Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:20

Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Foto(shop)wedstrijd 2006: nieuwe ronden, nieuwe kansen! 

Welke is het mooiste ontwerp?
Poll eindigt op 09 jan 2007 17:12
Foto #1 55%  55%  [ 22 ]
Foto #2 3%  3%  [ 1 ]
Foto #3 3%  3%  [ 1 ]
Foto #4 25%  25%  [ 10 ]
Foto #5 15%  15%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 40

Foto(shop)wedstrijd 2006: nieuwe ronden, nieuwe kansen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
paSCal schreef:
Prima, ik verzet bij deze de deadline naar 31 december. 23:59 uur dus... Inzendingen moeten voor die tijd binnen zijn, de tijd van mijn mailserver telt ;)

Lekkere vent ben jij. Heb ik tussen alle bedrijven door me zitten haasten om de 998 op tijd af te hebben. Snel vandaag verstuurd (en ik was nog niet helemaal tevreden) stel je gewoon de inzend termijn 11 dagen uit :twisted:

19 dec 2006 22:41
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Nee, voor jou is de datum vandaag :cheesy: (studeren jij joh, hop! :cheesy: )

19 dec 2006 22:53
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
paSCal schreef:
Nee, voor jou is de datum vandaag :cheesy: (studeren jij joh, hop! :cheesy: )

Boek is al uit. Was zo simpel dat mijn dochter me kon overhoren :mrgreen:

19 dec 2006 22:56
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Klein vraagje.
Bij de voorbije fotowedstrijden konden de deelnemers en ook de niet deelnemers genieten van de inzendingen en hun mening geven.
Dit lijkt een echt gesloten circuit waarbij enkel de topicstarter de inzendingen mag zien (want zover ik kan lezen zijn er al inzendingen klaar en verstuurd).
Heeft dit een bepaalde reden :?:

-Koen die het zelf niet kan , maar wel wil genieten van het kunnen van anderen-

Laatste update 22/10/2013

19 dec 2006 23:14
Profiel WWW Facebook 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
als ik het goed begrijp, kun je op deze manier geen ideeen van onderen opdoen, zodat het echt een ontwerp is van degene achter de computer/tekentafel.

Na 31 december zoals aangegeven de ingezonden ontwerpen.

correct me if i'm wrong....

19 dec 2006 23:45
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat heb je met forowedstrijden toch ook :roll: :?:

In dit geval is het niet zozeer van ideen te hebben (in mijn geval) , maar het shoppen (en ik denk voor velen) :cry:

20 dec 2006 4:47
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
patrick911, die eerder schreef:
Er zijn nog (iets minder dan) 36 uur te gaan.
Kom op met die inzendingen! :wink:

Ik had wel weer verwacht dat dit het resultaat zou worden van mijn actie, dus heb ik gauw mijn schetsen uitgewerkt.

@PaSCal, hij komt eraan, en het is best goed geworden, al zeg ik 't zelf. :wink:

@911-lover: ik heb ook geen photo-shop programma, en heb toch een inzending klaar. Dank zij standaard MS-paint, Visio en MS-photo-editor.... :idea:

Oh, en PaSCal zou de inzendingen na de sluitingsdatum toch neer zetten voor te stemmen, begreep ik?

20 dec 2006 11:02
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
patrick911 schreef:

@911-lover: ik heb ook geen photo-shop programma, en heb toch een inzending klaar. Dank zij standaard MS-paint, Visio en MS-photo-editor.... :idea:

Voor een oude jippie als mij met zeer beperkte computergeschiedenis (ik stam nog van het tijdperk voor de Commodore64) is dit nog steeds chinees .Het meest gesofisticeerde dat wij hadden was ons telmachientje en een tennisspel voor op de TV (met die twee streepjes en dat puntje) :twisted: :wink:

patrick911 schreef:
Oh, en PaSCal zou de inzendingen na de sluitingsdatum toch neer zetten voor te stemmen, begreep ik?

Nu staat dat er idd bij :cheesy:

20 dec 2006 12:12
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
911-lover schreef:
patrick911 schreef:

Nee hoor, dat staat er al heel lang bij... Het enige wat ik gewijzigd heb, zijn de data van deadline enzo....
Dat was inderdaad om te voorkomen dat mensen "elkaars idee'en zouden stelen".

Enne, ja, het is ernstig subjectief, dat klopt :cheesy:

20 dec 2006 16:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Nou ik heb maar ff de handen uit de mouwen gestoken. Van een spel een mooie printscreen genomen (NFS Carbon) En vervolgens ouderwets in paint aangepast aan hoe ik denk dat de nieuwe 998 er uit gaat zien

Wegens geheimhouding, nog ff niet zichtbaar :wink: zie latere posts voor de reden

Hier het orgineel en wat ik heb aangepast

Afbeelding
Wat me opvalt door de jaren heen is dat de 911 steeds strakker wordt. Daarom gaan die "kieren" die er in het vorige model worden weggewerkt worden. Ook denk ik dat het aantal "gaten" aan de voorkant minder kan. (hoewel die bij het standaard model al minder zijn) Dit is echter mijn persoonlijke smaak. Ook dat zwarte streepje onder de bagage deksel vond ik geen verbetering. Weg ermee. (al is dat er niet bij alle modellen) Tis allemaal toch best veel werk, dus heb ik t bij een vooraanzicht gehouden. En het zijn allemaal geen enorme verandereingen, maarja dat zijn we gewend van de 911. Het concept is gewoon eeuwig mooi! Maar ik vind vooral bij deze auto, hoe simpeler hoe mooier!

Ben wel best benieuwd op wat voor niveau er door anderen wordt gefotoshopt, laat s wat zien, of zijn jullie bang dat jullie ideeen gepikt gaan worden :wink:

Laatst bijgewerkt door Webber op 21 dec 2006 4:37, in totaal 2 keer bewerkt.

21 dec 2006 1:11
Profiel
Melbourne
Bericht 
Webber schreef:
Ben wel best benieuwd op wat voor niveau er door anderen wordt gefotoshopt, laat s wat zien, of zijn jullie bang dat jullie ideeen gepikt gaan worden :wink:

[EDIT]plaatje maar weer weggehaald om het spannender'leuker te houden[/EDIT]

De veranderingen:

- achterlichten geinspireerd op de Carrera GT;
- totale lengte (wielbasis) met 6% toegenomen (zie portier);
- voorkant afgeleid van de succesvolle GT1 uit '98.

Ik had eigenlijk een ander design voor de velgen in gedachten (soort van eigen ontwerp voor retro-fuchs), maar dat krijg ik met m'n beperkte photoshop programma's niet echt voor elkaar.
Sterker nog, bovenstaand hangt aan elkaar van copy/paste in MS paint (echt op pixelniveau) omdat ik niks geavanceerders ter beschikking heb.
De achterkant is af, daar ben ik wel tevreden over, de voorkant moet nog ingekleurd.

Laatst bijgewerkt door patrick911 op 21 dec 2006 13:52, in totaal 1 keer bewerkt.

21 dec 2006 1:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht Re: Foto(shop)wedstrijd 2006: nieuwe ronden, nieuwe kansen!
paSCal schreef:
De opdracht: Laat zien hoe de opvolger van de 997 eruit komt te zien!

Dus: ga photoshoppen, Paint'en, schetsen op papier, kliederen met wat verf en een doek, en laat zien hoe die wagen eruit komt te zien!

Uiteraard wat kleine regeltjes:
1. Maximaal 1 inzending per persoon (lid van het forum)
2. Het stemmen aan het einde gaat over maximaal 10 foto's/tekeningen
3. Wees zo orgineel om ZELF iets te bedenken!
4. Wees orgineel! (hihi)
5. De foto's kun je mailen naar fotowedstrijd2006@porscheforum.org

De foto's moeten op zijn laatste op 31 december 23:59 binnen zijn. Vanaf 2 januari staan de foto's in dit topic en kunnen we stemmen (volgens een gelijke methode als die van Denis), tot 7 januari23:59 uur.

Leuke inzendingen, maar....

Het idee is om de foto's met een bewuste reden naar het emailadres te sturen !!! Zo blijven de eindresultaten ook het orgineelst.

21 dec 2006 2:43
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Ik heb m ook gemaild, en als het niet de bedoeling was om ze te posten voor dat ze beoordeeld worden had dat duidelijk gezegd moeten worden. Ik ga er ook nog steeds van uit dat dit niet zo is. En zo kunnen we mooi bespreken wat voor programa's iedereen gebruikt. Iemand nog iets anders dan paint gebruikt?

patrick911 schreef:
Ik had eigenlijk een ander design voor de velgen in gedachten (soort van eigen ontwerp voor retro-fuchs), maar dat krijg ik met m'n beperkte photoshop programma's niet echt voor elkaar.
Sterker nog, bovenstaand hangt aan elkaar van copy/paste in MS paint (echt op pixelniveau) omdat ik niks geavanceerders ter beschikking heb.

Ja jammer is dat he dat je aan de beperkingen van paint bent overgelaten. (even een zijspoor) Ik had ooit het idee om een moderne volvo (hot) hatchback te ontwerpen op basis van de volvo 480

Afbeelding

Had alleen nooit echt het teken talent of de programma's ter beschikking dit te verwezelijken. Volvo heeft nu zelf echter ook weer een greep uit de oude doos gedaan met de C30:
Afbeelding

Overigens komen deze lijnen natuurlijk van de mooiste volvo ooit de p1800, en dan de station versie: (begrijp me overigens niet verkeerd de coupe p1800 is de mooiste volvo ooit, jeweetwel die van "the saint"
Afbeelding

Mooi he zoals bepaalde lijnen binnen een merk terug blijven komen :wink:

21 dec 2006 3:08
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Webber schreef:
Ik heb m ook gemaild, en als het niet de bedoeling was om ze te posten voor dat ze beoordeeld worden had dat duidelijk gezegd moeten worden. Ik ga er ook nog steeds van uit dat dit niet zo is.

Als er staat mailen naar.... en foto's worden gepost na 2 Januari :roll:

En .....

paSCal schreef:
911-lover schreef:
patrick911 schreef:

Nee hoor, dat staat er al heel lang bij... Het enige wat ik gewijzigd heb, zijn de data van deadline enzo....
Dat was inderdaad om te voorkomen dat mensen "elkaars idee'en zouden stelen".

Enne, ja, het is ernstig subjectief, dat klopt :cheesy:

Tsja. Het kan mijn koppigheid zijn, maar dit lijkt me toch duidelijk dat het juist NIET de bedoeling is om ze te posten voor 2 Januari :wink:

Webber schreef:
Mooi he zoals bepaalde lijnen binnen een merk terug blijven komen :wink:

Ik dacht altijd dat het ontwerp begonnen was op Maandag, hard eraan gewerkt en dat ze op vrijdag middag nog de achterkant moesten doen. Hup streepje recht naar beneden, klaar is kees... :mrgreen: Johannes die overigens zelf een hele tijd in een volvon 480 Turbo heeft gereden

21 dec 2006 3:41
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Ach ja vast niet veel mensen die m'n ontwerp hebben gezien, gezien de tijd dat ik m pooste, dus k heb m voor t geval dat maar ff weggehaald. Orgineel heb k wel laten staan.

21 dec 2006 4:35
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
volvo 480, met een van de mooiste designmissers die ik ken...
als de auto in zijn 5 staat, kan de asbak niet open...

horn - toen nog roker... :wink: gassen in zijn 5 - koppeling in - versnelling in vrij - asbak open - peuk aftikken - asbak dicht - koppeling in - terug in 5e versnelling - koppeling op - gassen in zijn 5...

21 dec 2006 8:10
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Heb ik ook nog gehad (toen nog steeds gestopt dus deze misser is me niet opgevallen) :wink: .
En toch vond ik dat een zeer leuke wagen om mee te rijden en heb er enorm veel plezier mee gehad (allemaal aan de kant op de snelweg als die klapperende lampjes aankwamen. En dan staren wat er voorbij komt. Moet je die gezichten(ontgoocheling) voorstellen als het geen Ferrari of Porsche maar een Volvo was :twisted: :lol: :lol: :lol:
En alles electrisch , verwarmde zetels, boordcomputer, apparte achterzitjes etc . Ik heb de wagen idd verkocht daar "de teonmalige" vriendin dit ook een misbaksel vond

Afbeelding

21 dec 2006 12:33
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
horn schreef:
volvo 480, met een van de mooiste designmissers die ik ken...
als de auto in zijn 5 staat, kan de asbak niet open...

horn - toen nog roker... :wink: gassen in zijn 5 - koppeling in - versnelling in vrij - asbak open - peuk aftikken - asbak dicht - koppeling in - terug in 5e versnelling - koppeling op - gassen in zijn 5...

Je had dus gewoon de niet-rokers uitvoering... :lol:

21 dec 2006 12:35
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
horn schreef:

Speciaal voor de rokers is er toen een automaat geintroduceerd,
gassen in zijn D - asbak open - peuk aftikken - asbak dicht - gewoon door blijven gassen :mrgreen:

21 dec 2006 13:37
Profiel WWW
Melbourne
Bericht 
yohanv schreef:
Tsja. Het kan mijn koppigheid zijn, maar dit lijkt me toch duidelijk dat het juist NIET de bedoeling is om ze te posten voor 2 Januari :wink:

Dat is waar, maar het was ook de bedoeling om als einddatum de 20e aan te houden... :wink:

Maar goed, ik heb mijn entry is weer verwijderd uit 't topic. Komt dus na de 2e weer terug, zoals het hoort. :roll:

21 dec 2006 13:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Iedereen zit maar met die tekenprogramma's op de pc, en ik loop maar met m'n potloodje te schetsen...

(door de gumstrepen kijken jullie straks toch wel heen hè :wink: )

Thomas -waar enkele jaren geleden ook een zwarte 480 in de garage stond-

21 dec 2006 17:48
Profiel Facebook 
Bericht 
Thomas Verheijen schreef:

wat stond er vroeger bij jullie niet in de garage? Er is een Topic waar je dit kunt melden. Dan hoef je dat niet elk antwoord wat je geeft te melden :mrgreen:

21 dec 2006 18:03
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Thomas Verheijen schreef:
Iedereen zit maar met die tekenprogramma's op de pc, en ik loop maar met m'n potloodje te schetsen...

(door de gumstrepen kijken jullie straks toch wel heen hè :wink: )

Nee hoor. !!!

Ik heb ook net een schets ingezonden :wink:.... Heb alleen paint tot de beschikking.. en daar kan ik me echt niet mee redden.

Het lijkt zowaar wel een ex-volvo 480 forum :shock:

22 dec 2006 20:01
Profiel
Bericht 
Nog 7 u en 30 min te gaan, ben benieuwd wat de inzendingen zijn....

31 dec 2006 17:30
Profiel
Bericht 
hoeveel inzendingen zijn er eigenlijk?

31 dec 2006 17:40
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende