Auteur |
Bericht |
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Hmm..jammer, ben ik nog niet terug in Nederland, Better luck next time........
|
22 aug 2004 23:14 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Ook even mijn reactie op deze grandioze dag Ik heb me echt super vermaakt vandaag. Een hoop nieuwe leuke mensen leren kennen, ook het Belgisch front meegeteld (je zal er maar een hele dag mee moeten opschieten ). Het weer had ook zijn goede inbreng in deze dag . Ik vond de rit echt super, en de middag rit vond ik echt leuk bedacht Dus voor deze dag wil ik wel mijn "spons-oren" en natuurlijk ook de opkomst bedanken. Maar als eerste PaSCal en zijn vriendin voor de weer super organisatie, het was allemaal echt toppie geregeld en dat vind ik wel een hele prestatie van jullie. Dan wil ik ook natuurlijk onze grote Belgische vriend Dirk bedanken, ik vond het geweldig om met je mee te rijden en ik heb echt elke seconden in de Porker genoten. Dan wil ik ook Lou en Mieke bedanken omdat hun mij weer veilig naar huis hebben gebracht (weer een Porsche ervaring erbij, achterin zitten in een P ). En ook wil ik de andere zuiderburen in de Boxster bedanken, Alex en Vicky, het was zeer gezellig, zonder jullie waren we nooit bij de molen gekomen . En het was gewoon een superdag die zeker voor een herhaling vatbaar is
Zo,
De groeten,
Kevin-GT
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
22 aug 2004 23:14 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
slijmbal
|
22 aug 2004 23:16 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Nee hoor, investeren in de toekomst voor weer een stoeltje
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
22 aug 2004 23:18 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Zo Kevin, je weet nu bij wie je de volgende keer terecht kunt......
|
22 aug 2004 23:21 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Thnx
Ze hehe vinny is ook weer thuis.
PaSCal echt helemaal tegek gedaan.
Ik zal voortaan eerst aan jou vragen of ik een CAP mag kopen van Erwin.
Het was gewoon allemaal leuk vandaag, heerlijk gegeten.
Maar die kikker van Erwin heb ik even laten staan.
Verder iedereen die er was vandaag heel erg bedankt en zeker tot de volgende keer.
Jakko ik weet nu waar de letter T.U.R.B.O voor staan.
En ja voor de mensen die er niet waren ..............
Wist U dat als een Boxter achteruit rijd er dan toch kilometers geteld worden
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
22 aug 2004 23:25 |
|
|
Vinny
|
Kevin jij was goed bezig vandaag.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
22 aug 2004 23:27 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Re: Thnx
| | | | Vinny schreef: Ze hehe vinny is ook weer thuis. PaSCal echt helemaal tegek gedaan. Ik zal voortaan eerst aan jou vragen of ik een CAP mag kopen van Erwin. Het was gewoon allemaal leuk vandaag, heerlijk gegeten. Maar die kikker van Erwin heb ik even laten staan. Verder iedereen die er was vandaag heel erg bedankt en zeker tot de volgende keer. Jakko ik weet nu waar de letter T.U.R.B.O voor staan. En ja voor de mensen die er niet waren .............. Wist U dat als een Boxter achteruit rijd er dan toch kilometers geteld worden | | | | |
en bij een 964 niet...hehehe
|
22 aug 2004 23:28 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Nu alleen nog ff die Ford verkopen Vin. Hopelijk houdt Erwin die 944 heel tot die tijd, want zoals die in de sloot parkeert
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
22 aug 2004 23:28 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Ja zou het een hint zijn... Maar voor mij is er op dit moment toch niks leuker dan mee te kunnen rijden tussen de Porsche mannen/vrouwen.
Waarvoor dan
|
22 aug 2004 23:36 |
|
|
Vinny
|
Hehe nee hij is er best wel voorzichtig mee Hoop ik
|
22 aug 2004 23:36 |
|
|
Vinny
|
De foto's van mij staan op www.vinny.nl
|
22 aug 2004 23:40 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
T H A N K S
@ Pascal en zijn hele crew. Dit was een schitterende organisatie zoals ik er nog niet veel heb meegemaakt.
@Shark: Je hebt op 1 jaar tijd al heel wat teweeg gebracht in het Porschewereldje van de Lage Landen, keep on going
Dit was weer een grandiose dag
Hier doen we het toch allemaal voor, of niet?
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
22 aug 2004 23:43 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Leuke foto's Vinny . Is altijd weer ff nagenieten en terugkijken op de succesvolle dag
|
22 aug 2004 23:48 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Het begint een beetje saai te worden, maar PaSCal: Het was een absolute topdag. Dat mailtje naar de weergoden was absoluut aangekomen. Prachtig weer, niet te warm en niet te koud. Ook mijn bijrijder heeft het porsche virus absoluut te pakken. Bolletje pijltje rit was erg gewelding.
Onze foto's staan op: http://www.pijlgroms.nl/porsche/toertoc ... bileumrit/
Op naar Twisk !!!!
|
23 aug 2004 0:12 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
|
23 aug 2004 0:17 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Gelukkig niet, maar anders zou ik ze toch niet gaan slikken
|
23 aug 2004 0:18 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Mijn idee Kevin
|
23 aug 2004 0:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Maar Kevin, als navigator van Dirk en man die op lege stoeltjes aast... vertel eens; waar waren jullie nou bij de Molen????
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 aug 2004 7:42 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Maximaal
Ik denk dat Kevin, als Navigator de maximale mee rij tijd eruit heeft gehaald.
|
23 aug 2004 8:19 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
PasSCal en aanhang (organisatoren) BEDANKT ! het was erg leuk en perfect geregeld
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
23 aug 2004 8:35 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Mensen,
als jullie willen, mail dan *alle* foto's naar mij? ( porscheforum@kevertje.org!)... Dan kan ik daar een mooi CD'tje/DVD'tje van maken voor mijn eigen trots!
(en geloof me, die mailbox is groot zat, maar hou de mailtje op maximaal 20MB/stuk, anders verstuurd je mailserver het niet )
|
23 aug 2004 8:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Eikels!
Verder niks te klagen
Organisatie het was weer een superdag, alleen jammer dat de Vlamingen maar met een gangetje van 70 km/u over de provinciale wegen vlogen
Jaco (cum fraude winnaar 1) bedankt voor het voorrijden van het tweede gedeelte
Verder eigenlijk te veel deelnemers om met iedereen een praatje te kunnen maken ..... wel weten allemaal wie Dirkie is
Foto's in het Forum-Album
Robberto z'n persoonlijke 22 augustus album
Ricardo z'n persoonlijke 22 augustus album
Vinny z'n persoonlijke 22 augustus album
Handel
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
23 aug 2004 8:48 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Owhja, nog wat cijfertje:
37 Porsche's
77 mensen aan de lunch
Budget van ong. 1300 Euro !
Aantal km's ga ik vanavond ff doen, de Belgen wordt gokken
|
23 aug 2004 9:00 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
We waren met 3en als bijna laatste gestart smorgens en dus hadden we al een achterstand van ong. een uur. En onderweg moest er (ja het is echt waar) een dame ff een plasje maken dus waren we ff gestopt. Toen wij weer bij de lunch aankwamen toen was iedereen al bijna klaar, en wij moesten nog beginnen. Toen we klaar waren met eten toen moesten we oook nog onze route met zo min mogelijk km's uitzetten (valt niet mee met Belgen ). Dus voordat we weer weg waren was het weer een uur later dan de rest. Onderweg zijn we nog even bij "De Drie Linden" gestopt om wat te gaan drinken, want we hadden dorst. Dus voordat we aankwamen bij de Molen was het al zeker anderhalf uur later dan de eerste denk ik .
Zie hierboven, we probeerden onze route kort te maken maar dat was toch niet zo heel goed gelukt .
|
23 aug 2004 9:31 |
|
|