Auteur |
Bericht |
piwis
|
Re: Forummers stappen op hun Stalen Ros Part 2 (MTB)
Hmmmm, als jij het niet meer bij kan houden moet zij bovenop en het overnemen, jippieeeeeeee........ Dat is samenspel!
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
08 jun 2010 22:03 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Zijwieltjes
|
08 jun 2010 22:07 |
|
|
piwis
|
Met GPS..........
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
08 jun 2010 22:16 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Ook die gaan je weinig helpen, maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
08 jun 2010 22:38 |
|
|
piwis
|
Boegschroef????
|
08 jun 2010 22:39 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Ik ga niets bewijzen, ben niet van het fietsen! Heb er, net als Richard, ook geen! Was alleen een suggestie voor een beginner!
|
08 jun 2010 22:44 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Allemaal de fiets pakken en mee gaan Het is voor mij ook pas de 2de keer een hollander kan toch fietsen
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
09 jun 2010 11:13 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Groot gelijk Marco!
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
09 jun 2010 14:37 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Dus Corine, fietsje huren en fietsen goed voor de been spieren.
|
09 jun 2010 15:27 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Net anderhalf uur in de sportschool bezig geweest....beenspieren genoeg Morgen weer
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
09 jun 2010 17:14 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
leuk initiatief, heb ff staan passen maar kan mn fiets echt niet mee nemen in mn P huren is ook geen optie, ze hebben mn maat toch niet maar voor de echte bikers, een mooie dag gewenst.....
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
09 jun 2010 22:03 |
|
|
Wanneer komt hij er?
|
Heb je geen trekhaak aan je P hangen? Dan kun je mijn aanhangertje wel lenen om daar je fiets op te zetten ...... Of je leent mijn Renault Laguna Grand Tour (Station) dan leen ik wel een dag jouw P . Beschouw het maar als een vriendendienst.
|
09 jun 2010 22:08 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
hi Wanneer komt hij er? helaas geen trekhaak maar ben ook niet een echte fiets freak dus misschien ga ik ff langs om te kijken ik ga liever ff op de latten van een berg af met 120km/u meer mijn ding
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
10 jun 2010 22:15 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Ik versta onder mijn "stalen ros" mijn motorfiets. Is daar ook een keer animo voor met een aantal forummers lekker toeren??? :
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
10 jun 2010 22:23 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Gaat nog steeds door? Zo niet dan fiest ik wel samen met Radboud ... er mogen bij mij best wat kilo's van af
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
23 jun 2010 23:18 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
probeer ons dan maar eens bij te houden het is van potlood veranderd in pen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
24 jun 2010 11:34 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ja hoor, staat nog steeds
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
24 jun 2010 17:16 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Ik ga vast poetsen en de bandjes op pompen
|
24 jun 2010 20:13 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Pomp je benen ook vast op
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 jun 2010 13:19 |
|
|
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Heb net wel 70 km gewielrend. Mountainbiken doe ik niet meer; o.a. daarmee heb ik mijn knieën vern€ukt.
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
29 jun 2010 23:50 |
|
|
speed540
AR A110 v85
AR Giulia SS
DD6 S3
Porsche 964 C4 CS Replica
ex Porsche 993C4
ex Porsche 356 pre A speedster
VW t1 High RoofAmsterdam
|
Ik fiets ook graag mee,
Groeten
Chris 356 speedster 1954
|
30 jun 2010 13:53 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Gister Radboud nog even gesproken en gaat gewoon door...... ook al is er maar 1 aanmelding.... gewoon lekker fiesten! Een leus die onze Rat kan roepen "maak me los en kom ook fietsen" Ik ben er in iedergeval..... mijn vrouwtje ook maar die gaat lekker een stukje wandelen dus voor het overige aanhang die niet gaat fiesten.... het is een mooi bos/omgeving!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
30 jun 2010 18:26 |
|
|
erwin996
M140i
|
ja, ik meld me alvast aan!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
30 jun 2010 18:43 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
7 fietsers, een mooi groepje Zie jullie komende zaterdagmorgen, het belooft heerlijk weer te worden voor een rondje (of 2, of 3...)
|
07 jul 2010 22:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dit jaar geen catering van mijn kant, ik ga het land verlaten die dag. Veel fietsplezier, volgende keer ben ik er weer bij!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jul 2010 23:47 |
|
|