Auteur |
Bericht |
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
 Re: zondag 5 juli ‘09 Hielkema and friends ri Dusseldorf
Hallo Meilenwerkers, Nog eens dubbel gecheckt: je hebt voor het Meilenwerk echt geen milieusticker nodig, omdat dat niet in het stadscentrum van Dusseldorf ligt. Kijk zelf maar na, via milieusticker.eu kom je makkelijk op de Duitse website van het Umweltbundesamt. Als je vaker naar Duitsland gaat en in stadscentra komt is het natuurlijk wel handig om zo'n sticker te hebben. Maar voor het tripje naar Meilenwerk hoeft het dus volgens mij niet. Tot zondag 
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
01 jul 2009 10:14 |
|
 |
Graaf
NB
|
sorry moet afhaken vanwege ander verplichtingen had graag nog eens mijn ex gezien maar dat komt dan bij een andere meeting nog wel (iig met de 11steden)
|
02 jul 2009 18:26 |
|
 |
aher
911 2.2e targa 1971noord brabant
|
Hey Peter ik wil ook wel mee maar tussen dat turbo geweld .Dan moet ik afzien .Met mijn 155pk 's 
_________________________________________ orgineel hellgelb
|
02 jul 2009 19:33 |
|
 |
Ger2.7
|
Goede dag allemaal.
Die millieu sticker zit er niet in voor mijn auto. Van de week nog contact gehad et de TUV , helaas is mijn vierwieler niet overal welkom in duitsland.
Als hij dertig jaartjes wordt , is hij voor duiste begrippen een old-timer, en dan kan ik algehele ontheffing aanvragen.
Zeg Aher uit Eerde , ik kan ook niet op tegen al dat Turbo geweld , maar dat is geen reden om niet mee te gaan.
Ik kom uit Veghel , dus we kunnen best samen richting Boxmeer rijden.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Contact jij mij even als je wel mee gaat.
Peter , je begrijpt dus dat ik van de partij ben , samen met mijn zoontje, tot dan
Groetjes
Ger.
|
02 jul 2009 22:22 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
@Graaf: Jammer dat je niet mee kunt, de volgende keer beter!! @Aher: Gewoon meegaan, is echt een mooie beleving en natuurlijk wachten we op elkaar. Niet onverstandig om nog even een TomTom mee te nemen.... @Ger: Leuk dat je erbij bent. 
_________________________________________ "There is no substitude"
|
02 jul 2009 22:57 |
|
 |
cees
ex 997 4S
|
Waarschijnlijk gaat mjin zoon Daniel (11 jaar) ook mee, en ik moet hem weer heel thuisbrengen van zijn moeder dus ik ga ook maar niet op de top rijden. Peter, je hoeft niet op koffie te rekenen voor hem hoor 
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
03 jul 2009 10:18 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Ik had het bij de vorige Meilenwerk trip ook al gepost, een vignet is absoluut NIET nodig om daar te komen. Als je direct vanaf de Autobahn naar Meilenwerk gaat kom je NIET door de milieuzone. @carrera 3.2: Ik zou eens aan Rufie vragen hoe hij het geflikt heeft, want het is hem voor de Stuttgart trip gelukt om een milieu Plakette voor mijn 3.2 uit '89 te regelen bij de DEKRA in Duitsland. Mij lukte het absoluut niet, hij kreeg het na een belletje voor elkaar. Welliswaar een rode , maar deze zijn de komende 2 jaar gewoon geldig. Ik vermoed dat het geheim zit in het feit dat je specifiek naar een rode plakkette moet vragen. Ik ga overigens zelf helaas niet mee, (moet trainen...) hoewel het me vorige keer echt goed bevallen is. Meilenwerk is echt een aanrader 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 jul 2009 18:06 |
|
 |
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Is idd. een goede tip om Rufie te raadplegen Heb zelf voor onze 3.2 uit '86, via Rufie, tijdens de trip naar Stuttgart, een Groene Plakette gekregen Ik weet niet hoe hij het geflikt heeft maar toch top geregeld 
_________________________________________ Less is more !
|
03 jul 2009 20:47 |
|
 |
aher
911 2.2e targa 1971noord brabant
|
Hey,Peter ik ga mee maar zonder tom tom .groetjes andre.
_________________________________________ orgineel hellgelb
|
03 jul 2009 22:48 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Peter, zoals het er nu uitziet ben ik er dit keer helaas niet bij. Next time better! Voor de autobahnfahrers  : viel spass!!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
03 jul 2009 23:01 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
@Sander, Jammer dat je niet mee kunt, next time better. @aher, ik zal je wel de goede richting op loodsen........ 
|
03 jul 2009 23:41 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 jul 2009 23:44 |
|
 |
hapje
996 turbo en Boxster S
|
hapje gaat ook mee (996 turbo) 
|
04 jul 2009 16:09 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Als jullie een beetje doorrijden, halen jullie ons wel in. Wij zijn ongeveer 6 uur vannacht bij de grens op weg naar het zwarte woud 
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
04 jul 2009 17:30 |
|
 |
Sid
911 3.2 Targa 1985Uden
|
Ik kan helaas niet mee. 
|
04 jul 2009 17:35 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
Veel plezier tussen de duitsers morgen 
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
04 jul 2009 21:44 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Zo net weer thuis. Alles klaar gezet voor morgen. De koffie morgenvroeg ff laten pruttelen en dan de T-kan in. Nog wat limo voor de kids in de tas en ik kan vertrekken. Tot Morgen negen uur...en he gas erop!! 
|
04 jul 2009 23:05 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Veel plezier morgen  Keep it safe 
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 jul 2009 23:27 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
BEdankt MArc.
De koffie zit in de kannen, tot over een uur.
|
05 jul 2009 7:59 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
De vorige keer was het een geslaagd uitje. Veel plezier vandaag! 
|
05 jul 2009 8:03 |
|
 |
Ger2.7
|
Duizend bommen en granaten ....... ik baal als een stekker , ben er gisteravond achter gekomen dat ik mijn rijbewijs kwijt ben.
Daarom heb ik maar besloten om niet mee naar Duitsland te gaan , en ik had er zo naar uit gekeken !! Durf het niet aan om aangehouden te worden zonder dat er iemand langs mij zit die ook zijn rijbewijs heeft. Want dan kan je je auto wellicht laten staan !
Als alternatief vandaag maar meegedaan aan de oldimer rit Rondje Rooij. Was druk bezocht en goed georganiseerd , en ook nogal wat porsches erbij.
En nu maar hopen dat ik mijn rijbewijs weer terug vind.
Afijn , de volgende keer beter.
Groetjes.
Ger
|
05 jul 2009 16:23 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Hi Ger, We hebben een leuke rit gehad naar Dusseldorf / Meilenwerk. Nog Turbo en een 964 spontaan aangesloten op de parking. Hoorde inderdaad dat je niet mee zou gaan van aher. We zijn aher 2 keer kwijt geraakt, 1 keer op de heenweg, toen hebben we hem opgehaald ergens in Dusseldorf, 2de keer op de terugreis, nog staan wachten op de parking net voor Nederland maar helaas niet meer gezien. aher als je dit leest geef even een teken van leven....  Heren & dame bedankt, het was me weer een waar genoegen. 
|
05 jul 2009 16:49 |
|
 |
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Autobahn heenweg: leuk Autobahn terugweg: nog veel leuker Meilenwerk: beslist de moeite waard Toen we na de grens uit elkaar gingen en over de Maas reden, kregen Madeleine en ik ineens visioenen over terrasjes aan de Maas: ook al leuk Kortom: dit was weer zo'n heerlijke P-dag 
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
05 jul 2009 17:32 |
|
 |
cees
ex 997 4S
|
Daniel en ik hebben een leuke dag gehad Peter, bedankt voor het organiseren 
|
05 jul 2009 20:25 |
|
 |
Omiel
niet meer: Boxster S
maar wel: Jaguar XKRGemert
|
Ook ik vond het zeker de moeite waard. Moeten we vaker doen.
_________________________________________ Broem broem
|
05 jul 2009 20:57 |
|
|