|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Zo te zien is het bovenste model een flatnose en het onderste niet...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 jul 2007 7:59 |
|
|
Hans 3.2
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)Oegstgeest
|
gewone 964?
Heeren Verzamelaars,
Ik verzamel geen schaalmodellen, maar wil slechts één schaalmodel hebben: een gewone 964 (geen cabrio, geen turbo enz enz) Hebben jullie enig idee? Ik heb toch veel gezocht op internet, maar kan hem niet vin den..
Alvast badankt, Hans
_________________________________________ luchtgekoeld is gewoon lekkerderderderder
|
30 jul 2007 8:25 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Als je het met 1:43 wilt doen, heeft Minichamps volgens mij wat voor je.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 jul 2007 9:07 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
komt er hier nog een soort mini meeting. ik heb in 2 topics gelezen dat er toch wel wat mensen naar toe gaan
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
17 sep 2007 21:15 |
|
|