Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:51

Antwoord op onderwerp  [ 408 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Zolder 30 April 2010, Porsche meets Peugeot. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Bericht Re: Zolder 30 April 2010, Waarschijnlijk geen PF Trackday !
Kunnen we Hare Majestijt Koninging Beatrix niet uitnodigen :mrgreen:
Ze is dacht ik ook aandeelhoudster van Schell, sponsor van brandstof :idea:

23 nov 2009 22:11
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Ik denk dat ik behalve mezelf ook nog wel een paar porsches mee krijg.

Dimma schreef:
Onbegrijpelijk overigens dat er op een Zondagochtend zomaar 50+ P's gaan Autobahnrasen, maar er voor een Circuitdag zo weinig vuur is ....

Vergeet niet dat dit een algemeen Porsche forum is, waarbij de drempelvrees om eens op het circuit te gaan rijden redelijk hoog is.

23 nov 2009 22:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
niet opgeven ! ik nodig Philip Van Beurden uit met een 996 CUP of GT3RS, die zal dan ook wel ter beschikking zijn voor de nodige tips ed..., en die zal er dan ook nog wel wat volk bijhalen

24 nov 2009 10:51
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: Zolder Vrijdag 30 April 2010, PF Trackday ? ? ? ?
Dimma schreef:
... primair moeten we enigzins in de richting van dekking van de kosten komen ; die bedragen voor een dag Zolder huren, inclusief baanmarshals, ziekenauto, sleepdienst en een acceptabel veiligheidspakket iets rond de 12.000 Euro.

Je wilt het natuurlijk goed organiseren Frank, maar krijgt dit zo niet een 'gouden randje' :?:

Baanhuur is duidelijk, maar baanmarshals, ziekenauto en 'veiligheidspakket' is dat naar keuze of verplicht? Kan me niet herinneren ooit baanmarshals en een ziekenauto te hebben gezien daar. Vermelding van de laatste lijkt me nieuwkomers ook een heel verkeerde indruk te geven 8)

Bedoel, met Olaf, Harley en met de NPC ben ik meer dan eens op Zolder geweest.
Recent in de sportcommissie van de laatste nog over een circuit evenement in het buitenland gesproken, met o.a. Zolder als optie, en meende dat de kosten wel onder de 10.000 lagen(?).

Communiceer eens met beide PF-ers. Dacht niet dat we toen ook 50 deelnemers nodig hadden.

Voor de nieuwkomers nog dit. Circuitrijden is hartstikke leuk, de Porsche is er voor gebouwd en behalve wat bandenslijtage gaat er niks kapot :P
Er worden bij dit soort evenementen nooit onderlinge schades gemaakt.
Alleen als je zelf het niet rustig en verstandig opbouwt kan er wel eens schade ontstaan helaas. Maar dit is bij de juiste aanpak te voorkomen :D

24 nov 2009 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Hallo Paul,

Dit wordt zeker geen evenement met gouden randje. Zoals ik in de openingspost al zei doe ik dit al 15 jaar ; in het begin hebben ook wij met eigen marshalls, doctor en sleepwagen gewerkt om de kosten enigzins te drukken. Dat kostte destijds elke keer weer veel energie en geregel om het voor elkaar te krijgen ( je hebt toch 20 man marshalls nodig en de sleepwagen die op het laatste moment afzegt wordt je ook niet blij van als je alles voor 100+ man moet regelen ). Op een gegeven moment ( mede toen aansprakelijkheid in de vergadering aan de orde kwam ) hebben we besloten dit uit te besteden aan de professionals, en die opzet blijf ik trouw ; in die 15 jaar hebben we doctor, noch ambulance ooit hoeven gebruiken, maar ik wil er, als het zover is, 100 % zeker van zijn dat er 100 % goed en professioneel gehandeld wordt. Ik vind dat ik dat mijn inschrijvers verschuldigd ben. Hetzelfde geldt voor de marshalls ; die zijn goud waard, zeker als gevorderden en minder gevorderden tesamen de baan op gaan ( in het middagprogramma ).

Overigens is, als ik het goed heb, een veiligheidspakket tegenwoordig verplicht .... en wat mij betreft : terecht.

Groet, Frank

24 nov 2009 13:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Noord-Brabant.
Bericht Re: Zolder 30 April 2010, misschien toch PF Trackday !
:cheers: Ik wil graag meedoen,zet maar op de deelnemerslijst.

24 nov 2009 21:10
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
wat heb je een ongelovelijke ... dag uitgekozen, anders had ik zeker meegegaan

echt jammer.....

en veiligheid? gewoon een verplicht nummer, helemaal goed.

24 nov 2009 22:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
gast schreef:
Is er dan al een deelnemerslijst :?:

Dat lijkt me nu een schone taak voor jou, Marcel :P Volgens mij hebben we er inmiddels 19 ......

Groet, Frank

@ Harry : dan verzet je je andere zaken maar want je moet hier bij zijn !

24 nov 2009 22:25
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Dimma schreef:
Dat lijkt me nu een schone taak voor jou, Marcel :P Volgens mij hebben we er inmiddels 19 ......

:scratch:

24 nov 2009 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
MarkS schreef:
Dimma schreef:

:scratch:

Kijk maar in de 1e post !

Groet, Frank

24 nov 2009 23:08
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Dimma schreef:
19. porsche356sc ( die gaat nl. zijn bbhh verzetten om erbij te kunnen zijn )

k weet niet wat mn bbhh zou moeten zijn maar zou graag veel van de huidige deelnemers met mn 944 wel eens gek willen maken daar opt circuit :wink:

sorry Frank, k kan echt niet

24 nov 2009 23:26
Profiel WWW
Bericht Re: Zolder 30 April 2010, waarschijnlijk PF Trackday !
Citaat:
Oftewel, Bezigheden BuitensHuis Hebbende... (pagina 310, 1e deel Van Dale, 14e druk)
:salut:
Citaat:
BBHH
-bezigheden buitenshuis hebbende -afkorting in advertenties
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor

:mrgreen:
Citaat:
Het hebben van bezigheden buitenshuis wordt in advertenties afgekort tot bbhh. Als dit vaak voorkomt spreekt men wel van een bbhh.-hausse.

25 nov 2009 2:16
Profiel
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Bericht Re: Zolder Vrijdag 30 April 2010, PF Trackday ? ? ? ?
Johannvb schreef:
Met Koninginnedag is de vrijemarkt vlak voor mijn deur en kan de 968 niet de garage of straat uit :( Had heel graag mee willen doen :bang:

Dan zet je 'm de dag voor Koninginnedag niet in de straat of de garage, toch ? Al die 968's op het circuit mag je niet missen hoor, Johann ( en die van jou moet er ook bij ! )

Groet, Frank

25 nov 2009 9:55
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Zolder 30 April 2010, zeer waarschijnlijk PF Trackday !
Dimma schreef:
04. ( 968 ? )

Je kan dat vraagteken beter achter m'n naam zetten :| - wil best mee, ware het niet dat 30 April 2010 voor mij gewoon 'n werkdag is :?

25 nov 2009 11:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
:shock: Ben je op 25 November 2009 dan al door je snipperdagen van 2010 heen ? ? :shock: Zonder gekheid, is het een no go of een may go ?

By the way, is het een idee om de Ferrari mannen mee te vragen of wordt het dan teveel een haantjes-dag op de baan ?

Groet, Frank

25 nov 2009 12:59
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Eerder die maand al vrij genomen om La Carrera Paneuropeana te (gaan) rijden ... daarnaast zijn er dagen die ik gewoon niet vrij KAN nemen ... en daarvan is dit er 1 van :|

Waarom geen Rari's :?: 't is jouw feestje :wink: ... desnoods laat je ieder merk/type in 'n eigen groepje rijden :idea:

BTW ... ooit op Zolder tijdens 'n forum-uitje 'n Porsche-rijder gezien die maar rondjes bleef rijden - net zolang totdat hij de cruisende Rari voorbij kon steken :mrgreen:

25 nov 2009 13:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
ik kom waarschijnlijk ook wel es langs...zeker als't lekker weer is 8) ... maar niet om te rijden...heb het niet zo met Zolder

25 nov 2009 13:48
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Hot nieuws namens DO:
"ik heb nog zeker 5 deelnemers (waarschijnlijk 6) erbij geregeld met allemaal dikke Porsches"

Hij kon vanavond zelf niet online zijn en gaf het me net even door via de phone.

:drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive:

Heb er zelf waarschijnlijk ook nog wel een paar extra.

Met andere woorden GAAN MET DIE BANAAN!!!

25 nov 2009 21:13
Profiel WWW Facebook 
Middelburg (B)
Misschien, kan ik ook nog eentje regelen :!:

25 nov 2009 21:21
Profiel
Middelburg (B)
Komen er ook damens mee, mijn madamme zou ook wel eens een rondje willen karren op zolder :?:

25 nov 2009 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
JMS schreef:
Komen er ook damens mee, mijn madamme zou ook wel eens een rondje willen karren op zolder :?:

Dat kan altijd en wel in een aantal varianten :

Als je zelf ervaren bent en dus geen instructie behoeft in de ochtend, kan je Madame als 2e rijder inschrijven en één of beide instructiesessies mee laten rijden ; ze mag dan ook 's middags 'vrij rijden'. Als je zelf instructie wil in de ochtend is dat niet verstandig omdat je, voordat je 's middags 'vrijgelaten' wordt, de instructie echt wel nodig hebt. In dat geval kan Madame gebruik maken van de 'Ladies-sessie' die we speciaal daarvoor ( niet alleen Ladies, ook onervaren mannelijke circuitproevers kunnen in de auto rijden ) half in de middag kunnen plannen, mits er voldoende belangstelling voor is. Deze 'proevers' hoeven niet in te schrijven als 2e rijder, maar moeten wel de vrijwaringsclausule tekenen ( zo ook alle meerijders ) Als madame een ervaren circuitrijdster is kun je haar als 2e rijder inschrijven en dan wordt het de gehele dag 'vechten om het stuurtje' :)

Tenslotte de vraag aan alle potentiële deelnemers : is het leuk om er een P-meeting mede bij de organiseren met bv. 's avonds 'n Bbq ?

@ Gert : geweldig ! Dank aan Do ! Applausje voor jezelf !

@ JMS : proberen !

25 nov 2009 22:56
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: Zolder 30 April 2010, PF Trackday It's a GO !
Was zelf zeker al van plan om de vorig avond te gaan, dus een bbq is prima idee.
Maar kunnen ook 'gewoon' een rest. opzoeken 8)
Of bedoel je op de dag zelf?...

@JMS: kom gewoon met je madamme, we discrimineren niet, denk ik :P :wink:

25 nov 2009 23:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
rafv schreef:
Ik doe mee met de 964 moest dit doorgaan, kan nog wel een Porschist of 3-4 aanspreken die zeker ook mee zouden gaan, he PEF?

Oké, Ich bin mit! :drive:

26 nov 2009 0:15
Profiel WWW Facebook 
Middelburg (B)
@Dimma,
Heb wel circuitervaring, maar dan met motor en ik kom hoofdzakelijk voor de fun en gezelligheid en zal het vrij rijden waarschijnlijk laten varen, hoor niet zo thuis in het veld met mijn oltimer, of zie ik dat verkeerd :?:
Leuk idee voor een bbq en of meeting, als je wat hulp kunt gebruiken hoor ik het wel en hoe en wanneer dient er betaald te worden :?:
Greetz Jean-Marc

26 nov 2009 9:34
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Ik organiseer de trackday niet... maar normaal gezien bij vrij rijden doet het er niet toe hoe snel je ook gaat. It's all about the fun!
Dus ik zou zeggen zet je prachtige "oldtimer" op circuit en geniet ervan. Naderen er snellere wagens,dan kan je die ook gewoon doorlaten :ba: Eneeeuuuh er valt toch niet te winnen right? :lol:

26 nov 2009 9:58
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 408 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende