Auteur |
Bericht |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Kijk, nou zijn het grote namen 
_________________________________________ NPC 0577
|
31 mei 2006 10:44 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Typische ziekte denk ik.
Bij de Martini hebben we dat ook gehad, zelfs na het een eerste keer laten herstellen.
Nu hebben we een pompje losgekoppeld en het probleemdoet zich niet meer voor 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 mei 2006 10:51 |
|
 |
MP944
944 / 981 Cayman SMontabaur RLP
|
FILMPJE!
http://video.google.com/videoplay?docid=-5858673012493430070
een samenvatting, heb van de meeste auto's hier zichtbaar wel 1 of meerdere rondjes, die ik ook separaat kan posten. Laat maar horen![/url]
_________________________________________ Michel ________________________
'88 944 Indischrot 338.000km '08 987 Carraraweiß "Snoopy"
|
31 mei 2006 11:15 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Blijkbaar  heb ik ook 4 grote namen achter me gehouden
Mezelf kon ik NET niet inhalen
Oh ja, en die indeling van de 944: gezien de dikke winst van Bert en de runner-up klassering van Rob moeten we in de sportcommissie maar eens overleggen over wijziging van de klasseindeling 
|
31 mei 2006 11:25 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
2 is ook niet gek................................Toch...??? 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
31 mei 2006 14:16 |
|
 |
Sjonnie
|
Ik als ROOKIE al direct bij de "grote namen"? Da's al meer dan teveel eer.
|
31 mei 2006 18:30 |
|
 |
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
don't be so shy !!
_________________________________________ crazy italian........
|
31 mei 2006 18:37 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
|
31 mei 2006 20:31 |
|
 |
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Dát heb je al snel geregeld Sjonnie! Hoe krijg je dat voor elkaar? 
|
31 mei 2006 21:25 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
31 mei 2006 21:26 |
|
 |
Sjonnie
|
Ik denk wegens redelijke kartervaring.
Maar zondag is gebleken dat karten nog wat anders is dan een 996 zo snel door die bochtjes wringen. Ik heb wel hoop dat ik volgende keer wat hoger ga eindigen want mijn snelste tijd heb ik gereden met Riccio aan boord (100kg schoon aan de haak).
John moet sowieso te passeren zijn ondanks het feit dat ie meer PK's heeft laten monteren
En zo zie je, het blijft wel leuk, mekaar zo'n beetje uitdagen op zo'n circuitje.
|
31 mei 2006 21:51 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Het is in ieder geval iemand opgevallen......
Dank, dank, dank MENEER VAN ENGELEN !!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
31 mei 2006 22:42 |
|
 |
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Is absoluut super! En wie weet, wordt je de volgende keer wel ingehaald door een zwarte Boxster! 
|
31 mei 2006 22:42 |
|
 |
Sjonnie
|
Inhalen is verboden
Maar dat een Boxster op zo'n slalom een snellere tijd neer kan zetten dan een 4S is algemeen bekend.
|
31 mei 2006 22:48 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik hoorde dat deze wel alles onderhuids heeft aangepast.
De 97% is dan misschien niet op z'n plaats.
MAAR DE GEZELLIGHEID STAAT VOOROP!!!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
31 mei 2006 23:02 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
|
31 mei 2006 23:09 |
|
 |
Sjonnie
|
Het blijft appels met peren vergelijken, want men houdt alleen rekening met PK en niet met gewicht. De Boxster wordt al maximaal "gestraft" maar eigenlijk klopt het nog niet.
Daarom spiegel ik mij alleen aan de andere 4S. Vermits John 1 sec sneller was heeft hij dus beter gereden, punt.
En inderdaad, het gaat vooral om de fun, anders zou je ook niet zoveel passagiers zien meerijden. Het geeft je een rollercoaster gevoel, alleen is het karretje wel degelijk bestuurbaar!
|
31 mei 2006 23:16 |
|
 |
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
beste Shumi' s, het gaat hier duidelijk om wie het best kan sturen, niet over PK's of gewicht, of banden.
Dus, voor diegene die niet tevreden zijn: volgende keer zou ik een auto kiezen, en een alleen, en op hetzelfde auto een paar rondjes rijden.
Dan je zie wie de snelste is

_________________________________________ crazy italian........
|
01 jun 2006 5:35 |
|
 |
John
Cayenne
|
|
01 jun 2006 7:37 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Toch he...................
Nu nog handschoenen, racepakje en een bandenspanning controle setje! 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 jun 2006 7:39 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Jups, John de man!  ... *BLAUWE schoenen*
|
01 jun 2006 8:34 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Ik denk dat een 944 goedkoper is! 
|
01 jun 2006 12:22 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik doelde op een blauwe 993....... 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 jun 2006 18:47 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Je bedoelt mij toch niet 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 jun 2006 19:04 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Absoluut niet.
John weet wat ik bedoel.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 jun 2006 19:56 |
|
|