Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 20:48

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
IAA AUTOMESSE 2008 Frankfurt? = UITJE MOTORSHOW PARIS 2008!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Inderdaad weinig animo :(

Mogelijks komen wij. Ipv ik :)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

24 sep 2008 2:10
Profiel
Bericht 
Citaat:
Mischien wel leuk ID .... gaan we met de mannen.......

Mischien dat dit een beperking vormde :wink: Ok nog even uitzoeken welk hotel we gaan pakken dan!

24 sep 2008 7:27
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht 
Heb ook nog ff gezocht naar hotelekes met beveiligde parkeerplaatsen voor een zacht prijsje :P

Deze misschien??

http://www.eurobookings.com/paris-hotel ... tAodaAwL4Q

Novex
60 euro betaalde privé parking 15 euro

8 Rue Caillaux, 75013 Paris Toon kaart

Het Novex Hotel is een zeer vriendelijk hotel dicht bij Place Monge en Place d'Italie, dat directe metroverbindingen heeft naar Chatelet les Halles, St Germain de Près en het Quartier Latin.
U kunt ook gemakkelijk op deze manier de Opera (15 minuten) en de Galeries Lafayette (15 minuten) bereiken. Het ligt op slechts 3 minuten van de zuidelijke snelweg, in een rustige straat.

In de buurt van het hotel zijn verscheidene Aziatische, Franse en Italiaanse restaurants, een supermarkt en typische Parijse cafés te vinden.

Kamers: 26

Of deze?

http://www.eurobookings.com/paris-hotel ... tAod4gQ_4Q

Ermitage

Betaald privé parkeren is mogelijk op een nabijgelegen locatie en kost EUR 12,00 per dag

42, Bis rue de l'Ermitage, 75020 Paris

Het hotel Ermitage heet u welkom in een vriendelijke en warme omgeving, dankzij de 24 zeer comfortabele slaapkamers. Op de hoogtes van Ménilmontant, biedt het u een geweldig uitzicht over heel Parijs en de historische monumenten: de Eiffeltoren, de Notre Dame, het Centre George Pompidou, Beaubourg, en de Sacré-Coeur. U zult een pittoresk en levendig district ontdekken waar u schilderworkshops kunt vinden, en theaters en restaurants. Het Ermitage zorgt ervoor dat u het populaire Parijs kunt ontdekken en zal u informeren over de beste niet-toeristische plekken van de stad zodat u nog meer van uw verblijf in onze hoofdstad zult kunnen genieten.

Kamers: 24

Ook een mooie wel iets duurder (155 euro voor 2 persoonskamer), maar met prive parking bij het hotel. En ze hebben momenteel nog 5 kamers beschikbaar

http://www.booking.com/hotel/fr/sofitel ... 2008-10-19

Mij maakt het niet uit, de eerste van Zuug vind ik ook prima. En m'n maat die meegaat maakt het qua kamer ook weinig uit. Ik zou zeggen, fire away!

25 sep 2008 23:02
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Jongens, ik moet helaas melden dat ik afhaak voor deze trip.
't Zal voor een ander keertje zijn.

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

29 sep 2008 14:18
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht 
Ik heb helaas ook andere verplichtingen.

29 sep 2008 15:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 951, Porsche Boxster S, Porsche Cayman S
Laakdal
Bericht 
Ibis La Bastille, daar ga ik meestal, zijn goed centraal gelegen en toch niet te druk, goed te bereiken en hebben prive parkeerplaats onder het hotel met camerabeveiliging etc. Je kan zo vanuit de auto de lift nemen naar je kamer. kost iets van 75 Euri's meestal ( per kamer , ongeacht 1 of 2 personen). Kamer niks typisch (Ibis is overal gelijk) maar wel nieuw en redelijk ruim.
En vlakbij : Bar de L'industrie, bijna gastronomisch eten aan snackbarprijzen, en om de hoek wat vertier, cocktailbarretjes etc...
Prima uitvalsbasis, (ligt eigenlijk midden het studentendistrict.)

29 sep 2008 17:41
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2