Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 4:37

Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Evenement Porscheforum voor 2007 op Cape Holland?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Rob Herfst schreef:
911-lover schreef:
Dat weekend ben ik vrij dus kan ik dan het model 968CS vertegenwoordigen :wink:

:bang: :bang: :wink:

FROST schreef:
Verder, het is een historisch evenement, dus de deelnemers dienen met oud, klassiek materiaal te komen, t.w. materiaal van voor 1975.

:shock: :shock: :shock: :shock:
Willem Grit, gepensioneerd marine-officier schreef:
Echter, ik heb een voorstel gedaan om daar voor de Porsches een uitzondering voor te maken, in zoverre, dat de groep Porsches met exemplaren komt van zeer uiteenlopende types en jaargangen.
Zo krijg je nl een historisch overzicht. En dat is ook historie.

:wink:

17 dec 2006 20:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Gerhard schreef:
Echter, ik heb een voorstel gedaan om daar voor de Porsches een uitzondering voor te maken, in zoverre, dat de groep Porsches met exemplaren komt van zeer uiteenlopende types en jaargangen. Zo krijg je nl een historisch overzicht. En dat is ook historie.

20 vergaderingen en 30 onenigheden verder........... :wink:

17 dec 2006 20:28
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
FROST schreef:
Ik kreeg net dit mooie mailtje binnen :lol:

...Verder, het is een historisch evenement, dus de deelnemers dienen met oud, klassiek materiaal te komen, t.w. materiaal van voor 1975.

Echter, ik heb een voorstel gedaan om daar voor de Porsches een uitzondering voor te maken, in zoverre, dat de groep Porsches met exemplaren komt van zeer uiteenlopende types en jaargangen.
Zo krijg je nl een historisch overzicht. En dat is ook historie. ..

Dat betekend dat de grens dus wel opgeschroefd kan worden naar Post '75 :wink:

Een beetje vaag in hoeverre ze dit bedoelen :roll:

17 dec 2006 20:37
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ja .. i know.. Maar ik denk dat ze een soort Time-line willen gaan maken, van de 356 naar de eerste 911, vandaar verder naar de 924, de 968 en dan de HELE nieuwe modellen 911.. DAT is inderdaad historie. En als ik er goed over nadenk: elk jaar is daar weer het leger/marine vertegenwoordigt en die komen ook niet altijd met "alleen" oude materialen hoor!! Dus wat dat aangaat spreken ze zichzelf verschrikkelijk tegen daar op His. Weekend :lol:

17 dec 2006 21:25
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Gerhard schreef:
Rob Herfst schreef:
911-lover schreef:
Dat weekend ben ik vrij dus kan ik dan het model 968CS vertegenwoordigen :wink:

:bang: :bang: :wink:

FROST schreef:
Verder, het is een historisch evenement, dus de deelnemers dienen met oud, klassiek materiaal te komen, t.w. materiaal van voor 1975.

:shock: :shock: :shock: :shock:
Willem Grit, gepensioneerd marine-officier schreef:
Zo krijg je nl een historisch overzicht. En dat is ook historie.

:wink:

En net door dat laatste te lezen (was ook eerst al ontgoocheld door het eerste) heb ik me aangeboden .Dus alles lezen Rob :wink: (gebeurd me ook wel regelmatig hoor dat ik wat mis)

Laatste update 22/10/2013

17 dec 2006 23:20
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
911-lover schreef:
.Dus alles lezen Rob :wink:(gebeurd me ook wel regelmatig hoor dat ik wat mis)

Jongens , niet zo katten op waldorf he... 8) , vind het al heel knap dat je op oudere leeftijd nog zo bij probeert te blijven... :mrgreen:

17 dec 2006 23:28
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zou dat echt aan de leeftijd liggen :roll: :cry: :twisted: :wink:

17 dec 2006 23:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik heb het bestuur weer eens een mail gestuurd aangezien er nog steeds geen update was op de site. Ik kreeg dit antwoord:

" ..Beste mevrouw Bouwens,

Om antwoord op uw vragen te geven het volgende.
Wat betreft de update van de site kan ik u weinig melden aangezien dat niet tot mijn competentie behoort. Mijn functie is die van coordinator van de deelnemende personenauto`s en , zoals u weet, zijn er nog vele andere deelnemende categorien.
Dat is namelijk het werkterrein van de secretaris Joke van Beveren en ik heb dienaangaande in mijn e-mail aan u slechts gefungeerd als
"boodschappenjongen ". Door ziekte van zowel Joke als de voorzitter is er tussentijds ook geen vergadering geweest, dus vandaar wellicht de "radiostilte " tot nu toe.
Wat eventuele kosten betreft heb ik begrepen dat juist de afwezigheid van kosten voor de deelnemers altijd één van de aantrekkingspunten zijn geweest van het HHW, dus voor editie 2007 verwacht ik een continuering van dat beleid, maar zeker weten doe ik dat pas als ik hieromtrent bij de eerstvolgende vergadering uitsluitsel heb. Ik houd u op de hoogte.
Wat de omvang van de delegatie Porsches zal zijn het volgende.
Mij lijkt een deelname van 10 stuks een redelijk stuk representatief terrein te beslaan.
Ook hierover wil ik bij de eerstvolgende bijeenkomst uitsluitsel krijgen en ook weer aan u geven.
Daarna denk ik dat wij samen e.e.a. te bespreken hebben en u ook met uw leden van de Porsche-club.
Ik hoop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Willem Grit "

Tja, nu zijn het nog maar 10 wagens inplaats van 20...Getallen worden steeds kleiner... :roll:

17 jan 2007 11:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Vandaag heb ik de eerste inschrijvingsformulieren weggebracht(postbode weet je wel :lol: ) van het Historisch weekend; er bestaat dus geen twijfel dat het evenement deze zomer van start gaat!

Wie zou er eigenlijk voor de rest mee willen doen of een dagje willen komen kijken?

23 jan 2007 18:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 SC
Alkmaar
Bericht 
Ik kom zeker even aan waaien in "de Helsdeur". 8)

23 jan 2007 19:34
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Okey mensen,
ik heb net een belletje gekregen van de Heer Grit, één van de medewerkers van het His. Weekend. Wij gaan morgenmiddag tussen 1 en half 2 om tafel om te overleggen hoe we de Porscherit/standplaats gaan organiseren.

So Stay Tuned for more..!

17 feb 2007 14:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Zo hier de update!

Ik ben vanmiddag even bij de heer Grit geweest en hij is een zeer passievol autoliefhebber, met name heeft hij een zwak voor de Engelse merken, bijvoorbeel Bentley. Hij is zelf in bezit van een gigantische Bentley S1 uit 1958. Prachtige wagen.
We hebben een boek erbij gepakt en hebben de Porsche modellen een klein beetje doorgenomen. Ik denk dat ie er wel van opkeek dat ik zo veel verstand had van het merk haha!
Na dik een uur gekeken te hebben in zijn boek hebben we een lijstje gemaakt welke modellen vertegenwoordigt mochten worden met het His. weekend. Natuurlijk waren dit de 356ers, de vroege 911ers, de 930Targa en Turbo, de 924/944 en met name de 928! De Cayenne wilde hij er niet bij zien omdat het volgens hem maar een SUV was en die vond hij niet in het assortiment van Porsche zelf passen..Ok dan :wink:
Ook zou hij het leuk vinden als er iets jongere modellen kwamen, zeg maar 993, 996, boxster en 997.
Eigenlijk zijn jullie dus allemaal wel welkom :)

Er is zowel op zaterdag als op zondagochtend een rit door Den Helder, alleen dat de rit op zondag een stuk langer is en ook door Julianadorp en omgeving gaat. Zo ver ik weet zijn daar voor de rest geen kosten bij verbonden, het wordt alleen aangeraden een lekbak mee te nemen. (olie verlies is de gemeente niet zo blij mee)
De Porsche's zullen na de rit waarschijnlijk in een lange rij worden opgestelt, hoewel de standplaats van het gehele His. Weekend pas in maart bekend gegeven zal worden door het bestuur. Ik hou jullie hier natuurlijk van op de hoogte.

De gehele middag dat jullie daar zijn zouden jullie daar op het terrein rond kunnen slenteren, er is genoeg te zien en te doen! Oude personenwagens, legervoertuigen, oude fietsen en motoren en natuurlijk stoom machines! Aan de kade rondom de werf kunnen jullie klassieke schepen bewonderen, waaronder de Prins Willem, een oud VOCschip waar Den Helder erg blij en trots op is! Het is ook mogelijk hier een rondleiding te krijgen voor een klein bedrag.
Verder zit het marinemusea direkt om de hoek, net als de bioscoop Utopolis..
Het evenement zal ook een programma bevatten waarin verschillende artiesten of dansgroepen hun steentje bijdragen aan de gezelligheid.
In de binnenstad, op loopafstand wordt Jazz-weekend gevierd, overal zullen live-bands spelen in de kroegen en cafés. ( het datum van jazzweekend staat nog niet vast maar wordt vrijwel altijd samen gehouden met His. weekend.)

Twee jaar geleden trok het His.weekend meer dan 30.000 bezoekers..

Na afloop zou ik graag nog even een gezellige babbel willen houden bij het restaurant Nogal Wiedus aan de Dijkweg 6. Misschien daar iets lekkers eten. Het is een mooi gebouw waarvan je uitzicht hebt over de zee. ( ondergaande zon, voor de romantische mensen onder ons :wink: )

Oh en nog even dit: het is mogelijk zowel op zaterdag als op zondag deel te nemen! Het maximale aantal wagens per dag is 10 a 15, dus GEEN 20!

18 feb 2007 18:11
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:

Behalve de 964'tjes :(

FROST schreef:
het wordt alleen aangeraden een lekbak mee te nemen. (olie verlies is de gemeente niet zo blij mee)

... kan wel lezen dat die man meer verstand heeft van ENGELSE klassiekers :twisted: :wink:

18 feb 2007 18:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Weet je Olaf dat die helemaal niet in zijn boek stonden??? Maar ook DIE zijn welkom hoor! haha zou wel heel erg zijn als dat niet zo was..hoewel ik het met de Cayenne al jammer vond. Die heeft toch overal wel goed verkocht....

18 feb 2007 18:47
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:
Het maximale aantal wagens per dag is 10 a 15, dus GEEN 20!

Aha. Een minimeeting... :wink:

18 feb 2007 23:41
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Een soort minimeeting verdeelt over twee dagen ja :wink: Aan jullie de keuze, komen jullie zaterdag, of zondag, of op allebei? Niets is verplicht :)

19 feb 2007 10:23
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Olaf schreef:
FROST schreef:

Behalve de 964'tjes :(

En de 968 :roll: :wink:

Olaf schreef:
FROST schreef:
het wordt alleen aangeraden een lekbak mee te nemen. (olie verlies is de gemeente niet zo blij mee)

... kan wel lezen dat die man meer verstand heeft van ENGELSE klassiekers :twisted: :wink:

Is het een vereiste dat de wagen lekt om mee te mgen doen :twisted: :?: :twisted:

19 feb 2007 11:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
911-lover, jij was allang al opgenomen dus jij hoeft je nergens zorgen om te maken.. :roll: Kom je op zaterdag of op zondag?

19 feb 2007 13:59
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Zaterdag heb ik de winkel dus het zal zondag worden :wink:

ps : Dacht ik wel, zie knipoogje bij de vorige post

19 feb 2007 14:02
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
911-lover, jij was allang al opgenomen ..

Afbeelding

... dus jij hoeft je nergens zorgen om te maken..

:twisted: :wink:

19 feb 2007 15:32
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Olaf schreef:
FROST schreef:
911-lover, jij was allang al opgenomen ..

Afbeelding

... dus jij hoeft je nergens zorgen om te maken..

:twisted: :wink:

Inderdaad :^:

19 feb 2007 17:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik heb toevallig meneer Grit gesproken vanmiddag; hij zei dat de voorbereidingen van het historisch weekend echt in volle gang zijn. Er hebben zich al best wat mensen aangemelt.
Hij zei dat hij me vanavond nog even een dokumentje zou toesturen met het inschrijfformulier voor de deelnemers (ook voor dit forum.) Geen paniek, het klinkt erger dan dat het is. Hiermee kan het bestuur controleren wie er komt en met welke auto, hoe laat men arriveert etc. Het is tevens het bewijs dat deze personen met hun wagen mogen deelnemen aan de ritten op zaterdag en zondag.
Mensen die van dit forum uit willen deelnemen, zoals 911-lover stuur ik dat document morgen even per email toe.

groetjes Babs

p.s inschrijven voor dit evenement kan uiterlijk tot 1 Juni 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 feb 2007 23:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Mensen, ik ga hier de LAATSTE oproep doen voor dit evenement:

Ik heb echt aanmeldingen nodig anders blaas ik het evenement af en wordt het feest vieren met minder dan 5! aanmeldingen..

Gezellig.... :? :cry:

Met vriendelijke groet,
Barbara B.

17 maart 2007 21:04
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ik denk dat deze opmerking veel mensen in de weg staat om in te schrijven

FROST schreef:
Het maximale aantal wagens per dag is 10 a 15, dus GEEN 20!

denk dat de meeste het juist leuk vinden om met zoveel mogelijk PF'ers bij elkaar te zijn. en dat in combinatie met de centrale ligging van Den Helder...
denk dat dat de reden is dat je weinig inschrijvingen krijgt.

23 maart 2007 6:05
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
...denk dat dat de reden is dat je weinig inschrijvingen krijgt.

Nou...ík weet 't niet... ; ík schrijf niet in omdat Babs de kroketten niet lekker vond...precies zoals Pascal me gevraagd heeft... :wink:

kom op Babs, neem niet alles zo persoonlijk...soms weet je gewoon niet waarom iets niet goed van de grond komt...anders was 't ook geen kunst om rijk te worden...

23 maart 2007 10:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende