Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:49

Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Sprint competitie? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Er is een afgelegen industrieterrein ergens in Zeeland, waar Leen (Leko)dit vaker heeft georganiseerd met zijn Corvette club. Hij heeft PF uitgenodigd om een keertje hier aan mee te doen. Corvette meets Porsche on the 400 M run.

16 jul 2007 0:55
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Als de datum kan wil ik ook wel komen.
Meedoen als 4 cilinertjes worden toegestaan en anders gewoon erbij zijn om te genieten.

Laatste update 22/10/2013

16 jul 2007 1:13
Profiel WWW Facebook 
964.c4
assendelft
Bericht 
als ik kan op de datum ga ik ook mee!

zaterdag zou mij heeel goed uitkomen of zondag nacht laten we zeggen na middernacht ivm met werk

robert

16 jul 2007 1:30
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Vroeger ben ik regelmatig op vliegveld Niederrhein geweest. Toplocatie om te rijden. De start/landingsbaan is 5 km lang! Maar de locatie is natuurlijk best wel ver rijden. (Is de motor in iedergaval wel warm en de olie vloeibaar! :D ).

Ook op de vliegbasis de Peel is het super rijden, maar ligt nou ook niet naast de deur.

Ik ben effe bezig met een veel simpelere locatie. Kijken of dat gaat lukken.

I'll keep you posted!

16 jul 2007 9:20
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Luitjes,

Als er iets op de openbare weg gedaan gaat worden, moet je het niet meer hier gaan posten....geheid dat de kit er ook bij is.

je kan een paar dingen doen..

1. Ergens ontheffing gaan vragen, hebben die jongens in Drachten ook voor elkaar gekregen.

2. Ergens een strip huren......behoorlijke organisatie hoor...wie gaat dat voorschieten etc. ??

3. Ergens een openbare weg nemen..........mijn idee ergens bij Lelystad ofso, daar bij het Midland circuit is er ruimte zat, ik zal is tijdens een NPC slalom is kijken of het daar lukt....de Eendeweg Ri. westen kan je lekker optrekken...

Maar bij dit soort evenementen (tis illegaal) heb je met een paar vervelende zaken te maken.....

Wie neemt de verantwoording op zich als er iets mis gaat (ongeval - Politie of nog erger etc.).....ikke niet.....

Oja een rollende start................ :roll: :roll:

16 jul 2007 10:19
Profiel
Bericht 
@ John, daarom ben ik ook met iets veel simpelers bezig. Niet op de openbare weg, dus. Dat is inderdaad veel te link. Effe geduld, guys ...

16 jul 2007 10:53
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Lydia schreef:
@ John, daarom ben ik ook met iets veel simpelers bezig. Niet op de openbare weg, dus. Dat is inderdaad veel te link. Effe geduld, guys ...

Superrrrrrrrrrrrrr

Maar let wel heh...iedereen wil graag een rollende start om de bandjes te sparen............

Als we iets op een vliegveldstrip kunnen regelen moeten de mensen wel rekening houden dat het asfalt van een gem. startbaan killing is voor de bandjes...........maar een wegligging die nergens zo goed is..

16 jul 2007 11:13
Profiel
Bericht 
We moeten de naam Porsche en PorscheForum ook niet verbinden aan een "illegale straatrace".

John schreef:
het asfalt van een gem. startbaan killing is voor de bandjes...........maar een wegligging die nergens zo goed is..

Ik weet uit ervaring dat je door dat groffe asfalt ook veel meer last hebt van losse steentjes en dus steenslag.

16 jul 2007 11:25
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Ik weet uit ervaring dat je door dat groffe asfalt ook veel meer last hebt van losse steentjes en dus steenslag.

Gewoon zorgen dat je vooraan rijdt ... zakt de rest vanzelf af :twisted: :wink:

16 jul 2007 12:21
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dan krijg je nog steenslagschade aan eigen wagen (ik denk aan de achterbumper en eventueel achterflanken)
Met de racer geen probleem, met de CS echt niet meer :wink:

16 jul 2007 12:23
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Olaf schreef:
Gewoon zorgen dat je vooraan rijdt ... zakt de rest vanzelf af :twisted: :wink:

Dat is de bedoeling van deze competitie natuurlijk, dat ik ál die 964jes achter me laat :D :wink:

@ Koen: ja, daar heb je gelijk in. Vooràl die dikke billen van mij zullen last krijgen van al die steentjes :lol: . (toch zonde ook al zit er beschermfolie).

16 jul 2007 12:26
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Dat is de bedoeling van deze competitie natuurlijk, dat ik ál die 964jes achter me laat :D :wink:

Met 'n 993 4S :shock: :roll:

:mrgreen:

16 jul 2007 12:44
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ehhhh mag een kappersauto ook meedoen???

:twisted: Nap

Hou me op de hoogte van locatie en tijd!

ps.
1 voorwaarde dat Snale Luna (hans) ook van de partij is

16 jul 2007 13:23
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Lydia schreef:

Gelet op het animo is dat idd. een stuk beter.

Overigens, als er veel animo is, dan is het ook wel leuk om staande starts te doen voor diegenen die dat leuker vinden. Vermits het na september plaatsvindt wil ik dan ook wel deels de organisatie doen (het is ook een beetje mijn schuld...).

16 jul 2007 13:32
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Lydia schreef:
Vroeger ben ik regelmatig op vliegveld Niederrhein geweest. Toplocatie om te rijden. De start/landingsbaan is 5 km lang! Maar de locatie is natuurlijk best wel ver rijden. (Is de motor in iedergaval wel warm en de olie vloeibaar! :D ).

Niederrhein is idd een prima locatie en lekker in de buurt (voor mij). :wink:

16 jul 2007 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Met de Speedster zal ik het waarschijnlijk wel afleggen tegen het 911 geweld, toch wil ik het wel proberen. Kom maar op met die Locatie, Datum en Tijd.

16 jul 2007 14:32
Profiel WWW
Bericht 
Mijn locatie bgint vastere vormen aan te nemen. Nog het één en ander onderhandelen (je wilt het niét weten :lol: ) Is er een voorkeur voor datum? Eind september???

Enneuhh ... was het niet 993 tegen 964 ???

16 jul 2007 16:12
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
zuugnap schreef:
Ehhhh mag een kappersauto ook meedoen???

:twisted: Nap

Hou me op de hoogte van locatie en tijd!

ps.
1 voorwaarde dat Snale Luna (hans) ook van de partij is

I'll be back... :!: :!: :!:

Privilege Beauty & more...

16 jul 2007 16:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
indien mogelijk wil ik ook es komen kijken... :wink:

16 jul 2007 17:12
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Lydia schreef:
Enneuhh ... was het niet 993 tegen 964 ???

Tegen die twee wil ik het ook wel opnemen hoor :wink:

16 jul 2007 17:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Wij komen ook wel even kijken, als e.a. bekend is. :D

16 jul 2007 18:36
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Lydia schreef:
Mijn locatie begint vastere vormen aan te nemen. Nog het één en ander onderhandelen (je wilt het niét weten :lol: )

Klasse :D

Lydia schreef:
Is er een voorkeur voor datum? Eind september?

Prima, prik maar iets!

Lydia schreef:
Enneuhh ... was het niet 993 tegen 964 ?

Zo was/is het Lydia :!: 8)

16 jul 2007 18:45
Profiel
Bericht 
Zo, hier in Egmond is zojuist paniek uitgebroken, het is hier zo donker als om 12 uur 's nachts, onweer, slagregen en een zee-windhoos. Mensen in paniek, auto's rijden kriskras door elkaar, het lijkt wel een film ...

Indien het de bedoeling is, dat het een evenement gaat worden, kan ik dat ook regelen (ik heb dan wel 25 auto's die deelnemen nodig).

Zit nog een beetje met de kosten in m'n maag. Wil die natuurlijk zo laag mogelijk houden. Zal waarschijnlijk eind augustus worden. Morgen weet ik meer!

16 jul 2007 19:24
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Lydia: op 31 augustus start de 8-landenrit - t/m 8-9 sept. - van een bepaalde club :idea: 8)

@Devils son: kan je nog eens toelichten hoe dat werkt met je 'box' :?: :roll:

16 jul 2007 20:27
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
http://www.performancebox.co.uk/

Not only is the new PerformanceBox the most sophisticated Performance meter on the market, but it is also one of the simplest to use, with many features normally found only on professional test equipment. You can quickly measure the acceleration, braking and cornering performance of your car without having to set anything up beforehand, and there is no need to perform any calibration. Because PerformanceBox is based on GPS, you get so much more for your money than just a simple performance meter.

PerformanceBox uses a GPS system with an update rate of 10 samples per second, which is the fastest GPS engine in its class. From this you get a very accurate speed (±0.1kmh), cornering g-force, acceleration g-force and a very accurate distance measurement (±10cm in 400m).

Hetzelfde systeem wordt ook gebruikt door oa. Autovisie.

16 jul 2007 20:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende