|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Open dag Schmidt-Oss 14 januari
Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
nou ik wel PF gezien, Eric was er, ik zelf en nog een paar, prima verzorgd....mooie professionele outfit...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
14 jan 2007 19:57 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Prima weer om er naar toe te rijden; de open dag was uitstekend verzorgd.
Veel verschillende modellen Porsche van oud tot nieuw.
Kinders omgetoverd tot spiderman en batman; ze hebben hun keuze gemaakt.
De volgende Porsche gaat een 997 turbo worden want de teller gaat tot 350. Hoop dat ik ze niet ga teleurstellen... 997 2S is waar ik zelf aan zit te denken voor de toekomst.
_________________________________________ Racefun events
Laatst bijgewerkt door Gert op 15 jan 2007 0:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 jan 2007 21:02 |
|
|
MR-911 CABRIO
|
Ben even wezen kijken. Ziet er allemaal mooi en verzorgt uit.
Is voor de werknemers een goede plek om te werken.
Stonden inderdaad enkele fraaie exemplaren tentoongesteld.
Mijn favoriet was toch wel de donker blauwe Turbo brede 911 Cabrio die voor bij de ingang stond. Wat een pracht auto!!
Als verrassing kregen we bij vertrek nog een hele mooie paraplu.
Schmidt Oss, BEDANKT!
|
14 jan 2007 23:00 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
het was mooi weertje voor een toertje naar oss.daar aangekomen eerst alles even goed bekeken en lekker wat hapjes en drankjes op.het was zeker de moeite waard alles zag er mooi en nettjes uit.mooie nieuwe bruggen en een nieuwe look met mooi porsche logo boven de ingang.
bedankt voor de leuke middag!!!
gr anton964
|
15 jan 2007 0:35 |
|
|