jouw RUF 993 TurboR dinges zal ik deze zomer eens uitgebreid op de film zetten!
Dank voor de uitnodiging!
Een achtervolging doet het altijd goed voor de kijkcijfertjes!
_________________________________________ Vragen of opmerkingen? Mail ons: wegmisbruikers@sbsonline.nl
|
16 feb 2008 23:59 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Bah, wat zijn er toch zielige mensen op deze aardkloot, je schreef vorig jaar dat als iedereen zich aan de wetten en regels zouden houden het in NL een stuk leefbaarder zou zijn. Als je het hier niet prettig vind dan ga in godsnaam ergens anders mensen lastig vallen.
O, ja. Mocht je erbij zijn, trek effe iets opvallends aan, want met jou lengte kon het wel eens zijn dat men je over het hoofd ziet.
Maar goed altijd leuk om "bekende"medelanders te ontmoeten op een feestje. krijg je ook een snoepzak als je naar huis gaat
|
17 feb 2008 0:12 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Gatver,die AvdT! Gelukkig hebben we hier niet zo'n figuur rondlopen! Hoewel Oh nee dat is onze nieuwe Napoleon
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 feb 2008 0:16 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Hah...achtervolging...met die Volvo zeker...
Maar we gaan deze zomer zeker een snel ritje maken hè...we moeten nodig eens afspreken...
|
17 feb 2008 0:30 |
|
|
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
17 feb 2008 0:36 |
|
|
Patrick
|
In verband met de voorpret :
Dit is de lokatie.
|
17 feb 2008 16:32 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
===>Get a life! Moet ge nu echt da leuk toppic komen bederven!
Trouwens de locatie ziet er prachtig uit... Hopelijk met hetzelfde weer als de dag van de foto
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
17 feb 2008 16:54 |
|
|
Josh
Lekkerkerk
|
Waar kan ik zien of er nog iemand een stoeltje over heeft in de auto
Zou heel graag meerijden
Hoop er in ieder geval bij te zien met m'n camera
|
17 feb 2008 17:33 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Heb mijn passagierstoeltje al weggeven aan iemand van het forum, heb wel nog een achterbank hé
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
17 feb 2008 17:44 |
|
|
Josh
Lekkerkerk
|
Heb vaker achterin een 911 gezeten, is te doen als je je benen aan de andere kant plaatst
|
17 feb 2008 17:47 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Josh, Wat mij betreft mag je er wel bij in.
Ik ben er zowiezo
hoop dan ook een nieuwe accesoirre te hebben voor mijn camera waarmee ik makkelijker foto's kan maken vanuit het raam
|
17 feb 2008 18:18 |
|
|
Josh
Lekkerkerk
|
Sta je ingeschreven met je 206 dan
|
17 feb 2008 18:32 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Hehe nee dat niet Is niet bepaald exclusief he
Nee ik rij met PEF mee
|
18 feb 2008 11:07 |
|
|
PassionForAg
Droombolide is een Porsche 993 :-)Wierden
|
Logo van vervangen worden
Ik heb een stoeltje bij Graaf, super! Kan nu al niet wachten.
_________________________________________ Als je elke ochtend je teen stoot aan je nachtkastje, dan verplaatje je het kastje. Ben je ontwerper bij Porsche, dan ga je de teen opnieuw ontwikkelen...
|
18 feb 2008 11:30 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Da's ook gaaf
Nog even en het word ook gewoon een AG Meeting
|
18 feb 2008 12:00 |
|
|
Graaf
NB
|
Als dat geen mooie foto oplevert voor mijn verkoopadvertentie.....
|
18 feb 2008 12:05 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Graaf, Ik denk dat dat inderdaad gene enkel probleem zou zijn...
Rode 993's zijn erg gaaf!
|
18 feb 2008 12:15 |
|
|
PassionForAg
Droombolide is een Porsche 993 :-)Wierden
|
Worden er verder nog verslagen ergens gepubliceerd of wordt het enkel de spotters van AG, waaronder ikzelf. Deze meeting gaat namelijk erg indrukwekkend worden!
_________________________________________ Als je elke ochtend je teen stoot aan je nachtkastje, dan verplaatje je het kastje. Ben je ontwerper bij Porsche, dan ga je de teen opnieuw ontwikkelen...
|
18 feb 2008 12:31 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Voor zover bekend zijn het alleen de spotters. We gaan er verder geen publiciteit aan geven, want er zijn al meer dan genoeg kijkers
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 feb 2008 15:34 |
|
|
Graaf
NB
|
net alsof jij ongehoord voorbij kan sluipen.....
|
18 feb 2008 15:51 |
|
|